Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Joep2002 en 3 gasten bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Mokum1900 op mei 24, 2018, 07:16:14
Aangezien Hoek - Achilles Veen  om des keizer des baard gaat zag ik ander leuk potje in de buurt, maar vroeg me af of Capelle - Spijkernisse leeft ? Komt beetje publiek kijken bij Cappelle ? Is duel met veel belangen.

Je bent ook welkom bij de regioderby FC Perkouw - V.V. Schoonhoven een paar kilometer verder. Lekker weer, biertje langs de lijn, bbq volgens mij. Door mijn afwezigheid vorige week zal ik met alle waarschijnlijkheid op de bank plaats nemen....  Anders sta ik in de spits.. 

"Over de Wetering. Knus sportpark in Berkenwoude, middenin het Groene hart. Een kleine kantine, een hoofdveld en een trainingsveldje. Meer dan dat omvat het onderkomen van FC Perkouw niet. Het is de omgeving van het complex dat het maakt tot een karakteristiek sportpark in de regio. Talloze dorpen zijn voorzien van een sportclub aan de dorpsrand zoals dat ook hier het geval is. Hollandser dan dit worden sportparken niet.

De bezoeker die het zichzelf gunt om zo af en toe eens verder te kijken dan de 22 mannen op het veld, wordt getrakteerd op weidse uitzichten. Het groene kunstgraslaken wordt in Berkenwoude omzoomd door nog groenere polders. En wanneer dan ook nog prachtige wolkenpartijen over het veld trekken, had het plaatje ook zomaar het werk van een Hollandse Meester kunnen zijn." 
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Footballromantic

Citaat van: Joost op mei 24, 2018, 08:43:45
Prettig sportpark, korte afstand en grote belangen. Lijkt me een uitstekende keuze.

Precies dit. Geen derby ofso maar wel een wedstrijd waarin er vast en zeker publiek uit Spijkenisse meekomt!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Vinnn

Ik heb half juni een bruiloft in Groesbeek, waar we ook blijven overnachten. De vrouw en ik gaan de dag erop even naar het museum over WO2 daar, maar ik vroeg me af of er nog wat leuke (lost) grounds in de buurt zijn daar. Iemand die tips heeft?

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 25, 2018, 07:29:53
Ik heb half juni een bruiloft in Groesbeek, waar we ook blijven overnachten. De vrouw en ik gaan de dag erop even naar het museum over WO2 daar, maar ik vroeg me af of er nog wat leuke (lost) grounds in de buurt zijn daar. Iemand die tips heeft?
Germania Groesbeek heeft wel een leuk terrein.

Footballromantic

Citaat van: Vinnn op mei 25, 2018, 07:29:53
Ik heb half juni een bruiloft in Groesbeek, waar we ook blijven overnachten. De vrouw en ik gaan de dag erop even naar het museum over WO2 daar, maar ik vroeg me af of er nog wat leuke (lost) grounds in de buurt zijn daar. Iemand die tips heeft?

Achilles heeft eeb leuk terrein. Is binnenkort wellicht ook een lost ground
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Groundos

Citaat van: Vinnn op mei 25, 2018, 07:29:53
Ik heb half juni een bruiloft in Groesbeek, waar we ook blijven overnachten. De vrouw en ik gaan de dag erop even naar het museum over WO2 daar, maar ik vroeg me af of er nog wat leuke (lost) grounds in de buurt zijn daar. Iemand die tips heeft?

Groesbeekse Boys is misschien ook wel de moeite waard. Op het eerste oog wellicht geen heel bijzonder complex, maar het leuke is wel dat ze net zo'n spelerstunnel als Feyenoord hebben met een dak dat automatisch open gaat.

