Week 10: maandag 6 maart t/m zondag 12 maart

Gestart door De Twaalfde Man, feb 14, 2017, 13:53:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Gisteren te horen gekregen dat er kaarten voor mij beschikbaar zijn voor The Old Firm op zondag 12 maart. Deze wedstrijd kan beslissend zijn in het kampioenschap van Schotland. Hangt echter niet alleen af van het resultaat van Rangers de komende weken, maar ook van Aberdeen.

11/3 Partick Thistle - Inverness
12/3 Celtic - Rangers

FCT1980

11-03 Aston Villa - Sheffield Wednesday

Hopelijk vrijdags en/of zondags nog wat anders. Heb mijn hoop op de FA cup gevestigd nu.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

11-03  Excelsior Maassluis - Jong AZ
11-03  Excelsior - SC Heerenveen
12-03  Feyenoord - AZ
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bewussie

En dan is het tijd voor de 8e pot van BVB dit seizoen:

11/03 Hertha BSC - Borussia Dortmund (uitvak)

syntric

- 11/3: Morecambe - Yeovil ("Doing the 92": nr. 89)
- 12/3: mijn eerste rugby league match, nl. Widnes - Castleford
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: syntric op feb 20, 2017, 20:56:52
- 11/3: Morecambe - Yeovil ("Doing the 92": nr. 89)
- 12/3: mijn eerste rugby league match, nl. Widnes - Castleford

Begint er nu echt op te lijken zeg. Welke drie moet je nog?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

syntric

Citaat van: FCT1980 op feb 20, 2017, 21:25:41
Begint er nu echt op te lijken zeg. Welke drie moet je nog?

Met Pasen doe ik Scunthorpe & Grimsby, en mogelijk eind april Yeovil als afsluiter. Niet dat er haast bij is, want volgend seizoen komen er natuurlijk 2 nieuwe uit de National League, waar ik er ook al wel een paar heb van gedaan, maar ik hoop op Lincoln & Tranmere :-)
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op feb 20, 2017, 23:29:43
Met Pasen doe ik Scunthorpe & Grimsby, en mogelijk eind april Yeovil als afsluiter. Niet dat er haast bij is, want volgend seizoen komen er natuurlijk 2 nieuwe uit de National League, waar ik er ook al wel een paar heb van gedaan, maar ik hoop op Lincoln & Tranmere :-)

En wat wordt het nieuwe doel?

syntric

Citaat van: Joost op feb 21, 2017, 08:57:11
En wat wordt het nieuwe doel?
Heb nog wel een lijstje van mooie traditieclubs die ooit in de League speelden en nu lager spelen  in Schotland wil ik de grote 7 doen maar heb niet de ambitie daar de 4 afdelingen te doen.
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op feb 21, 2017, 09:36:30
Heb nog wel een lijstje van mooie traditieclubs die ooit in de League speelden en nu lager spelen  in Schotland wil ik de grote 7 doen maar heb niet de ambitie daar de 4 afdelingen te doen.

In het Non League is er inderdaad ook nog veel moois te ontdekken.

FCT1980

Citaat van: syntric op feb 20, 2017, 23:29:43
Met Pasen doe ik Scunthorpe & Grimsby, en mogelijk eind april Yeovil als afsluiter. Niet dat er haast bij is, want volgend seizoen komen er natuurlijk 2 nieuwe uit de National League, waar ik er ook al wel een paar heb van gedaan, maar ik hoop op Lincoln & Tranmere :-)

Geweldig man.
Denk dat ik zelf helaas nooit de 92 ga zien met wedstrijd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

syntric

Citaat van: FCT1980 op feb 21, 2017, 11:20:25
Geweldig man.
Denk dat ik zelf helaas nooit de 92 ga zien met wedstrijd.

Nu ja ik ga al sinds de jaren '80 naar Engeland natuurlijk, oldtimer dus :-) Al is het echte groundhoppen pas zo'n tien jaar bezig
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: syntric op feb 21, 2017, 11:54:41
Nu ja ik ga al sinds de jaren '80 naar Engeland natuurlijk, oldtimer dus :-) Al is het echte groundhoppen pas zo'n tien jaar bezig

Ik las vanochtend een artikel van een Derby supporter die alle 92 League clubs + Berwick had gezien binnen 189 dagen.
Of dat nu zo leuk is weet ik niet. Net zo mooi om het over jaren uit te smeren toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op feb 21, 2017, 12:45:05
Ik las vanochtend een artikel van een Derby supporter die alle 92 League clubs + Berwick had gezien binnen 189 dagen.
Of dat nu zo leuk is weet ik niet. Net zo mooi om het over jaren uit te smeren toch?

Daar zou ik dus niks aan vinden. Overkill.
Volgende wedstrijd: ?

Robin

#14
Wellicht leuke tip voor de mensen die nog wat zoeken voor zaterdag 11 maart overdag: de burenruzie FC 's-Gravenzande - Westlandia. FC 's-Gravenzande een van de grotere amateurclubs van NL met een grote aanhang. Westlandia, dat van origine een zondag vereniging is (nu 3e divisie) heeft sinds een paar jaar een zaterdag-afdeling wat inmiddels de 1e klasse heeft bereikt. Vuurwerk, ludieke acties en veel bier. Eerste wedstrijd won FC 's-Gravenzande met 1-3

'Sfeer' beelden : https://www.youtube.com/watch?v=0sZiU_kbfKA