Hoofdmenu

Voetbalsjaals

Gestart door Sander11, mrt 14, 2012, 07:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Denniss

Citaat van: spons op dec 27, 2015, 19:01:04
Waren die er wel ?

Cabras Feliz zette een foto van een sjaal online ja, denk dat ze die een dag voor de wedstrijd hebben gehaald oid

Penders

Spaar ook sjaals van clubs waarvan ik een wedstrijd bezoek. Beperk het wel alleen tot clubs buiten Nederland.

Mokum1900

Citaat van: spons op dec 27, 2015, 19:01:04
Waren die er wel ?

Als jij sjaaltje spaart vande  Europeese uitwedstrijden dan heb je de laatste jaren weinig geld er aan uitgegeven :D
Waar je ook gaat ik volg je overal

Denniss

Citaat van: Mokum1900 op okt 05, 2016, 17:08:59
Als jij sjaaltje spaart vande  Europeese uitwedstrijden dan heb je de laatste jaren weinig geld er aan uitgegeven :D

Ja he

hgrm

Citaat van: Mokum1900 op okt 05, 2016, 17:08:59
Als jij sjaaltje spaart vande  Europeese uitwedstrijden dan heb je de laatste jaren weinig geld er aan uitgegeven :D

En je gaat alleen om deze opmerking te kunnen maken reageren op een post van bijna een jaar oud?

Ik heb je al twee keer in een PB gewaarschuwd dat dit soort puberaal zuiggedrag hier niet gewaardeerd en geaccepteerd wordt en ik doe het nu voor de derde keer en in het openbaar.

Dus nogmaals: Als dit het enige is dat je hebt te melden, dan lijkt het me beter dat je dat ergens anders doet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: Denniss op dec 29, 2015, 00:59:23
Cabras Feliz zette een foto van een sjaal online ja, denk dat ze die een dag voor de wedstrijd hebben gehaald oid

Er waren inderdaad sjaals van die wedstrijd maar op de dag van de wedstrijd waren die in de clubshop uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen