Kaartje over voor Viktoria Köln - Union Berlin

Gestart door hgrm, aug 04, 2015, 14:36:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Voor de late beslissers: ik heb dus nog een kaartje over voor het thuisvak (uitleg waarom: zie onder).
Ik hoef er geen geld voor te hebben, maar wel paar mooie foto's van de (volle) Gegengerade en uitvak.
Op de één of andere manier lukt het me niet om het ticket nog een keer uit te printen dus het moet ter plekke overgedragen worden.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!


Ik heb nog eens op de website gekeken. Gisteren waren er alleen kaarten voor 'Stehplätze Heim' te koop. Dat blijkt dus het linker gedeelte van de grote overdekte tribune te zijn dat als staanplaatsvak wordt verkocht. Ik weet niet of ze de stoeltjes weghalen of dat men geacht wordt gewoon tussen de stoelen te gaan staan.

Vandaag zijn er ook kaarten voor 'Stehplätze Neutral' te koop. Dit zijn de staanplaatsen in wat normaal het uitvak (ongeveer 1/3 van de Gegengerade). De rest van de Gegengerade is voor Union.

Aangezien ik 1) op de tribune wil uitkijken in plaats van erop te staan of te zitten, 2) geen zin heb om tussen de stoeltjes te staan en 3) ik geen zin heb om de halve wedstrijd vlaggen en andere ongein voor m'n neus te hebben, heb ik nog maar even een kaartje gekocht voor het neutrale vak.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen