Week 44 Maandag 29 Oktober t/m zondag 4 November

Gestart door Jehoentelaar, okt 02, 2018, 13:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Als ik hier een kaartje voor zou kunnen krijgen.

spons

Citaat van: Jef400 op okt 13, 2018, 13:12:10
Als ik hier een kaartje voor zou kunnen krijgen.

Gewoon op de wedstrijddag aan de kassa zal geen probleem zijn neem ik aan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga


Nort

Citaat van: Luccie op okt 15, 2018, 15:54:02
Waarom gaat AFC trouwens spelen in het Olympisch Stadion? Zoveel publiek zal er op deze wedstrijd niet afkomen, lijkt mij?
Zal wel met het licht te maken hebben. Overigens heeft het Olympisch stadion best wel een aantrekkingskracht.

Luccie

Citaat van: Nort op okt 15, 2018, 16:02:36
Zal wel met het licht te maken hebben. Overigens heeft het Olympisch stadion best wel een aantrekkingskracht.

Ik denk dat je hiermee wel gelijk hebt. is nog wel een wens van mij om een keer het stadion te bezoeken, alleen dan wel als het redelijk gevuld is.
Mijn voorgevoel zegt dat deze wedstrijd maar matig bezocht zal worden.

Nort

Citaat van: Luccie op okt 15, 2018, 16:23:51
Ik denk dat je hiermee wel gelijk hebt. is nog wel een wens van mij om een keer het stadion te bezoeken, alleen dan wel als het redelijk gevuld is.
Mijn voorgevoel zegt dat deze wedstrijd maar matig bezocht zal worden.
Ik ben wel van plan er heen te gaan, al zit er maar 10 man. Zo vaak wordt er niet een officiële wedstrijd in het Olympisch stadion zonder Ajax als team gespeeld. Bovendien verhuist AFC naar een nieuw sportpark en volgens mij heeft die wel voldoende licht voor z'n wedstrijd als deze.

spons

Citaat van: Nort op okt 15, 2018, 16:02:36
Zal wel met het licht te maken hebben. Overigens heeft het Olympisch stadion best wel een aantrekkingskracht.

Heeft inderdaad met het licht te maken. Huren van een geschikte lichtinstallatie zou duurder zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Luccie op okt 15, 2018, 16:23:51
Ik denk dat je hiermee wel gelijk hebt. is nog wel een wens van mij om een keer het stadion te bezoeken, alleen dan wel als het redelijk gevuld is.
Mijn voorgevoel zegt dat deze wedstrijd maar matig bezocht zal worden.

Het is een wedstrijd en daarvan zijn er echt maar heel weinig. Tot 2008 speelden de Suriprofs er. Sindsdien was er JOS watergraafsmeer v Ajax en de oefenwedstrijd tussen Ajax en Anderlecht.

Zeker nu AFC gaat verhuizen, en wel licht krijgt, is de kans op een wedstrijd daar nog kleiner.

ALenstra

Ik zit er ook over te denken. Heb het gerenoveerde olympische stadion nooit kunnen afvinken.

Luccie

Citaat van: Joost op okt 15, 2018, 23:45:02
Het is een wedstrijd en daarvan zijn er echt maar heel weinig. Tot 2008 speelden de Suriprofs er. Sindsdien was er JOS watergraafsmeer v Ajax en de oefenwedstrijd tussen Ajax en Anderlecht.

Zeker nu AFC gaat verhuizen, en wel licht krijgt, is de kans op een wedstrijd daar nog kleiner.

Misschien is het dan inderdaad een perfecte wedstrijd om het Olympisch Stadion af te vinken.
Waarschijnlijk werk ik die dag ook nog eens redelijk in de buurt van Amsterdam.

Joost

Citaat van: Luccie op okt 16, 2018, 08:08:40
Misschien is het dan inderdaad een perfecte wedstrijd om het Olympisch Stadion af te vinken.
Waarschijnlijk werk ik die dag ook nog eens redelijk in de buurt van Amsterdam.

Dan is het helemaal een aanrader.
Voor voetbalwedstrijden zullen de curves toch vrijwel nooit open zijn en AFC v TOP lijkt me ook nog een leuke wedstrijd, ik zou AFC zelfs als favoriet aanmerken.

Luccie

Citaat van: Joost op okt 16, 2018, 09:02:09
Dan is het helemaal een aanrader.
Voor voetbalwedstrijden zullen de curves toch vrijwel nooit open zijn en AFC v TOP lijkt me ook nog een leuke wedstrijd, ik zou AFC zelfs als favoriet aanmerken.

Het zou mij ook niet verbazen als AFC een ronde verder gaat ten koste van Top Oss.

Olav

AFC - Telstar werd bezocht door zeker 500 man. Nu een ronde verder en in het stadion lijkt het me dat er zeker 1500 man op af komt.

Dit is inderdaad een buitenkansje, ik ga sowieso!

Joost

Citaat van: Olav op okt 16, 2018, 13:16:49
AFC - Telstar werd bezocht door zeker 500 man. Nu een ronde verder en in het stadion lijkt het me dat er zeker 1500 man op af komt.

Dit is inderdaad een buitenkansje, ik ga sowieso!

Ik was bij AFC v Telstar en bij aftrap waren er net 200 toeschouwers. Later werd het drukker, mede doordat wat trainingen begonnen. De 500 zal krap gehaald zijn, qua betalende toeschouwers zal het onder de 200 hebben gezeten.