Week 50: Maandag 12 december t/m Zondag 18 december 2016

Gestart door syntric, nov 17, 2016, 00:06:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

16/12 Lommel-Antwerp
17/12 Borussia Dortmund II-Schalke 04 II
18/12 Diest-Racing Mechelen (ov)

Rick

14-12: Feyenoord - ADO Den Haag
18-12: Club Brugge - KV Kortrijk

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op dec 12, 2016, 18:49:53
17/12 Borussia Dortmund II-Schalke 04 II

Schalke speelt bijna gelijktijdig dus uitsupporters zullen er niet of nauwelijks zijn...

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op dec 12, 2016, 20:25:54
Schalke speelt bijna gelijktijdig dus uitsupporters zullen er niet of nauwelijks zijn...
Ik weet het.

Bewussie

Citaat van: FCT1980 op dec 12, 2016, 16:26:17
Lekker programma hoor!

Zeker weten! De wedstriid net was in ieder geval prima vertoeven. Ik probeer ook altijd onder de ultras te komen in Italie en wordt meestal vrolijk toegelaten ondanks dat ze er vaak niet op zitten te wachten (ik spreek dan ook een klein beetje Italiaans)..

Overigens onderdeel van grotere trip. 10/12 Carpi-Ternana en 11/12 Bologna-Empoli gehad. 18e heb ik eigenlijk Sassuolo-Inter staan maar moet nog goed geprijsde tickets zien te vinden, anders wordt het Ancona ofzo. Daarna nog 3 wedstrijden maar die staan in het Italie topic haha

Voetbalman

17-12 KFC Lille - VC Herentals
18-12 Sporting Burcht - KFC Meer

maikelll043

13/12 KAS Eupen - KV Kortrijk
16/12 Lommel United - Royal Antwerp
17/12 STVV - KAA Gent
18/12 KRC Genk - Standard de Liege
19/12 Jong PSV - MVV Maastricht

Gerrit-Jan

17-12 Atletico Madrid - Las Palmas
17-12 Real Madrid Castilla - Albacete
18-12 Rayo Majadahonda - Barakaldo
18-12 Rayo Vallecano - Zaragoza

Heb al het een en ander gegoogled over het OV in madrid, maar heeft iemand hier nog goede tips/advies voor?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Gerrit-Jan op dec 14, 2016, 16:52:07
17-12 Atletico Madrid - Las Palmas
17-12 Real Madrid Castilla - Albacete
18-12 Rayo Majadahonda - Barakaldo
18-12 Rayo Vallecano - Zaragoza

Heb al het een en ander gegoogled over het OV in madrid, maar heeft iemand hier nog goede tips/advies voor?

Gebruik in het centrum vooral niet de metro. Alles is makkelijk te belopen. Verder heb ik alleen wanneer het nodig was steeds een enkeltje gekocht. Afhankelijk van het station waar je naartoe gaat is dit rond de 2 euro.

AthleticHolanda

Ik zou voor Atlético (Marques de Vadillo), Castilla (San Lorenzo, wel nog een stuk lopen), en Rayo (Portazgo naast t stadion) juist wel de metro nemen. Naar Majadahonda kan je het beste met de cercania (stoptrein) die een halte in Majadahonda heeft.

Hier de cercania planner voor Madrid --> http://www.renfe.com/viajeros/cercanias/madrid/ en Metro Madrid --> https://www.metromadrid.es/en/

Mokum1900

15/12 Cambuur  Leeuwarden - Ajax ( ondanks het klote tijdstip in combinatie met een combi vanaf Amsterdam)
17/12 Oranje Wit - Hsv Hoek ( we hebben nog appeltje met hun te schillen, en voordat ik om me vingers word getikt sportief gezien bedoel ik )
18/12 Ajax - Psv ( ga ik toch nog een keertje naar de Arena ) :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Gerrit-Jan

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 14, 2016, 16:55:26
Gebruik in het centrum vooral niet de metro. Alles is makkelijk te belopen. Verder heb ik alleen wanneer het nodig was steeds een enkeltje gekocht. Afhankelijk van het station waar je naartoe gaat is dit rond de 2 euro.

Stukje lopen, altijd goed!

Citaat van: AthleticHolanda op dec 14, 2016, 17:00:27
Ik zou voor Atlético (Marques de Vadillo), Castilla (San Lorenzo, wel nog een stuk lopen), en Rayo (Portazgo naast t stadion) juist wel de metro nemen. Naar Majadahonda kan je het beste met de cercania (stoptrein) die een halte in Majadahonda heeft.

Hier de cercania planner voor Madrid --> http://www.renfe.com/viajeros/cercanias/madrid/ en Metro Madrid --> https://www.metromadrid.es/en/

Die link naar de cercania planner is erg handig, thnx!

Nort

18/12 Real Madrid - Kashima Antlers
18/12 Atlético Nacional - Club América

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!