Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jun 21, 2017, 23:51:24
Frankfurt is heel makkelijk om kaarten te kopen. Alle wedstrijden komen in de vrije verkoop (behalve Bayern en BVB misschien ook niet). Bij Eintracht moet je echter wel goed opletten. Volgensmij is het de enige club die in augustus in een keer alle wedstrijden van de Hinrunde in de VVK gooit en in december alle wedstrijden van de Rückrunde. Moet er dus snel bij zijn want een wedstrijd in december kan in september al uitverkocht zijn (gebeurd echter heel zelden). Meestal zijn er drie weken voor de wedstrijd nog wel wat kaarten te koop. Gaat niet zo hard als bij Dortmund, Köln of Werder. Adviseer wel om gewoon ruim van te voren kaarten te bestellen om zeker te weten dat je mooie en/of goedkope plaatsen hebt en langs elkaar kunt zitten.

Dit doen bijna alle Duitse clubs volgens mij. Daarom is het ook lastig om later nog aan staanplaatsen te komen als je dat wilt.
Zitplekken moet wel te doen zijn zonder dat je er gelijk bij bent.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Kölsche Bosschenaar

Citaat van: FCT1980 op jun 22, 2017, 12:33:05
Dit doen bijna alle Duitse clubs volgens mij. Daarom is het ook lastig om later nog aan staanplaatsen te komen als je dat wilt.
Zitplekken moet wel te doen zijn zonder dat je er gelijk bij bent.
Heb even nagekeken en alleen Frankfurt werkt op deze manier. Staanplaatsen zijn vaak niet te koop omdat deze in de Mitglieder voorverkoop binnen enkele minuten allemaal zijn uitverkocht.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Koning Kriel

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jun 22, 2017, 20:50:10
Heb even nagekeken en alleen Frankfurt werkt op deze manier. Staanplaatsen zijn vaak niet te koop omdat deze in de Mitglieder voorverkoop binnen enkele minuten allemaal zijn uitverkocht.

Bij Gladbach gaat dat ook zo, maar ik snap dat je daar niet gekeken hebt ;)

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Meerdere clubs doen dat volgens mij.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

San Paolo

Is Hearts - Rangers te doen qua het regelen van kaarten? Is naar mijn gevoel toch 1 van de grotere wedstrijden in Schotland. Of zie ik dit verkeerd?

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: FCT1980 op jun 23, 2017, 09:56:38
Schalke doet het ook hoor.
Schalke doet alle wedstrijden in de verkoop wanneer de vaste speeltijden bekend zijn. Dit zijn er meestal 4 of 5 per keer.
FC Den Bosch
1.FC Köln

FCT1980

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jun 23, 2017, 12:16:43
Schalke doet alle wedstrijden in de verkoop wanneer de vaste speeltijden bekend zijn. Dit zijn er meestal 4 of 5 per keer.

Dan is dat aangepast want eerder kon je voor alle wedstrijden in de Hinründe voor het seizoen al kaarten halen. En voor de tweede helft van de competitie ook.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Appie_M

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jun 22, 2017, 20:50:10
Heb even nagekeken en alleen Frankfurt werkt op deze manier. Staanplaatsen zijn vaak niet te koop omdat deze in de Mitglieder voorverkoop binnen enkele minuten allemaal zijn uitverkocht.

Ik ben Mitglieder van Eintracht, maar heb nog nooit staplaatsen in de verkoop zien gaan. Volgens mij zijn dat allemaal seizoenskaarthouders.

Florida15

Wie heeft er weleens kaarten en overnachtingen geregeld via Liverpoolreizen?   Ben aan het kijken en ben op de website www.liverpoolReizen.nl terecht gekomen.
Is er iemand hier bekend mee?

Denniss

Dat is wel safe heb ik ooit op dit forum ergens gelezen. Voor de rest van je vragen kun je wel op zijn site terecht bij "informatie" ;-)

jona93

Citaat van: Florida15 op jun 26, 2017, 23:42:44
Wie heeft er weleens kaarten en overnachtingen geregeld via Liverpoolreizen?   Ben aan het kijken en ben op de website www.liverpoolReizen.nl terecht gekomen.
Is er iemand hier bekend mee?
Geen ervaring mee wij bestellen telkens onze tickets zelf via de site van Liverpool
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Nik

Zijn er toevallig forumleden met een booking history bij Sheffield United?