Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

Welke stadions zullen tot het verleden van een club horen na het seizoen 2010/2011, dit topic is geopend op een eerder bedachte topic.


Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Stadionhopper op sep 01, 2010, 21:47:09
Bruchwegstadion van FSV Mainz

Verdammt wist ik geeneens, is dat zeker?

Verder in ieder geval Mestalla, misschien al gedurende het seizoen. Voor de rest komt even niets in me op.

AB

Citaat van: AthleticHolanda op sep 02, 2010, 12:24:06
Verdammt wist ik geeneens, is dat zeker?

Verder in ieder geval Mestalla, misschien al gedurende het seizoen. Voor de rest komt even niets in me op.

Dan moeten ze er toch nog behoorlijk aan trekken. Heb tijdens mijn vakantie alle drie de stadions in Valencia bezocht en vond het er uitzien als een bouwput waar nog verschrikkelijk veel moet gebeuren.


Voetbalhopper

Dan moet er maar is een tripje richting mainz gepland worden...

En Juventus verdwijnt uit stadio Olimpico, wordt vanaf volgens seizoen voor Torino alleen

Stadionhopper

In de winterpauze zal Galatasaray het Ali-Semi-Yen Stadion verlaten.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper



HJanneman

Citaat van: Stadionhopper op sep 05, 2010, 21:30:44
In de winterpauze zal Galatasaray het Ali-Semi-Yen Stadion verlaten.

Ik ben er in mei geweest bij de play-off wedstrijd Adanaspor-Konyaspor !
Het viel mij op dat het zo klein was, maar daarnaast ook heel compact, met bureaustoelen op de 1e ring van de lange zijde!
Jammer, maar een club als Galatasaray kan natuurlijk niet achterblijven als Fenerbahce in een veel groter stadion is gaan spelen.

FWM

Citaat van: yesyes op sep 02, 2010, 18:04:43
Dan moet er maar is een tripje richting mainz gepland worden...

En Juventus verdwijnt uit stadio Olimpico, wordt vanaf volgens seizoen voor Torino alleen

Mijn ervaring is dat het lastig is om kaarten te krijgen voor Mainz. Voor zover ik weet verkopen ze alleen kaarten aan leden.
Met dank aan Hoffenheim zit ik aanstaande zaterdag toch op de tribune.
De dames van de ticketafdeling bij Hoffenheim waren zeer behulpzaam (ik had de kaarten in drie dagen in huis!). Een van de dames spreekt zelfs Nederlands :)

Mainz zelf heeft niet eens het fatsoen om main mail te beantwoorden.
Mocht je nog een keer naar Mainz willen zou ik het zeker via de bezoekende ploeg proberen te regelen.

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Stadionhopper

Citaat van: FWM op sep 26, 2010, 00:00:18
Mijn ervaring is dat het lastig is om kaarten te krijgen voor Mainz. Voor zover ik weet verkopen ze alleen kaarten aan leden.
Met dank aan Hoffenheim zit ik aanstaande zaterdag toch op de tribune.
De dames van de ticketafdeling bij Hoffenheim waren zeer behulpzaam (ik had de kaarten in drie dagen in huis!). Een van de dames spreekt zelfs Nederlands :)

Mainz zelf heeft niet eens het fatsoen om main mail te beantwoorden.
Mocht je nog een keer naar Mainz willen zou ik het zeker via de bezoekende ploeg proberen te regelen.

De zwarte markt in Mainz is ook een optie. Meestal kun je makkelijk tegen een fatsoenlijke prijs kaartjes krijgen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

FWM

Citaat van: Stadionhopper op sep 26, 2010, 14:18:09
De zwarte markt in Mainz is ook een optie. Meestal kun je makkelijk tegen een fatsoenlijke prijs kaartjes krijgen.

Dat is ook een optie inderdaad.
Mijn ervaring is dat in Duitsland kaarten op de zwarte markt nog redelijk betaalbaar zijn.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

voetbalfan

Wat gebeurt er met het stadion na het seizoen? Wordt het gewoon afgebroken of wordt het gebruikt als 2de veld of veld voor een andere club?

hgrm

Wat ik begrepen heb, is dat het tweede er blijft spelen. Een aantal tribunes zal waarschijnlijk verdwijnen (stahlrohr-constructies achter de goal), maar de gegengerade (ook stahlrohr) waarschijnlijk niet aangezien er zonnecellen op zitten die niet vanzelf in de lucht blijven hangen als je de tribune er onder weghaalt...
De hoofdtribune zal sowieso blijven staan.

Voor de tribunes achter de goal hebben zich wel al gegadigden gemeld, naar verluid zou Trier ze willen overnemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen