Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Semper Fidelis

Citaat van: Jehoentelaar op mei 05, 2017, 12:22:23
Elversberg of Unterhaching. Wat een tegenvaller.

Klopt, maar de pot tussen Meppen en Mannheimm is daarentegen wel zeer interessant en mits er maandag aan kaarten gekomen kan worden, zal deze zeker bezocht gaan worden.

Jef400

Citaat van: Jehoentelaar op mei 05, 2017, 12:22:23
Elversberg of Unterhaching. Wat een tegenvaller.
Bij een gebrek aan II elftallen in ieder geval 1 club waarvan je hoopt dat ze weer teruggaan.

Jehoentelaar

Van mij mogen Großaspach, Aalen en Lotte op zich ook wel weer een stapje terug doen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

watergatehopper

Citaat van: Jehoentelaar op mei 05, 2017, 14:49:26
Van mij mogen Großaspach, Aalen en Lotte op zich ook wel weer een stapje terug doen.

Lotte is misschien niet de mooiste club om te bezoeken maar sportief gezien hebben die een fantastisch seizoen gehad. Ook in de pokal trouwens.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Terranova

Citaat van: Jef400 op mei 05, 2017, 13:01:08
Bij een gebrek aan II elftallen in ieder geval 1 club waarvan je hoopt dat ze weer teruggaan.

Hebben toch best een leuk stadion, waarom dan?

Jef400

Elversberg heeft wel een leuk stadion, alleen ik vind dat ze de ontwikkeling van grootmachten in de omgeving dwarszitten, Unterhaching vind ik persoonlijk wel een prima Regionalliga-verein. O.a. door financiele problemen gedegradeerd toen.

Gerrit-Jan

Citaat van: Semper Fidelis op mei 05, 2017, 12:36:02
Klopt, maar de pot tussen Meppen en Mannheimm is daarentegen wel zeer interessant en mits er maandag aan kaarten gekomen kan worden, zal deze zeker bezocht gaan worden.

Zie net dat VfR Mannheim die zondag ook nog thuis speelt in z'n laatste competitiewedstrijd...

Sebastiaan_W

FC Gütersloh gaat de resterende wedstrijden van dit seizoen nog spelen en daarna wordt de stekker eruit getrokken.

http://www.fcguetersloh.com/rettung-gescheitert-fcg-wird-aufgeloest


tomv

Morgen naar Bayer Leverkusen - 1.FC Köln, iemand nog een goede parkeertip?

Bayer raadt zelf de pendelbus vanaf Kurtekotten aan, maar dat doen ze niet alleen aan mij...

hgrm

Parkeren in Düsseldorf-Hellendorf (in de wijk) en dan de S-bahn naar Leverkusen-Mitte nemen?
Zit je op de terugweg ook meteen tegen de verkeersstroom in die naar Keulen gaat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Citaat van: tomv op mei 12, 2017, 12:54:15
Morgen naar Bayer Leverkusen - 1.FC Köln, iemand nog een goede parkeertip?

Bayer raadt zelf de pendelbus vanaf Kurtekotten aan, maar dat doen ze niet alleen aan mij...

Je hebt er nu niets meer aan, maar vanuit Kurtekotten is prima te doen. Zelf twee jaar geleden daar de auto neergezet en met de door Bayer geregelde bussen naar stadion gegaan. Was goed geregeld,
ook na de wedstrijd.

tomv

Citaat van: Terranova op mei 13, 2017, 22:17:37
Je hebt er nu niets meer aan, maar vanuit Kurtekotten is prima te doen. Zelf twee jaar geleden daar de auto neergezet en met de door Bayer geregelde bussen naar stadion gegaan. Was goed geregeld,
ook na de wedstrijd.
Vanwege werkzaamheden aan het spoor "gewoon" voor Kurtekotten gekozen, en dat was inderdaad heel goed te doen.

Door flinke vertragingen op de Duitse wegen hebben we over het stuk Rotterdam - Leverkusen maar liefst 5 uur gedaan, maar we kwamen precies op tijd de tribune oplopen. Mooie sfeer met ik denk zo'n 10.000 Keulenaren in de Bayarena.

ricodejong4

Komende zondag voor het eerst Bochum bezoeken. Heeft iemand tips voor een goede Bochum ervaring? Bijvoorbeeld met betrekking tot parkeren of een goede locatie om bier te drinken vooraf? :)

hgrm

Naast het stadion is een parkeergarage waar je zo inrijdt vanaf de snelweg. Tijdens mijn twee bezoeken aan Bochum (Leverkusen, redelijk vol en FSV Frankfurt, half leeg) was de parkeergarage een prima optie en was ik ook zo weer weg.

Verder loopt de tramlijn vanaf de binnenstad/het station voor het stadion langs.
Als je de auto aan de achterkant van het station van Oberhausen parkeert en vervolgens met de trein naar Bochum Hbf en dan met lijn 308 of 318 naar het stadion.
Als je je kaartje al hebt, is dit waarschijnlijk gratis.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen