Scunthorpe United v Huddersfield Town

Gestart door TeeZee, jun 07, 2009, 10:17:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Hier volgt een kort verhaaltje van de tweede wedstrijd die ik tijdens de laatste paastrip bezocht. Scunthorpe United zou later in de play-offs de derde promotieplaats afdwingen, terwijl Huddersfield Town een van het selecte gezelschap is dat ooit drie maal op een rij kampioen van Engeland werd. De wedstrijd was leuk, Huddersfield won en de sfeer was aardig. Het stadion is van buiten erg saai, waardoor je niet verwacht dat het van binnen best okee is.

Wat ik me vooral kan herinneren is dat we de auto maar op de gok bij een restaurantje neergezet hadden, op een steenworp afstand van het stadion. We zaten niet al te ruim in de tijd en er waren gelukkig meer mensen die dat deden. De ingang van onze tribune vinden was nog het spannendst. In de stromende regen werden we door diverse stewards van het kastje naar de muur gestuurd. Of men vond het erg leuk om ons steeds naar de verkeerde kant te sturen, of men snapte zelf niks van de stadionlayout.
















Hielke

De zesde foto is een beetje bewogen, maar ik meen in die jongen met die handschoenen toch echt de keeper van FC Volendam te herkennen...

TeeZee

Citaat van: Hielke op jun 07, 2009, 11:28:33
De zesde foto is een beetje bewogen, maar ik meen in die jongen met die handschoenen toch echt de keeper van FC Volendam te herkennen...
Klopt, dat is Jeroen-V, de broer van. Dat de foto bewogen was (weinig licht), zag ik helaas te laat.