Ik weet nog dat wij hier onze eerste wedstrijd speelde met mijn voormalige vriendenteam. We begonnen met negen man, omdat er enkele spelers later waren en nog niet iedereen een spelerspas van de KNVB had gekregen. Na 80 minuten waren we gestopt, omdat de keeper van de tegenstander moest hooien... hahaha

jdebruin96

Op 11-08 ben ik in Boedapest, helaas speelt dan alleen MTK Boedapest thuis maar vanwege dat lelijke stadion en de tegenstander word ik hier niet bepaald warm van.
Videoton speelt dan tegen Debrecen in het stadion van Puskas Akadémia (circa 3900 capaciteit), aangezien dit niet ver van Boedapest is lijkt mij dit een prima alternatief.
Heeft iemand enig idee of dit uitverkocht raakt?

Tribuneklanten

Citaat van: jdebruin96 op jul 02, 2018, 09:33:07
Op 11-08 ben ik in Boedapest, helaas speelt dan alleen MTK Boedapest thuis maar vanwege dat lelijke stadion en de tegenstander word ik hier niet bepaald warm van.
Videoton speelt dan tegen Debrecen in het stadion van Puskas Akadémia (circa 3900 capaciteit), aangezien dit niet ver van Boedapest is lijkt mij dit een prima alternatief.
Heeft iemand enig idee of dit uitverkocht raakt?


Als ik jou was zou ik even wachten op de lagere reeksen.
Zo zouden Csepel, BKV Elore (naast MTK) en BVSC ook nog thuis kunnen spelen die dag.

Freekos79

Citaat van: Tribuneklanten op jul 02, 2018, 11:08:44

Als ik jou was zou ik even wachten op de lagere reeksen.
Zo zouden Csepel, BKV Elore (naast MTK) en BVSC ook nog thuis kunnen spelen die dag.
Csepel en BVSC zijn echte aanraders. Kijk ook even of tweede teams en/of jeugd (mocht je dit interessant vinden) in het stadion spelen bij bijvoorbeeld Honved.
Volgende wedstrijd: ?

Groundos

Citaat van: jdebruin96 op jul 02, 2018, 09:33:07
Op 11-08 ben ik in Boedapest, helaas speelt dan alleen MTK Boedapest thuis maar vanwege dat lelijke stadion en de tegenstander word ik hier niet bepaald warm van.
Videoton speelt dan tegen Debrecen in het stadion van Puskas Akadémia (circa 3900 capaciteit), aangezien dit niet ver van Boedapest is lijkt mij dit een prima alternatief.
Heeft iemand enig idee of dit uitverkocht raakt?

Ik ben dan ook in Boedapest, ga je toevallig ook naar Sziget? Ik ga daar met de auto heen en zou ook wel een wedstrijdje mee willen pikken. Wellicht kunnen we samen naar een wedstrijd. Laat maar weten als dat je iets lijkt.

jdebruin96

Bedankt voor de tips Tribuneklanten en Freekos. Ik had van die clubs nog nooit gehoord maar ze zijn het bezoeken zeker waard, nog eventjes afwachten op de schema's.

@Groundos, ik heb je een bericht gestuurd.

Nik

Sziget is geweldig, ik zou voor geen goud van het terrein af willen voor een voetbalwedstrijd tijdens Sziget, maar dat is een ander verhaal. Mochten jullie nog ergens vragen over hebben, stuur gerust een PB, ik kan jullie misschien nog wel van wat tips voorzien als dat nodig is. Anyhow, heel veel plezier!

FC_Emmen

Ik ben mogelijk maandag 13 augustus in Londen. Weet iemand of er die dag ook een wedstrijd is? Niveau maakt niet uit.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Vaig

Citaat van: FC_Emmen op jul 07, 2018, 08:12:31
Ik ben mogelijk maandag 13 augustus in Londen. Weet iemand of er die dag ook een wedstrijd is? Niveau maakt niet uit.
https://www.nonleaguematters.co.uk/search/?date=2018-08-13&submit=Search+for+Fixtures+by+Date

Dit is momenteel alles in de lagere divisies op maandag 13 augustus. Volgens mij ligt Wealdstone in of net buiten Londen. Wellicht dat er nog fixtures bijkomen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'