Week 7: Maandag 13 Februari t/m Zondag 19 Februari

Gestart door Bakkie, jan 23, 2017, 13:09:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Berend11

Citaat van: Bakkie op feb 13, 2017, 17:57:05
Ik heb de kaarten voor Dortmund - Wolfsburg maar verkocht. Mijn eerste wedstrijd van Dortmund en dan met een 'lege wand' vind ik toch zonde.
Kaarten gelukkig binnen 15 min. verkocht op Viagogo.
Tip! Er zouden nog wel eens veel fans mee kunnen gaan met BVB II uit naar RW Oberhausen (toch?)

Bakkie

#31
Citaat van: Berend11 op feb 14, 2017, 10:34:11
Tip! Er zouden nog wel eens veel fans mee kunnen gaan met BVB II uit naar RW Oberhausen (toch?)

Bedankt voor de tip! Maar helaas ben ik al een keer bij RW Oberhausen geweest.
Ik wil graag zoveel mogelijk nieuwe grounds bezoeken.
De tijd dat ik grounds voor de tweede keer ga bezoeken duurt voorlopig nog wel even ;)

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

rogo_breda

18-02 Viktoria Köln - RW Essen

Iemand een idee hoeveel fans RWE meeneemt?

Bier und Bratwurst

Citaat van: rogo_breda op feb 14, 2017, 19:57:54
18-02 Viktoria Köln - RW Essen

Iemand een idee hoeveel fans RWE meeneemt?
die nemen er genoeg mee
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Mooi potje daar ja. Viktoria is een echte familieclub volgens mij. Essen is de tegenpool?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Semper Fidelis

Citaat van: Berend11 op feb 14, 2017, 10:34:11
Tip! Er zouden nog wel eens veel fans mee kunnen gaan met BVB II uit naar RW Oberhausen (toch?)

Pot is afgelast, omdat ze bang zijn dat er een grote groep van BVB heen zou gaan.

Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: Luccie op jan 29, 2017, 13:49:25
14/02 FC Gütersloh - Sportfreunde Lotte
Deze wedstrijd is opnieuw vastgesteld. 8 maart om 19.00u.
Het ene stadion is het andere niet!

Luccie

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 15, 2017, 21:55:17
  Deze wedstrijd is opnieuw vastgesteld. 8 maart om 19.00u.

Dat is perfect voor mij en voor zover ik het nu kan inschatten kan ik dan :)

Mocht je mee willen rijden; je hebt mijn mailadres!

ALenstra

Citaat van: Semper Fidelis op feb 15, 2017, 12:54:13
Pot is afgelast, omdat ze bang zijn dat er een grote groep van BVB heen zou gaan.
Nee hoor. Pot is afgelast omdat er die dag een Turkse minister-president op bezoek is in Oberhausen.

Tribuneklanten

Citaat van: ALenstra op feb 16, 2017, 01:55:41
Nee hoor. Pot is afgelast omdat er die dag een Turkse minister-president op bezoek is in Oberhausen.

Dat is schijnbaar ook de reden dat TSG Sprockhovel - TSV Alemannia Aachen is afgelast.
Vermoed ook dat het iets te maken heeft het sluiten van de Gelbe Wand, vervelende samenloop van omstandigheden.

Joost

Citaat van: Tribuneklanten op feb 16, 2017, 10:54:46
Dat is schijnbaar ook de reden dat TSG Sprockhovel - TSV Alemannia Aachen is afgelast.
Vermoed ook dat het iets te maken heeft het sluiten van de Gelbe Wand, vervelende samenloop van omstandigheden.
Bij Alemannia stond er duidelijk weersomstandigheden bij, al is dat natuurlijk wel wat vreemd met deze temperaturen.

Semper Fidelis

Citaat van: ALenstra op feb 16, 2017, 01:55:41
Nee hoor. Pot is afgelast omdat er die dag een Turkse minister-president op bezoek is in Oberhausen.

Ohja?

"Die Oberhausener Polizei verteidigt die Absage des RWO-Spiels am Samstag. Die mögliche Anreise von 400 BVB-Hooligans und weiterer gewaltbereiter Fans hätte die Sicherheit im Stadion Niederrhein massiv gefährdet, sagte ein Sprecher auf Radio Oberhausen Anfrage"

Aldus: http://www.radiooberhausen.de/oberhausen/lokalnachrichten/lokalnachrichten/archive/2017/02/16/article/-eb046a3e15.html

FCTOostGelre

Citaat van: Semper Fidelis op feb 16, 2017, 14:42:45
Ohja?

"Die Oberhausener Polizei verteidigt die Absage des RWO-Spiels am Samstag. Die mögliche Anreise von 400 BVB-Hooligans und weiterer gewaltbereiter Fans hätte die Sicherheit im Stadion Niederrhein massiv gefährdet, sagte ein Sprecher auf Radio Oberhausen Anfrage"

Aldus: http://www.radiooberhausen.de/oberhausen/lokalnachrichten/lokalnachrichten/archive/2017/02/16/article/-eb046a3e15.html

Ja ;)
omdat die "BVB-hooligans" verwacht worden, zijn er te weinig agenten beschikbaar in Oberhausen omdat die Turkse president dan ook daar is.

Aldus: http://www.reviersport.de/346525---rl-west-verband-sagt-spiel-zwischen-rwo-bvb-ii-ab.html