Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Robbie

Citaat van: JoeySpiegelaar op jan 25, 2017, 10:04:12
Iemand ervaringen met Arminia Bielefeld en dan bedoel ik parkeren, vak en eventueel eetgelegenheden ?

Op de Graf von Stauffenberg strasse kan je dichtbij gratis parkeren, maar je moet er wel vroeg bij zijn. Wat betreft het vak, vak H of I zou ik aanraden, op de lange zij aan de kant van de sudkurve. Met eetgelegenheden in Bielefeld heb ik geen ervaring.


watergatehopper

Citaat van: JoeySpiegelaar op jan 25, 2017, 10:04:12
Iemand ervaringen met Arminia Bielefeld en dan bedoel ik parkeren, vak en eventueel eetgelegenheden ?

Bij het station is een grote parkeergarage op korte afstand van het stadion. Tussen het centrum en het stadion zijn ook nog een aantal mogelijkheden.
Als je op tijd bent moet dit altijd lukken.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Paar braadworsten in of bij het stadion halen voor het echte Duitse gevoel?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

JoeySpiegelaar

dank jullie wel :) !!

FCT1980

Citaat van: Jehoentelaar op jan 26, 2017, 15:02:50
Paar braadworsten in of bij het stadion halen voor het echte Duitse gevoel?

Met een paar halve liters!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

Die mogen uiteraard niet ontbreken!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar


hgrm

Niet geheel verrassend.

Aalen was het persoonlijke speeltje van de directeur van Imtech en heeft dankzij geld van Imtech de 2. Bundesliga bereikt. Maar in feite is het gewoon een dorpsclub. Na de problemen en het faillissement van Imtech was het wachten totdat Aalen daar ook last van zou krijgen. Nou, bij dezen dus.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Hoe zit dat eigenlijk met SV Sandhausen? Dat is, vergelijkbaar met Aalen, een omhooggevallen dorpsclub in en regio waar het al stampvol zit met ploegen in (met name) de 2.Bundesliga.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

Citaat van: Jehoentelaar op feb 15, 2017, 15:05:32
Hoe zit dat eigenlijk met SV Sandhausen? Dat is, vergelijkbaar met Aalen, een omhooggevallen dorpsclub in en regio waar het al stampvol zit met ploegen in (met name) de 2.Bundesliga.

Volgens mij krijgt Sandhausen nog wel wat geld toegestopt van Dietmar Hopp, de eigenaar van Hoffenheim.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Vorig seizoen nog naar Sandhausen - Aalen in de 2. Liga geweest toevallig. Bovenstaande posts wist ik niet. Zet e.e.a. toch in een ander perspectief. Vond en vind het zo ontzettend knap dat een dorpsclub als Sandhausen zo stand houdt tussen al dat geweld. Maar als het klopt dat Hopp geld schuift dan zou dat voor mij een persoonlijke teleurstelling zijn :)

Aalen en Imtech wist ik ook niet. Staan veilig voor een plek in de 3.Liga volgend seizoen dus.

hgrm

Als Aalen inderdaad failliet gaat, krijgen ze 9 strafpunten en zitten ze midden in de degradatiestrijd.

Ik denk dat Sandhausen nu niet meer door Hopp ondersteund wordt nadat een fusie tussen Hoffenheim, Sandhausen en Astoria Walldorf (nog wel door Hopp gesponsord) niet doorging.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Sandhausen kreeg vorig seizoen drie punten in mindering vanwege (ik geloof) financiële problemen, maar daar weet ik het fijne niet meer van. Dat verhaal van die triofusie van Hoffenheim, Astoria en Sandhausen was mij even ontschoten.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Berend11

Voor zaterdag ben ik op zoek naar een leuk potje in Duitsland (liefst zo dicht mogelijk bij de grens), maar nog weinig bijzonders kunnen vinden. Is de combi Fortuna Düsseldorf (13.00) & Bayer Leverkusen (15.30) mogelijk? Iemand ervaring?

Indien iemand een andere leuke suggestie heeft laat het maar weten.

FCT1980

Voor die combi ga je een deel van één van de wedstrijden missen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!