Speelschema's 2017/ 2018

Gestart door watergatehopper, mei 08, 2017, 10:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Nort op jun 15, 2017, 14:24:09
En daar zit je dan drie maand op te wachten, wat een drama. Waar gehoopt werd op de Corsicaanse derby moet ik zelfs een keuze maken uit Bastia en Ajaccio. Bastia heeft de voorkeur, maar dat is logistiek weer ingewikkeld (we landen die dag op Ajaccio). Gazélec Ajaccio speelt vervolgens op vrijdag thuis, maar daar kan voor 99% zekerheid een streep door. Qua planning valt het nog te regelen, maar de vriendin zal het er wel niet mee eens zijn.
Het wordt me niet makkelijk gemaakt. Zowel Bastia als Ajaccio om financiële redenen een klasse lager gezet. Een combi is dus weer mogelijk, maar het plannen van de vakantie schiet zo niet op. Tijd voor een plan A, B en C.

Footballromantic

Citaat van: Nort op jun 22, 2017, 21:50:24
Het wordt me niet makkelijk gemaakt. Zowel Bastia als Ajaccio om financiële redenen een klasse lager gezet. Een combi is dus weer mogelijk, maar het plannen van de vakantie schiet zo niet op. Tijd voor een plan A, B en C.

En dan loopt er ook nog een hoger beroep! Benieuwd wat ze met de Ligue 2 en de National gaan doen nu... Ik hoop stiekem dat Bastia die 3 weken aan het vaste land ri Nice of Frejus komt...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam


De Twaalfde Man



Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

spons

Op 1 juli wordt er geloot voor de 1e en 2e voorronde van de KNVB beker
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


jona93

Kalender 1e klasse amateurs is ook bekend met op de 1e speeldag meteen de derby Aalst-Dender!
http://www.belgianfootball.be/sites/default/files/pdf/1ste_klasse_amateurs_nvb_23-06-2017.pdf
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jehoentelaar

Misschien heb ik ergens compleet de boot gemist, maar is iets bekend over wanneer de schema's van de Nederlandse amateurs er zijn? Ik neem aan dat die hele riedel in één keer bekend wordt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Sebastiaan_W

Citaat van: Jehoentelaar op jun 26, 2017, 17:16:29
Misschien heb ik ergens compleet de boot gemist, maar is iets bekend over wanneer de schema's van de Nederlandse amateurs er zijn? Ik neem aan dat die hele riedel in één keer bekend wordt.

Zie mijn retweet naar jou.

Semper Fidelis

Citaat van: Jehoentelaar op jun 26, 2017, 17:16:29
Misschien heb ik ergens compleet de boot gemist, maar is iets bekend over wanneer de schema's van de Nederlandse amateurs er zijn? Ik neem aan dat die hele riedel in één keer bekend wordt.

Bij deze: http://www.knvb.nl/downloads/bestand/11471/publicatiedata-bekercompetitie-2017-2018

Nort

Het zal me verbazen als die van de 3e divisie a.s. woensdag al bekend worden. De clubs hebben 's avonds nog overleg over de indeling van het aantal beloften teams.

Gerrit-Jan

op europlan-online staat trouwens ook een overzicht met speelschema's:
http://www.europlan-online.de/spielplaene.html


Jehoentelaar

Citaat van: Nort op jun 26, 2017, 18:18:37
Het zal me verbazen als die van de 3e divisie a.s. woensdag al bekend worden. De clubs hebben 's avonds nog overleg over de indeling van het aantal beloften teams.

Die indeling zit op het moment muurvast, dus ik denk dat er wel een programma naar buiten komt. Bovendien interesseert het de KNVB toch maar weinig wat de amateurclubs vinden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar