Week 9: Maandag 26 februari tm Zondag 4 maart

Gestart door Robin, feb 20, 2018, 12:57:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Citaat van: casper.eniesee op mrt 02, 2018, 10:24:41
Ik ben bij de heenwedstrijd geweest, en denk dat het daar voor TEC-begrippen gezellig druk was (temperaturen waren toen wel iets anders dan nu). Voornamelijk GVVV. Denk wel dat een GVVV - IJsselmeervogels/Spakenburg vele malen leuker is. Geen historie inderdaad.
Het gekke is dat GVVV - Lienden en vice versa méér 'leeft' dan de wedstrijd tegen TEC. De wedstrijden tegen Spakenburg en IJsselmeervogels zijn de mooiste, niet in de laatste plaats omdat deze vaak winnend worden afgesloten ;)
Het wordt tijd dat DOVO promoveert en de Veensche derby in ere herstelt!
73 grounds in 14 verschillende landen

Nort

Citaat van: Langemannetje op mrt 02, 2018, 16:40:32
Het gekke is dat GVVV - Lienden en vice versa méér 'leeft' dan de wedstrijd tegen TEC. De wedstrijden tegen Spakenburg en IJsselmeervogels zijn de mooiste, niet in de laatste plaats omdat deze vaak winnend worden afgesloten ;)
Het wordt tijd dat DOVO promoveert en de Veensche derby in ere herstelt!
Ik kon anders weinig 'derby' beleving merken bij Lienden - GVVV.

Nickky

Citaat van: Nickky op feb 22, 2018, 18:24:57
2-3 Harlequins - Bath
3-3 Brentford - Cardiff

Helaas helaas... beide wedstrijden gecanceld. Dikke sneeuw hier.
Voor vanavond betekent dat niets aan wedstrijden en morgen maar hopen dat er rond Londen nog een wedstrijd overeind blijft. Zucht.

Saltacampos

Citaat van: Nickky op mrt 02, 2018, 17:02:48
Helaas helaas... beide wedstrijden gecanceld. Dikke sneeuw hier.
Voor vanavond betekent dat niets aan wedstrijden en morgen maar hopen dat er rond Londen nog een wedstrijd overeind blijft. Zucht.
Dat is pech, jammer. Vooral in maart niet direct iets waar je op rekent.
Hopelijk kan je morgen toch nog ergens iets doen...
Over land and sea

jdebruin96

Citaat van: Nickky op mrt 02, 2018, 17:02:48
Helaas helaas... beide wedstrijden gecanceld. Dikke sneeuw hier.
Voor vanavond betekent dat niets aan wedstrijden en morgen maar hopen dat er rond Londen nog een wedstrijd overeind blijft. Zucht.

Pfff das kut... Millwall tegen sunderland gaat nog wel door zie ik..

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Millwall gaat ook door in principe. Wel wordt gewaarschuwd dat de reis naar het stadion moeilijk wordt vanwege het weer.

FC_Emmen

Southend - Walsall ook nog niet afgelast. Is uurtje met de trein vanuit Londen geloof ik.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

Citaat van: FC_Emmen op mrt 03, 2018, 11:41:40
Southend - Walsall ook nog niet afgelast. Is uurtje met de trein vanuit Londen geloof ik. Cambridge - Luton Town idem.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Langemannetje

Citaat van: Nort op mrt 02, 2018, 16:47:08
Ik kon anders weinig 'derby' beleving merken bij Lienden - GVVV.
Dat klopt, ik beweer ook niet dat er een derbysfeer hangt.
73 grounds in 14 verschillende landen

KRCM1904

04/03/2018 15.00u SK Rapid Leest - Racing Mechelen (derby)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)


watergatehopper

Citaat van: Ruudjeee op feb 20, 2018, 15:36:41
4/3 Atalanta Bergamo - Sampdoria
4/3 AC Milan - Inter Milan

Erg zuur dit.
Heb je alsnog een leuk weekend gehad?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De publiekswissel

Citaat van: KRCM1904 op mrt 04, 2018, 10:19:24
04/03/2018 15.00u SK Rapid Leest - Racing Mechelen (derby)

Op dit moment is elke wedstrijd voor Racing een derby. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Ruudjeee

Citaat van: watergatehopper op mrt 05, 2018, 10:02:17
Erg zuur dit.
Heb je alsnog een leuk weekend gehad?

Mwah, inderdaad een gruwelijk zuur weekend gehad. Vrijdag aangekomen in Milaan, 2 mooie avonden gehad in de pubs. Maar je leeft toch echt naar die zondag toe waar 2 mooie affiches op het programma stonden. S ochtends in de auto richting bergamo hoorde we op de radio het trieste nieuws maar wij hadden er geen rekening mee gehouden dat alles afgelast zou worden. Toen we bij het stadion wat aan het drinken waren vertelden supporters ons dat er die dag niet gevoetbald werd. Echt een grote deceptie... Hoe groot is de kans?

Nu afwachten tot de nieuwe datum bekent is voor de derby, misschien gaan we dan alsnog.