Hoofdmenu

Zweden

Gestart door Rinus A., mrt 17, 2008, 22:53:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Nort

Z'n voorspelde tifo actie is toch helemaal niet leuk?

HRM1880

Citaat van: Nort op jan 04, 2017, 14:29:53
Z'n voorspelde tifo actie is toch helemaal niet leuk?
des goûts et des couleurs, on ne discute pas

De Twaalfde Man

Citaat van: Nort op jan 04, 2017, 14:29:53
Z'n voorspelde tifo actie is toch helemaal niet leuk?
Tussen de clubs in Stockholm is bij derby's altijd de strijd wie de gekste tifo en pyro actie doet, dus dat spektakel heb je altijd.

Nort

Dat heeft toch helemaal niets meer met voetbal of support te maken? Enkel een wedstrijdje wie heeft de grootste piemel tussen een stel idioten met een bivakmuts op. 

ALenstra

Een wedstrijdje knutselen dus. Of moet ik zeggen knötselen.

Vinnn

Ik heb gisteren een artikel gelezen op VICE over een Engelsman die naar Djurgardens - AIK was geweest. Schijnt vooral een 13 in een dozijn ultra sfeer te hangen zoals die tegenwoordig overal wel tegenkomt.

Jehoentelaar

Citaat van: Nort op jan 04, 2017, 18:02:08
Dat heeft toch helemaal niets meer met voetbal of support te maken? Enkel een wedstrijdje wie heeft de grootste piemel tussen een stel idioten met een bivakmuts op.

Sommigen houden van een grote actie op de tribunes, anderen niet.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Ruudjeee

Ik heb een paar weken geleden de wedstrijd Malmö FF - AIK geboekt. Mooi affiche lijkt mij, iemand ervaring met Malmö FF?

Hugo

Voor wie het mooiste stadion van Zweden en misschien wel Europa nog eens wil vincken: Djurgårdens wijkt in het weekend van 23 en 24 september voor de thuiswedstrijd tegen Varbergs BoIS FC uit naar het Olympisch Stadion van Stockholm.

https://www.vt.se/sport/djurgarden-tillfalligt-tillbaka-pa-stadion-om6465699.aspx

Kölsche Bosschenaar

Dat is wel een interessante wedstrijd. Het betreft overigens een midweekse speelronde. 23 september valt op een woensdag.
FC Den Bosch
1.FC Köln