Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Terranova

Citaat van: spons op apr 04, 2013, 12:57:14
Risicowedstrijden in de eerste divisie ?

MVV - FORTUNA, Oss - Den Bosch. Dat soort wedstrijden.

hgrm

Qua risico hoeven dat soort wedstrijden niet erger te zijn dat Quick Boys-Katwijk of Spakenburg-IJsselmeervogels.
Kwestie van niet zo krampachtig doen door de autoriteiten en een kwestie van die 10 of 20 lieden die wel voor problemen zorgen, flink aanpakken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Citaat van: hgrm op apr 05, 2013, 11:43:51
Qua risico hoeven dat soort wedstrijden niet erger te zijn dat Quick Boys-Katwijk of Spakenburg-IJsselmeervogels.
Kwestie van niet zo krampachtig doen door de autoriteiten en een kwestie van die 10 of 20 lieden die wel voor problemen zorgen, flink aanpakken.

Mowh, als ik even voor Mvv - Fortuna spreek ligt de situatie toch net iets gevoeliger dan dat.

hgrm

Citaat van: Terranova op apr 05, 2013, 12:39:57
Mowh, als ik even voor Mvv - Fortuna spreek ligt de situatie toch net iets gevoeliger dan dat.

Ik ben er van overtuigd als je de twee angels er uit haalt, er niets aan de hand is.

De ene angel is het gedrag van de autoriteiten met overdreven politie-presentie en andere maatregelen die niet persé de-escalerend werken. De andere angel zijn de enkele tientallen opruiers aan beide zijden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op apr 05, 2013, 14:33:42
Ik ben er van overtuigd als je de twee angels er uit haalt, er niets aan de hand is.

De ene angel is het gedrag van de autoriteiten met overdreven politie-presentie en andere maatregelen die niet persé de-escalerend werken. De andere angel zijn de enkele tientallen opruiers aan beide zijden.

Die bij MVV dan weer Angels heetten :)

Joost

CiteerVVV-Venlo houdt er toch rekening mee dat het bestaande stadion De Koel wordt opgeknapt en uitgebreid, in plaats van verhuizing naar een nieuw stadion op het kazerneterrein in Blerick.

Dat zegt directeur Hans Soentjens van de Venlose club deze week in Voetbal International. Hij zegt dat er toch mogelijkheden zijn om het bestaande stadion uit te breiden tot ruim 13.000 plaatsen, als de hoeken worden dichtgebouwd. De club blijft echter een voorkeur houden voor nieuwbouw op het kazerneterrein, omdat dat zakelijk gezien beter zou zijn.

Vorige week nog was VVV-voorzitter Hay Berden een van de mensen die de nieuwe plannen voor het kazerneterrein presenteerden. Dit Event Center Venlo moet naast het stadion ook ruimte bieden aan culturele evenementen. Dit is al een bescheidener versie van het oorspronkelijk plan.

Voor dat eerste plan was ook een miljoeneninvestering van de gemeente nodig. Voorzitter Berden trok zelf de stekker uit die samenwerking.

cafebac

Niet een beetje voorbarig om dat nieuws in dit topic te plaatsen?

Joost

Citaat van: cafebac op apr 11, 2013, 20:09:45
Niet een beetje voorbarig om dat nieuws in dit topic te plaatsen?
Ik verdenk een der moderators het verplaatst te hebben, ik dacht echt dat ik het in het MFC de kazerne topic had gezet :)

hgrm

Ik weet van niks en er staat ook niet bij dat het verplaatst is.
Uit eigen ervaring kan ik wel vertellen dat, als je boven de 30 komt, je soms dingen doet die je je later niet meer kan herinneren (-:
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Berichtje van psv.netwerk

Jong PSV voorlopig nog niet naar eerste divisie
12 april 2013

Jong PSV zal voorlopig nog niet naar de eerste divisie kunnen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Dat is de uitkomst van de vergadering van de clubs in de Eerste Divisie donderdagavond. De Eerste Divisie gaat volgend seizoen door met 16 clubs en wil eerst de doorstroming met de amateurs verbeteren. Voor een uitbreiding met beloftenteams vinden ze het nog te vroeg

Hugo

Citaat van: hgrm op apr 11, 2013, 21:18:19
Ik weet van niks en er staat ook niet bij dat het verplaatst is.
Uit eigen ervaring kan ik wel vertellen dat, als je boven de 30 komt, je soms dingen doet die je je later niet meer kan herinneren (-:

In de periode dat ik tussen de 20 en 30 jaar was had ik dat meer last van ;-)

cafebac

Citaat van: Terranova op apr 12, 2013, 09:47:11
Berichtje van psv.netwerk

Jong PSV voorlopig nog niet naar eerste divisie
12 april 2013

Jong PSV zal voorlopig nog niet naar de eerste divisie kunnen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Dat is de uitkomst van de vergadering van de clubs in de Eerste Divisie donderdagavond. De Eerste Divisie gaat volgend seizoen door met 16 clubs en wil eerst de doorstroming met de amateurs verbeteren. Voor een uitbreiding met beloftenteams vinden ze het nog te vroeg

Uitstekend nieuws. Nu hopen dat de KNVB mee wil werken om de voorwaarden voor een open competitie mogelijk te maken.

FCT1980

Citaat van: spons op apr 04, 2013, 12:57:14
Risicowedstrijden in de eerste divisie ?
Wat simpel weer man. Denk je echt dat de klassieker de enige risicowedstrijd is?
Ik denk echt dat een Sittard-MVV, NEC-Vitesse en Twente-Grunn meer emoties los maken dan die geregiseerde bende tussen 010 en 020.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op apr 13, 2013, 03:14:14
Wat simpel weer man. Denk je echt dat de klassieker de enige risicowedstrijd is?
Ik denk echt dat een Sittard-MVV, NEC-Vitesse en Twente-Grunn meer emoties los maken dan die geregiseerde bende tussen 010 en 020.

Feyenoord - Ajax is helemaal geen risicowedstrijd want daar komt geen uitpubliek

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

En dat komt ook zo uit de lucht vallen!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!