Hoofdmenu

'No-go' stadions?

Gestart door AthleticHolanda, okt 15, 2008, 15:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batflyer

Stamford Bridge, al is dat meer vanwege de club dan het stadion. Ik haat Chelsea, dus ik zou er alleen komen als Arsenal op bezoek komt en ik een ticket voor het uitvak heb.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

hgrm

Citaat van: Gerrit-Jan op jan 22, 2009, 17:46:22
Op de officiele website http://www.stabak.no/content/view/2858/436/ valt te lezen:

"Nadderud will be replaced by our new indoor stadium Telenor Arena. Construction begun in February 2007 and the arena will open January 2009, with a capacity of 15 000 seats. It will be entirely covered. The club originally planned for a retractable roof but due to the high costs involved there will instead be a fixed roof suspended 24 m above the pitch."

Ik ben erg benieuwd of dat gaat werken. Staat er iets in de spelregels over ballen die tegen het dak komen?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Citaat van: hgrm op jan 22, 2009, 19:15:33
Ik ben erg benieuwd of dat gaat werken. Staat er iets in de spelregels over ballen die tegen het dak komen?

Ik kan me nog herinneren dat Oliver Kahn ooit bij Schalke-uit de bal tegen het scherm aan het dak aanschoot, en dat het spel gewoon verder ging.


Ici c est Paris

Ach, met Mestalla, het Maracana en Charleroi in de lijst heb ik zo mijn bedenkingen.

Kikeau

Al heb je in Charleroi wel een parel van een stadion, dat van Olympic Charleroi, zeker als je van oude stadions houdt.

Vorig seizoen nog op bezoek geweest met mijn favoriete club (Eendracht Aalst). De bezoekersingang alleen al was de moeite, men moest eerst via een ingang voor garageboxen van een appartement langs voor men aan de bezoekersingang kon komen.

Mambourg zou ik trouwens ook alleen maar bezoeken als Aalst er ooit zal spelen. Het stadion van Zottegem is trouwens ook een 'no go'-stadion, waar ik alleen maar ga als Aalst er speelt.

Keveca

Gelredome, BAH! 'Het grootste theater van Nederland' lachwekkend toch? Totaal geen voetbalsfeer. Kom er alleen als NEC speelt en ik in het uitvak kan staan...

Stadionhopper

Citaat van: Keveca op sep 14, 2009, 14:36:21
Gelredome, BAH! 'Het grootste theater van Nederland' lachwekkend toch? Totaal geen voetbalsfeer. Kom er alleen als NEC speelt en ik in het uitvak kan staan...

Hoezo lachwekkend?

"Het grootste theater van Nederland" is de juiste benaming voor het Gelredome. Schijnbaar hebben ze het zelf door dat het niets met een voetbalstadion te maken heeft.
Nu vraag ik me wel af of dit iets te maken heeft met je liefde voor NEC.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

2x in het Gelredome geweest en 2x was het Vitesse tegen NEC. De eerste keer was wel leuk met alle gouden gidsen in het uitvak. de 2e keer was 2 seizoenen terug gedurende de play-offs en dat was echt bedroevend. Heb toen zelfs getwijfeld om in de rust weg te gaan, want het was echt zonde van mijn tijd. Naderhand spijt van dat ik iets van 10 minuten voor tijd weg ging, was ik toch maar in de rust gegaan...

Finniemc

Citaat van: hgrm op jan 22, 2009, 19:15:33
Ik ben erg benieuwd of dat gaat werken. Staat er iets in de spelregels over ballen die tegen het dak komen?

Het dak is dan in principe hetzelfde als een cornervlag: m.a.w. het spel gaat gewoon door.

Stadionhopper

Citaat van: Finniemc op sep 15, 2009, 18:29:43
Het dak is dan in principe hetzelfde als een cornervlag: m.a.w. het spel gaat gewoon door.

Volgens mij is het dan scheidsrechtersbal.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Batflyer

Was er niet een doelman die op het WK van 2006 de bal tegen dat ding schoot dat boven het veld van het Waldstadion hangt? Volgens mij werd er toen een scheidsrechtersbal gegeven.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Stadionhopper

Citaat van: Batflyer op sep 16, 2009, 00:24:51
Was er niet een doelman die op het WK van 2006 de bal tegen dat ding schoot dat boven het veld van het Waldstadion hangt? Volgens mij werd er toen een scheidsrechtersbal gegeven.

Oliver Kahn heeft tijdens Schalke - Bayern München ooit de videowürfel geraakt.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Keveca

Ik zag laatst op een foto het nieuwe stadion van Fortuna Dusseldorf, dat ziet er echt niet uit? Is de sfeer daar nog wel goed?