Sloop Parkstadion Gelsenkirchen

Gestart door Denniz1974, jun 02, 2008, 21:23:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op jun 06, 2008, 22:32:09
De LTU Arena vind ik ook nog wel wat hebben, in ieder geval beter dan in Gelsenkirchen. Het Westfalenstadion vin dik vanuit de lucht wel mooi, maar als je er voor staat vind ik het een stuk minder. Trouwens al het stadion (Rote Erde) dat tegen het Westfalenstadion ligt al bezocht?

Een van de lelijkste is toch wel van FC Basel. Al is de binnenzijde fantastisch, vooral nu met de 3e ring aan de lange zijde.


Rote Erde helaas niet bezocht. Toen ik bij het Westfalenstadion was, wist ik nog geeneens dat dat Rote Erde er naast lag, en om bij m'n plaats te komen kwam ik er ook helaas ook niet langs.

Sjezus, dat lijkt wel een bloemenveilig dat Basel. Om 1 of andere reden wil ik ze wel graag een keer bezoeken, door de fanatieke fans en het prachtige shirt.

Stadionhopper

*OFF TOPIC*

FC Basel bezoek is zeker de moeite waard. Ik was er laatst tijdens de wedstrijd tegen FC Zürich. We zaten op de eerste ring in de buurt van het uitvak. Doordat de Zürich fans met vanalles begonnen te gooien inclusief bengaals vuur, werd ons vak vriendelijk verzocht om op de lange zijde, 3e ring te gaan zitten waar nog plaats was. Dat deden we maar al te graag, voor dezelfde prijs van een rukplaats naar een prachtplaats. Je ziet ook op de foto die vanuit de 3e ring is genomen dat de vakken naast het uitvak leeg zijn gelopen.

Hierdoor heeft een zwitsers tijdschrift vast laten stellen dat de EK stadions in Zwitserland onveilig zouden zijn.

Een kleine foto reportage:




Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Ziet er niet onaardig uit, mooi stadion. Die foto van het uitvak is natuurlijk een prachtplaatje.

hgrm

Van binnen is de LTU-Arena best aardig. Tenminste, niet erger dan een willekeurige andere nieuwbouwbak
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Citaat van: hgrm op jun 06, 2008, 23:01:53
Van binnen is de LTU-Arena best aardig. Tenminste, niet erger dan een willekeurige andere nieuwbouwbak

Ik heb als ik kijk altijd het idee dat het stampensvol zit. Als ik dan nog een keer en dan goed kijk, zie ik dat ze gewoon hele vreemde stoeltjes hebben daar.