Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op okt 08, 2018, 08:53:46
Iemand die eventueel kan helpen met 2 tickets voor Birmingham City - Aston Villa in Maart.
Zijn de voorwaarden al bekend? Vorig seizoen moest je een booking history hebben van de editie 16/17 of een seizoenskaart. Een membership was niet eens voldoende.

watergatehopper

Citaat van: Tribuneklanten op okt 08, 2018, 08:53:46
Iemand die eventueel kan helpen met 2 tickets voor Birmingham City - Aston Villa in Maart.

Ik heb toevallig net tickets besteld voor Birmingham City. Mocht een booking history de enige vereiste zijn dan kan ik je wel helpen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Citaat van: Mokum1900 op okt 06, 2018, 10:17:58
Iemand weet waar protest van München 1860 afgelopen maandag over ging ? Ze gooiden allemaal briefgeld met de woorden "Maffia " "bastard " op het veld . Daarnaast werd er  sowiseo geprotsteeed tegen Maandagavond voetbal

Dat ging zoals eerder hier vermeld inderdaad over voetbal op maandag. Daarnaast is er een algemeen protest omdat veel supporters (niet alleen ultra's!) niet blij zijn met het organiseren van het geldverslindende EK2024, terwijl er al jaren grote problemen zijn met de verdeling van mediagelden tussen de divisies. Het sentiment over de steekpenningen rondom het organiseren van WK2006 speelt hier, al dan niet terecht, een significante rol in.

Heel beknopte uitleg en iedereen kan en mag er van alles over vinden, maar dit is min of meer waar het protesteren vandaan komt. Het gebeurt op dit moment op vrij grote schaal door verschillende supportersgroepen (naast ultra's ook meer reguliere supportersverenigingen en dat soort gezelschappen).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bakkie

Iemand nog een goeie tip voor een hotel in Londen voor 27 t/m 30 december?

ALenstra

Hub by Premier Inn Kings Cross.

Denniss


Freekos79

Citaat van: Bakkie op okt 09, 2018, 17:55:00
Iemand nog een goeie tip voor een hotel in Londen voor 27 t/m 30 december?
Laatst heb ik overnacht in Stevenage. Een leuk stadje op 20 minuten treinen van Londen. Voor 70€ zaten we prinsheerlijk, terwijl je in Londen voor deze prijs in een louche guesthouse zit in een buitenwijk.
Volgende wedstrijd: ?


ricodejong4

Morgen start de member verkoop voor Fulham - Southampton voor 24 november. De general sale staat volgende week gepland. Ik weet dat Fulham nooit direct uitverkoopt, echter willen we met een groep van 6 gaan. Zou dit nog mogelijk zijn in de general sale? Of is er iemand met een membership die mij voor de zekerheid vanaf morgen al kan helpen? Bvd!

Nik

Rico, ik zag toevallig vandaag dat de wedstrijd tegen Bournemouth helemaal uitverkocht is geraakt in de vrije verkoop. Je kunt het risico misschien wel lopen, maar dan moet je er wel op tijd bij zijn, en daarnaast heb je dan een kleine kans dat het om 6 kaarten naast elkaar gaat denk ik. Fulham is hot op dit moment. 

willytown79

Wie zou mij kunnen helpen aan een kaartje voor Emmen tegen Excelsior ? bij voorbaat dank !

Tribuneklanten

Iemand enige ervaring met parkeren bij de Bay Arena van Bayer Leverkussen?

Op 08-12 spelen ze om 15.30 uur thuis tegen Augsburg en willen daarna nog naar STVV - Standard Liege (KO om 20.30 uur). Tussen beide stadions is het 2 uur rijden en met vertrek om 18.00 uur (wedstrijd zal rond 17.30 uur gedaan zijn) vanuit Leverkussen hebben we een half uurtje speling.

Enig speurwerk op het forum hier heeft me alleen gebracht naar een pendelbus op 5 KM afstand van het stadion ,maar dat is juist wat we niet willen.
Liefst parkeren bij of in de buurt van het stadion zodat we snel weg kunnen richting Sint Truiden.

Koning Kriel

Citaat van: Tribuneklanten op okt 15, 2018, 14:56:04
Iemand enige ervaring met parkeren bij de Bay Arena van Bayer Leverkussen?

Op 08-12 spelen ze om 15.30 uur thuis tegen Augsburg en willen daarna nog naar STVV - Standard Liege (KO om 20.30 uur). Tussen beide stadions is het 2 uur rijden en met vertrek om 18.00 uur (wedstrijd zal rond 17.30 uur gedaan zijn) vanuit Leverkussen hebben we een half uurtje speling.

Enig speurwerk op het forum hier heeft me alleen gebracht naar een pendelbus op 5 KM afstand van het stadion ,maar dat is juist wat we niet willen.
Liefst parkeren bij of in de buurt van het stadion zodat we snel weg kunnen richting Sint Truiden.

Waarom wil je dat niet? Die dingen rijden direct na de wedstrijd weg en je bent binnen no time bij je auto. Dichterbij parkeren en sneller weg zijn wordt heel moeilijk.

Joost

Ik ben er zelf normaliter ook geen fan van maar het parkeren bij Kurtekotten is wel echt een aanrader.

Goed bereikbaar en je bent er snel weg.

Ik denk niet dat je met wandelen en elders parkeren sneller bent.

willytown79

ik ben ook van het snelle vertrek na afloop en was met de pendelbus in Leverkusen binnen 16 minuten op de snelweg. Dat krijg je denk ik niet sneller gefixt.

Citaat van: Tribuneklanten op okt 15, 2018, 14:56:04
Iemand enige ervaring met parkeren bij de Bay Arena van Bayer Leverkussen?

Op 08-12 spelen ze om 15.30 uur thuis tegen Augsburg en willen daarna nog naar STVV - Standard Liege (KO om 20.30 uur). Tussen beide stadions is het 2 uur rijden en met vertrek om 18.00 uur (wedstrijd zal rond 17.30 uur gedaan zijn) vanuit Leverkussen hebben we een half uurtje speling.

Enig speurwerk op het forum hier heeft me alleen gebracht naar een pendelbus op 5 KM afstand van het stadion ,maar dat is juist wat we niet willen.
Liefst parkeren bij of in de buurt van het stadion zodat we snel weg kunnen richting Sint Truiden.