Hoofdmenu

'No-go' stadions?

Gestart door AthleticHolanda, okt 15, 2008, 15:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Ik ben er een maand of 2 geleden geweest. Tegen Augsburg, niet echt een topper te noemen. De ultras (500tal) maakten een gewoon goede sfeer. Voor de rest zit het stadion maar voor de helft vol. Ik vond het wel een aangename sfeer alleen wat jammer van het lege stadion. Het hangt er een beetje vanaf als je die sfeer kan appreciëren. Gelukkig is het niet zo extreem dwangmatig zoals je bij sommige ultra-groeperingen ziet (bv. capo breekt de gezangen plots af en zet een nieuw lied in, vind ik maar niks).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: Keveca op nov 16, 2009, 15:19:50
Ik zag laatst op een foto het nieuwe stadion van Fortuna Dusseldorf, dat ziet er echt niet uit? Is de sfeer daar nog wel goed?

Persoonlijk vind ik de fans van Fortuna geweldig, het kan daar echt massaal hard gaan en de ultras blijven natuurlijk altijd doorgaan. Veel beter vind je het volgens mij niet in Duitsland qua sfeer. Al zie ik ze wel veel liever uit dan thuis.

Het stadion vind ik ook oerlelijk, het past ook totaal niet bij 'working class' club die Fortuna eigenlijk is, ze komen immers uit de arbeiderswijk Flingern. Het is gebouwd omdat de stad Düsseldorf niet achter kon blijven bij o.a. Köln en (ook) een 'multifunktionsarena' wilde. Fortuna is de enige club van naam uit Ddorf dus gingen zij er maar spelen...

Mocht je nog eens de kans krijgen bezoek dan eens het Paul-Janes Stadion in Flingern dát is nog echt Fortuna!

(maargoed de meningen op dit forum zijn verdeeld over Fortuna)