Week 42, maandag 17 oktober t/m zondag 23 oktober 2011

Gestart door Cyclebob, okt 05, 2011, 15:26:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: Bossche Bol op okt 21, 2011, 15:49:12
Ik word schijtziek van al die kutburgemeesters hier in Nederland.

Ik ook. Die van Tilburg kan er ook wat van, gelukkig mogen jullie vanavond met de auto combi komen. GAE en MVV hadden eerder dit seizoen een buscombi te pakken.

hgrm

Dan geef je de club wel een drukmiddel naar de gemeente in handen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Citaat van: Peenvogel op okt 21, 2011, 15:51:11
Waarvan akte. Zoveelste staaltje machtsmisbruik over de rug van voetbalsupporters. Hoe kun je dit nu een dag voor de wedstrijd omzetten?
Uiteindelijk mochten de fans van Fortuna dan toch gaan. Echter in Helmond werd puur op willekeur de ene supporter wel binnen gelaten en anderen weer niet.
Belachelijk, hoe men in Helmond omgaat met bezoekende supporters. En de drogredenen die worden aangedragen voor deze onzin, bah!

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 22, 2011, 09:53:52
Uiteindelijk mochten de fans van Fortuna dan toch gaan. Echter in Helmond werd puur op willekeur de ene supporter wel binnen gelaten en anderen weer niet.
Belachelijk, hoe men in Helmond omgaat met bezoekende supporters. En de drogredenen die worden aangedragen voor deze onzin, bah!

Ik dacht dat het zou zijn omdat er vorige week in Maastricht iets zou zijn gebeurt maar de werkelijke reden is haast nog belachelijker.

Er was een anonieme tip dat de supporters NA de wedstrijd in een discotheek de avond zouden afsluiten en daar zouden ook Rodafans aanwezig zijn.

Ik denk dat wanneer er in de Mondial te Beek (de discotheek) op een avond niet zowel Roda als Fortunafans aanwezig zouden zijn de eigenaar de boel bijna kan gaan sluiten.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op okt 24, 2011, 20:06:33
Ik dacht dat het zou zijn omdat er vorige week in Maastricht iets zou zijn gebeurt maar de werkelijke reden is haast nog belachelijker.

Er was een anonieme tip dat de supporters NA de wedstrijd in een discotheek de avond zouden afsluiten en daar zouden ook Rodafans aanwezig zijn.

Ik denk dat wanneer er in de Mondial te Beek (de discotheek) op een avond niet zowel Roda als Fortunafans aanwezig zouden zijn de eigenaar de boel bijna kan gaan sluiten.

Onze vaste spotter vertelde dat de uiteindelijke reden, het meereizen van Genk supporters was. En dat kan inderdaad kloppen. Ik ken genoeg mensen die een seizoenskaart bij Genk en bij Fortuna hebben. Er komen meer dan genoeg supporters vanuit België naar Sittard en vice versa.
Ik kan het je nog sterker vertellen, de burgemeester van Helmond heeft serieus overwogen om de wedstrijd te verbieden. Het moet niet veel gekker worden.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 24, 2011, 20:10:14
Onze vaste spotter vertelde dat de uiteindelijke reden, het meereizen van Genk supporters was. En dat kan inderdaad kloppen. Ik ken genoeg mensen die een seizoenskaart bij Genk en bij Fortuna hebben. Er komen meer dan genoeg supporters vanuit België naar Sittard en vice versa.
Ik kan het je nog sterker vertellen, de burgemeester van Helmond heeft serieus overwogen om de wedstrijd te verbieden. Het moet niet veel gekker worden.

Achteraf bezien was dat misschien een heel goede optie geweest. Dan was het voorpagina nieuws geweest en waren er echt gefronste wenkbrauwen geweest.

cafebac

Het wordt tijd dat men eens inziet wat die twee cluppies uit Zuid-Limburg wekelijks door heel Nederland aan fans meenemen op vrijdagavond. Nu valt helmond nog wel mee qua afstand maar de burgervader zou beter een ketel koffie voor de chauffeurs neerzetten :)

Bier und Bratwurst

Deze beslissing is heel slecht van zo'n burgemeester! Vast geen voetbalfan!! Ik  was dit weekend in Denemarken waar de fans gewoon nog door elkaar lopen(ook in de Superliga) zonder combigezeik.
Het ene stadion is het andere niet!