Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 29, 2010, 21:19:04
Wann folgen die bilder von das pokalwochenende im Osten?

Weet nog niet, het schiet nog niet zo op met schrijven. Die van Osna heb ik wel klaar.

AthleticHolanda

Dacht er al nog een te missen, wanneer komen de foto's uit Leipzig?

Overigens erg leuke planning, alleen maar derby's, een herkansing bij Hereford en de laatste keer Brighton.

Ben benieuwd naar de belevenissen bij WBA-Wolves want toen ik WBA in het voorseizoen in Reuver zag werd me wel duidelijk dat ze Wolves veel meer haten dan welke andere club dan ook.


Joost

Citaat van: AthleticHolanda op okt 07, 2010, 15:29:21
Overigens erg leuke planning, alleen maar derby's, een herkansing bij Hereford en de laatste keer Brighton.

Ben benieuwd naar de belevenissen bij WBA-Wolves want toen ik WBA in het voorseizoen in Reuver zag werd me wel duidelijk dat ze Wolves veel meer haten dan welke andere club dan ook.

We zoeken het wel uit want Brighton & Hereford zijn in exact hetzelfde weekend als de horror van vorig jaar. Afgelasting in hereford toen en terug niet landen in Weeze maar in Frankfurt-Hahn.

Wolves v WBA heb ik al eens gezien en was fantastisch, hopelijk gaat het echt goedkomen met de kaartjes voor de Hawthorns.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op okt 07, 2010, 15:29:21
Dacht er al nog een te missen, wanneer komen de foto's uit Leipzig?

Overigens erg leuke planning, alleen maar derby's, een herkansing bij Hereford en de laatste keer Brighton.

Ben benieuwd naar de belevenissen bij WBA-Wolves want toen ik WBA in het voorseizoen in Reuver zag werd me wel duidelijk dat ze Wolves veel meer haten dan welke andere club dan ook.

De nieuwjaarstrip in Schotland gaat ik overigens niet mee. Die foto's van Leipzig komen nog, maar nu even niet.

Hugo

Citaat van: Hugo op okt 07, 2010, 16:05:36
De nieuwjaarstrip in Schotland gaat ik overigens niet mee. Die foto's van Leipzig komen nog, maar nu even niet.

De gebeden van MaasWupperExprezzz zijn verhoord, verslag plus pics van Leipzig zijn geplaatst.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op okt 10, 2010, 11:28:41
De gebeden van MaasWupperExprezzz zijn verhoord, verslag plus pics van Leipzig zijn geplaatst.

Dat werd dan ook hoog tijd... :-p

Het mocht even duren maargoed dan krijg je ook wat!

Hugo

Nog een paar (beknopte) verslagjes geplaatst van recente bezoekjes aan Dessel Sport en Koblenz.

HJanneman

Ik had gemist dat jullie website een metamorfose heeft ondergaan: ziet er goed uit (y) !

Jij bent naast Engeland en België-vaarder ook wel een echte Duitslandganger: welke stad is nou echt de moeite waard om te bezoeken om de stad..ik heb echt helemaal niets met Duitsland en mijn hart gaat er niet sneller van kloppen, zoals bij België en Engeland, maar mis ik daardoor wat leuke Duitse steden..tips?

Joost

Citaat van: HJanneman op nov 28, 2010, 11:23:02
Ik had gemist dat jullie website een metamorfose heeft ondergaan: ziet er goed uit (y) !

Jij bent naast Engeland en België-vaarder ook wel een echte Duitslandganger: welke stad is nou echt de moeite waard om te bezoeken om de stad..ik heb echt helemaal niets met Duitsland en mijn hart gaat er niet sneller van kloppen, zoals bij België en Engeland, maar mis ik daardoor wat leuke Duitse steden..tips?

Het schijnt dat Berlijn wel een leuke stad is!

Maar serieus, de meeste Duitse steden zijn grauwe eenheidsworsten. Keulen heeft de Dom en de Rijn maar is vooral bijzonder omdat het Keulen is.

HJanneman

Dank!

Berlijn lijkt mij ook leuk.
Hamburg heeft de Reeperbahn, maar ik hoorde ook al dat dit wat overschat wordt.
Daarnaast is München leuk, maar dan wel rondom het Oktoberfest(ook weer van horen zeggen).
Keulen leek me ook wel oké, maar toch trekt het me allemaal minder.

Misschien probeer ik wat in februari, of ik ga veilig richting België/Engeland.

Hugo

Citaat van: HJanneman op nov 28, 2010, 11:23:02
Ik had gemist dat jullie website een metamorfose heeft ondergaan: ziet er goed uit (y) !

Hoezo, inmiddels twee jaar op het google-account?

HJanneman

Eerder kwam ik altijd op een beginpagina met een donkere achtergrond en een horizontale balk midden door het beeld met het keuzemenu, die toen volgens minder uitgebreid was als de huidige(dus zonder landkaart, etc.) .
Club Brugge was toen een stuk prominenter aanwezig op de site, ook.
En ik heb er de laatste twee jaar nog een aantal keer op gekeken :-D !


betonrot

Dan heb je circa metertje of 30 links van ons gestaan ;)
Was een match met veel animo maar niet echt hoogstaand qua voetbal of sfeer.