Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Print at home, de voorverkoop begint meestal een week voor de wedstrijd.

Tegen Roma of Juventus kunnen er wel beperkingen zijn.

Hugo

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op dec 27, 2017, 21:42:50
Ik heb op de site al een beetje getest en wanneer ik een plek heb geselecteerd en naar afrekenen ga, krijg ik een scherm waar gevraagd wordt om card number en PIN. Wat bedoelen ze hier mee?

Dat zal te maken hebben met een lidmaatschap o.i.d. Gewoon negeren en bij "Paese di nascita" Nederland invullen, dan vervalt noodzaak voor card-number en PIN.

RoyBouten

Citaat van: Footballromantic op nov 22, 2017, 18:47:22
Het weekend van 2,3 en 4 februari wil ik een tripje naar Duitsland maken. Op vrijdag staat 1. FC Koln - BVB op het programma. Op zaterdag Gladbach - RB Leipzig.  Heeft iemand enig idee wat de kans is op kaarten (voor normale prijzen ;)) voor deze wedstrijden?

Al gelukt? Zag op de website dat er naast het uitvak nog kaarten zijn. 30 eruro inclusief verzenden dacht ik. Kan iets goedkoper door te printen, maar kaarten horen erbij ;). Kunt voor Gladbach heel eenvoudig account aanmaken en kaarten thuis laten sturen.

Sebastiaan_W

Citaat van: GiertjeNL op dec 16, 2017, 17:15:15
Ben aan het kijken voor kaartjes voor mijn tante voor Liverpool, na al bij Juventus te zijn geweest.
Iemand tips?

www.liverpoolreizen.nl

Olav

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op dec 27, 2017, 21:42:50
Volgende week wil ik de wedstrijd Fiorentina - Inter gaan bezoeken. Het wordt mijn eerste Italiaanse wedstrijd (beter laat dan nooit), dus heb geen ervaring met het kopen van tickets in Italië. Op de site zie ik dat Fiorentina werkt met Listicket. Ik kan echter nergens vinden of de tickets ergens klaar liggen of dat het gaat om print ticket. Weet iemand hoe dit zit? Ik heb op de site al een beetje getest en wanneer ik een plek heb geselecteerd en naar afrekenen ga, krijg ik een scherm waar gevraagd wordt om card number en PIN. Wat bedoelen ze hier mee?

Ik heb twee jaar geleden dezelfde wedstrijd bezocht en hiervoor een clubcard aangevraagd. Deze aanvraag stuurde ik per mail naar ze toe en ik kon de tickets naast het stadion ophalen. Ze hadden wel digitale poortjes. Als ik jou was zou ik ook even mailen!

gijscornelissen

Goedeavond heren,

Ik ga in het weekend van 3 maart naar Warschau toe, ik wil daar de wedstrijd van Legia Warschau - Lech Poznan bezoeken.
Nu heb ik gehoord dat je aan het stadion kaarten kan kopen, maar nu wil ik voordat ik naar Warschau graag alvast kaarten hebben.

Heeft iemand een idee hoe ik aan kan kaarten kan bestellen voor deze wedstrijd?

Groeten,

Gijs Cornelissen
De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.


Voetbalhopper

Is er iemand die mij kan helpen met kaarten voor Tottenham-Juventus ?

Olav

Citaat van: gijscornelissen op jan 05, 2018, 21:54:07
Goedeavond heren,

Ik ga in het weekend van 3 maart naar Warschau toe, ik wil daar de wedstrijd van Legia Warschau - Lech Poznan bezoeken.
Nu heb ik gehoord dat je aan het stadion kaarten kan kopen, maar nu wil ik voordat ik naar Warschau graag alvast kaarten hebben.

Heeft iemand een idee hoe ik aan kan kaarten kan bestellen voor deze wedstrijd?

Groeten,

Gijs Cornelissen

Als je paar dagen voor de aftrap alvast een kaart haalt bij het stadion zullen ze er vast nog wel zijn + je vermijdt lange rijen. Zo deed ik het toen ik er was. Maar dit is wel een topwedstrijd dus daarom kan je maar beter verzekerd zijn. Vrienden van me die ook naar Legia - Lech gingen hebben het ook zo gedaan.

ALenstra

Legia speelt toch in een heel groot stadion? Is die wel eens uitverkocht? En inderdaad lijkt het er op dat je als buitenlander niet online kan bestellen. Misschien is een mail naar de club sturen iets?

Olav

Citaat van: ALenstra op jan 07, 2018, 11:10:01
Legia speelt toch in een heel groot stadion? Is die wel eens uitverkocht? En inderdaad lijkt het er op dat je als buitenlander niet online kan bestellen. Misschien is een mail naar de club sturen iets?

Dit seizoen is het stadion vaak driekwart gevuld, mede vanwege de slechte resultaten aan het begin denk ik zo. Maar Lech Poznan-thuis is wel een topwedstrijd en Legia staat 'weer' op de eerste plek. (Lech Poznan 2e)

gijscornelissen

Heren,

Bedankt voor jullie adviezen, ik zal op vrijdag aan reizen waarschijnlijk zal de wedstrijd op zaterdag of zondag plaatsvinden.
Zondag is dan de ideale situatie, dan zal ik zaterdagochtend naar het stadion gaan om de kaarten te bemachtigen.
Stel de match is op zaterdag, dan zal ik zo vroeg mogelijk bij het stadion zijn.

Nu heb ik nog een andere vraag;

Heeft één van jullie een bookinghistorie bij Sankt Pauli?
Ik wil namelijk de match van Sankt Pauli - Holstein Kiel gaan bezoeken op zondag 25feb. (combineren met Hansa Rostock - Magdeburg op zaterdag 24feb.)
Kaarten voor Rostock moeten geen problemen geven ga ik vanuit?!


Groetjes,

Gijs
De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.

ALenstra

De thuiswedstrijd tegen Magdeburg kan een risicowedstrijd zijn met beperkende maatregelen t.a.v. kaartverkoop.

headout

Citaat van: gijscornelissen op jan 07, 2018, 15:27:02Heeft één van jullie een bookinghistorie bij Sankt Pauli?
Sinds wanneer heb je een bookinghistory nodig bij Pauli? Als er via de website geen kaarten meer te koop zijn, dan even een email aan de fanladen van Pauli. Een paar jaar geleden ging dat via fanladen@gmx.de ; mogelijk dat nu anders gaat. Beetje zelf initiatief nemen, dan moet het vast lukken.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

gijscornelissen

Citaat van: headout op jan 07, 2018, 16:21:50
Sinds wanneer heb je een bookinghistory nodig bij Pauli? Als er via de website geen kaarten meer te koop zijn, dan even een email aan de fanladen van Pauli. Een paar jaar geleden ging dat via fanladen@gmx.de ; mogelijk dat nu anders gaat. Beetje zelf initiatief nemen, dan moet het vast lukken.

Holstein Kiel is een risico match, kijk de beelden van eerder dit seizoen (platzsturm, fakkels gooien in het uitvak).

De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.