Week 43, ma 19 oktober t/m zo 25 oktober

Gestart door 3434, okt 06, 2009, 23:05:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJanneman

Deze middag heb ik niet sfeer gesnoven/voorgepilst o.i.d., maar is de auto van een collega netjes nabij de ArenA geparkeerd een paar uur voor de wedstrijd.
Wel een gemis op zo'n dag, maar ik ben meer het type dat de kroegjes rondom de Wallen bezoekt voor de gezelligheid.

En als ik al iets meekrijg van die kat en muis-spelletjes dan is het meer als sensatiezoeker of toevalligerwijze, ik ga daar niet voor naar Amsterdam.

Lek11

#46
Citaat van: spons op okt 23, 2009, 12:15:15
en middag ? ouderwets rennen in je eigen stad

Haha, volgens mij zei je dit ook naar Ajax - Marseille, wat is nou precies je punt? Ik ga er na deze post niet meer op in maar ik heb vanaf 13:00 op de Wallen gehangen en ik heb alleen groepen zien rennen die elkaar opzochten voor de confrontatie, die er ook tot driemaal toe is geweest. Dus lekker belangrijk allemaal. Ik denk dat ook niet te voorkomen is als je Zagreb op bezoek krijgt, want overal waar hun komen onstaan er rellen.

Op de beelden van RTL en NOS zie je trouwens ook alleen maar Zagreb fans.

Het was inderdaad een zeer sfeervolle avond HJanneman. Heb weer genoten. Bob Marley in, en even na, de rust was ook vermakelijk.

Joost

Waarom komen de Croaten dan  niet per verplichte buscombi?

hgrm

23/10: Zwolle-Veendam (als de files meewerken, anders Haarlem-Volendam)
24/10: Heerjansdam-ASWH
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

23/10 Zwolle v Veendam (als de files meewerken, anders Haarlem v Volendam)

spons

Citaat van: Joost op okt 23, 2009, 13:12:23
Waarom komen de Croaten dan  niet per verplichte buscombi?

die zijn niet zo stom om een verplichte buscombi als makke schapen te accepteren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Zwolle-Veendam: baggerwedstrijd, penetrante wietgeur overal op de tribune en lelijke vrouwen alom. En het ergste: de tweede helft moet nog beginnen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

@ Lek11: Heb deze wedstrijd beleefd nogal undercover, veel bekenden rond de ArenA en die zullen me nooit bewust erbij naaien maar maken wel er allemaal stuk voor stuk een grapje over. Was met een groep vrienden mee. Heb de wedstrijd beleefd als vele anderen, was weinig bijzonders.

King Nothing

Soms he....

Emmen verliest 2 uitwedstrijden op rij met 5-0 en 6-0. Na 45 minuten ploeteren tegen Excelsior is het 0-2. In de 2e helft is Excelsior geen schim meer van de ploeg voor rust en Emmen draait opeens als een tierelier. Emmen scoort, 1-2, 2-2, 3-2 en in de laatste minuten zelfs nog 4-2. Persoonlijk vind ik het helemaal geweldig, uiteraard, ik ben tenslotte een Emmenaar.

En dan knaagt er toch in je achterhoofd iets over afspraken mbt dik verliezen van wedstrijden en de andere geruchten over gokken in de Jupiler League.... 't Zal wel niets zijn, maar toch.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Footballfrans

PSV-Kopenhagen.

Support van Kopenhagen fans was fantastisch; ze gingen de hele wedstrijd door. Grønkjær begreep het goed en ging ze na afloop uitgebreid bedanken. Over twee weken ga ik kijken of ze thuis ook zo veel lawaai maken.

TeeZee

Citaat van: hgrm op okt 23, 2009, 20:49:14
Zwolle-Veendam: baggerwedstrijd, penetrante wietgeur overal op de tribune en lelijke vrouwen alom. En het ergste: de tweede helft moet nog beginnen....
En dan die tifosi... Ik hou er gewoon niet van, die georganiseerde "sfeer". Na de gelijkmaker door Veendam zongen ze gewoon door, weinig reactie op wat er gebeurde. Beetje het Nederlands elftal-publiek, meer bezig zijn met het eigen feestje dan met de wedstrijd. Pas toen op het laatst bleek dat ze gewoon gingen verliezen, ontstond er wat irritatie. Mooiste kreet ging over speler Korf van Veendam: "Zagen die Korf!!!"

Dat je overal in de smerige wietlucht zat, was voor mij een reden om te bedenken dat ik hier nooit meer terugkom. Overigens begin ik nu wel te geloven dat er inderdaad sprake is van omkoping in de eerste divisie, want er werd soms wel héél slecht gevoetbald. Verdedigers die helemaal niets deden en zo.

hgrm

Citaat van: hgrm op okt 23, 2009, 13:27:43
24/10: Heerjansdam-ASWH

Wegens een bijles die wat langer duurde dan gepland, is het IJsselmeervogels-GVVV geworden.
Eerste helft was bagger, tweede helft was leuk. Uiteindelijk 3-2 met de winnende 3 minuten voor tijd, zoals de Iselseevögel het wel meer doen...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Citaat van: wekke op okt 06, 2009, 23:09:40
24/10 U17 Charleroi-U17 Westerlo
24/10 Charleroi-Westerlo

+ 23/10 K.Lierse S.K.-Tienen
+ 24/10 Olympic Charleroi-Dessel Sport
+ 25/10 Willem II-Heerenveen

3434

Gisteren naar 'die Rheinland derby' geweest in Borussia Park. Geweldige sfeer van de bezoekers. Teleurgesteld van de Borussers die er enkel bovenuit kwamen met 'scheiss FC Köln'. Het werd 0-0 maar het was zeker geen saaie match.

Ik was ruim 3uur voor de match aanwezig en toen zaten er al honderen mensen in het stadion en buiten minstens zoveel nog. Duitsland, prachtig.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hielke

Wat een dramatische middag in Tilburg. De 0-0 ruststand sloot aan bij het niveau: een matig degradatieduel. Na de rust kwamen de Heerenveenspelers als een stel opgewarmde lijken het veld op. De nummer zeventien versloeg de nummer zestien zodoende met 4-1.

Tja.