Stelling van de week 41/2009

Gestart door TeeZee, okt 10, 2009, 21:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Interlandvoetbal is een hinderlijke onderbreking van de nationale competities.

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 10, 2009, 21:28:50
Interlandvoetbal is een hinderlijke onderbreking van de nationale competities.

Precies, het is een drama, die interlandweekenden zijn zoooooooo saai. Niet even lekker de uitslagen checken op teletekst, geen Sportschau, geen herhaling MotD. Gelukkig is er nog de 1e Divisie en amateurvoetbal.

Hielke

Citaat van: TeeZee op okt 10, 2009, 21:28:50
Interlandvoetbal is een hinderlijke onderbreking van de nationale competities.

Of het is een welkome spiegel die ons eens in de zoveel tijd wordt voorgehouden. Wij zijn verslaafd.

Nee, ik ben het met je eens. Ik ben niet zo'n fan van interlandvoetbal. Zeker niet van oefenwedstrijden van Oranje. En al helemaal niet van een bondscoach die voor een oefenpotje naar Australië vliegt, om vervolgens de zware reis en de jetlag als excuus aan te voeren voor het matige spel...

hgrm

Ik vind het van de zotte dat ze naar Australië zijn gegaan.
Als het WK nou ook in die hoek was, zou het een goede kennismaking zijn met het tijdverschil enzo, maar het leuke van Zuid Afrika is nu juist dat er geen/nauwelijks tijdverschil is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

De wedstrijd in en tegen Australië gaat in spirituele zin veel verder dan 90 minuten. Uitstekende keuze van de KNVB om een camaraderie-platform te creeëren dat de platvloersheid van voetbal zélf overstijgt.

Ik probeer dan weg te blijven van de deformatie dat een interland-weekend de comfort of routine onaangenaam zou verstoren.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hielke

Toch is het ook wel een mooi rustpunt in de voorstelling, zo'n interlandweekend. Anderhalf tot twee weken geen wedstrijd bezoeken. Lekker rustig weekend. Op zich niks mis mee.

En dit soort beelden werken uitstekend, als een soort nicotinepleister:

http://www.youtube.com/watch?v=6mq0xX2eHOs.


Houseman

Wat een ongelofelijk held ook die Maradona!

Joost

Het is juist een weekend waarop je zonder problemen iets met familie kan plannen zodat die ook weer eens gelukkig zijn.

Lek11

Heerlijk die vreugde van die Argentijnen. Hopelijk gaan ze het WK halen.

Stadionhopper

Ik weet niet wat het is maar ik zou het schitterend vinden als een groot land een WK eens een keer niet haalt. Als je keer op keer een slechte prestatie levert verdien je ook niet op een wk te komen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper