DFB Pokal 2011-2012

Gestart door Hugo, jun 01, 2011, 22:25:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Ik bedoelde die loting met twee potten. Ik meen me uit afgelopen jaren te herinneren dat er ook vaak genoeg Bundesliga tegen Bundesliga in de eerste ronden werd geloot of Bundesliga tegen 2. Liga.....als ik een paar jaar terugkijk op Kicker.de blijkt dat echter niet zo te zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

MartijNFR

Citaat van: ALenstra op jun 03, 2011, 09:00:38
Dat thuisrecht voor clubs van het 3e niveau en lager is altijd al geweest. Ik weet niet sinds wanneer maar al heel lang in ieder geval.
Zouden ze in Nederland ook in moeten voeren. Is toch veel leuker om voor een vol sportpark te spelen dan in een halfleeg stadion?
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

AthleticHolanda

Citaat van: MartijNFR op jun 03, 2011, 19:47:41
Zouden ze in Nederland ook in moeten voeren. Is toch veel leuker om voor een vol sportpark te spelen dan in een halfleeg stadion?

Dan krijg je weer het geval dat het thuisrecht wordt geruild zodat de amateurs dan meer inkomsten hebben, óf dat de amateurs er zelf voor kiezen om in een ander stadion te spelen. Zoals bv. Baronie en Deurne onlangs.

ALenstra

Of dat amateurclubs om veiligheidsredenen niet in hun eigen sportpark mogen spelen. Maar ook in Duitsland zie je dat amateurclubs uitwijken naar grotere stadions.

Hugo

Vanavond spelen VfB Lübeck en Holstein Kiel om een plaats in de 1e ronde. Morgen staat nog FC Oberneuland - Bremer SV op het programma. De laatste deelnemer komt uit het duel SFC Stern 1900 en BFC Dynamo, die wedstrijd wordt woensdag 8 juni gespeeld.

Sebastiaan_W

Citaat van: ALenstra op jun 03, 2011, 20:03:40
Of dat amateurclubs om veiligheidsredenen niet in hun eigen sportpark mogen spelen. Maar ook in Duitsland zie je dat amateurclubs uitwijken naar grotere stadions.

VfB Oldenburg zal in ieder geval uitwijken.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op jun 03, 2011, 20:28:02
Vanavond spelen VfB Lübeck en Holstein Kiel om een plaats in de 1e ronde. Morgen staat nog FC Oberneuland - Bremer SV op het programma. De laatste deelnemer komt uit het duel SFC Stern 1900 en BFC Dynamo, die wedstrijd wordt woensdag 8 juni gespeeld.

Holstein Kiel heeft met 3-0 gewonnen.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op jun 04, 2011, 07:35:18
VfB Oldenburg zal in ieder geval uitwijken.

Is dat nu al zeker? Zo slecht is het Marschweg Stadion toch niet?

Hugo

BFC Dynamo heeft zich als laatste gekwalificeerd, straks om 18:00 uur is de loting.

ALenstra

Ben vooral benieuwd tegen wie FC Teningen en Karlsruher SC moeten.

ALenstra

FC Teningen-Schalke 04, zal wel in Freiburg gespeeld worden. Kijken of ik aan een kaartje kan komen.

Bossche Bol

FC Teningen–FC Schalke 04
Rot-Weiss Essen–1. FC Union Berlin
KSV Hessen Kassel–Fortuna Düsseldorf
FC Oberneuland–FC Ingolstadt 04
Holstein Kiel–Energie Cottbus
SpVgg Unterhaching–SC Freiburg
BFC Dynamo–1. FC Kaiserslautern
Karlsruher SC–Alemannia Aachen
ZFC Meuselwitz–Hertha BSC
Hallescher FC–Eintracht Frankfurt
1. FC Heidenheim–Werder Bremen
TSV Germania Windeck–TSG 1899 Hoffenheim
SV Sandhausen–Borussia Dortmund
Dynamo Dresden–Bayer 04 Leverkusen
RB Leipzig–VfL Wolfsburg
Eintracht Trier–FC St. Pauli
Arminia Bielefeld–1. FC Nürnberg
Rot Weiss Ahlen–SC Paderborn 07
SVN Zweibrücken–1. FSV Mainz 05
1. FC Saarbrücken–Erzgebirge Aue
Eimsbütteler TV–SpVgg Greuther Fürth
SC Wiedenbrück 2000–1. FC Köln
Eintracht Braunschweig-Bayern München
FC Anker Wismar–Hannover 96
SV Babelsberg 03–MSV Duisburg
SSV Jahn Regensburg–Borussia Mönchengladbach
Kickers Emden–FSV Frankfurt
VfB Oldenburg–Hamburger SV
SV Wehen Wiesbaden–VfB Stuttgart
VfL Osnabrück–TSV 1860 München
Hansa Rostock–VfL Bochum
Rot-Weiß Oberhausen–FC Augsburg
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

King Nothing

Oldenburg - HSV... Dat is wel een mooie om heen te gaan, maar dat past niet in mijn Oost-Duitsland plan :P
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd lid

Ik kom in het bewuste weekend net terug van vakantie. Zal de uitslagen wel op teletekst vernemen.

georgesv

Eintracht Trier–FC St. Pauli


vind ik leuk