Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

tomv

Eind april voor het eerst Italië "vincken"; Internazionale - Juventus

ricodejong4

Begin januari weer eens naar Engeland om een oude studievriend op te zoeken, die supporter is van Darlington. Daarom op 6 januari 2018 naar Darlington - York, lekker potje in de Conference North.

Arjen

Op 27 januari met de boot naar Hull City-Leeds United.

Defender

Ik ben bezig met weekendje Londen, in gezelschap van de wederhelft..
Blijkt 28/04 - 30/04 een zeer interesant Londens voetbalweekend te zijn :

QPR - Birmingham City
Fulham - Sunderland
Crystal Palace - Leicester
Tottenham - Watford
West Ham - Man City

De prijzen voor de trein liggen nog iets te hoog heb ik gehoord van mensen die vaker trein nemen (zou men 1ste maal zijn)
Hebben jullie enig idee of het moet voor bepaalde clubs op voorhand te registreren/contacteren voor kaarten of gaat dit dag zelf aan kassa ?
Wat me opvalt is een dure hotelkamerprijzen op booking.com, voor 2 nachtjes bijna niets onder 300 a 350 euro
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

syntric

#3004
Citaat van: Defender op jan 02, 2018, 14:51:30
Ik ben bezig met weekendje Londen, in gezelschap van de wederhelft..
Blijkt 28/04 - 30/04 een zeer interesant Londens voetbalweekend te zijn :

QPR - Birmingham City
Fulham - Sunderland
Crystal Palace - Leicester
Tottenham - Watford
West Ham - Man City

De prijzen voor de trein liggen nog iets te hoog heb ik gehoord van mensen die vaker trein nemen (zou men 1ste maal zijn)
Hebben jullie enig idee of het moet voor bepaalde clubs op voorhand te registreren/contacteren voor kaarten of gaat dit dag zelf aan kassa ?
Wat me opvalt is een dure hotelkamerprijzen op booking.com, voor 2 nachtjes bijna niets onder 300 a 350 euro

Palace & West Ham mogelijk geen makkelijke voor tickets, rest te doen denk ik. Eurostar ik vermoed 80 € h/t als je lang op voorhand reserveert. En als je buiten het centrum gaat, kan je nog wel iets vinden voor 100 € per nacht voor een tweepersoonskamer denk ik. Al vind ik het in zo'n toeristische steden meestal duur voor weinig luxe. Londen heeft wel een prima ov zodat je snel overal bent met wat planning.
Groundhopper for life :-)

MichielB

Eind maart naar Celtic, nieuw land en nieuwe voetbalcultuur.
Gelijk een stadiontour bij Rangers en Hampden Park meepakken.

De publiekswissel

Kaarten voor Aston Villa - Birmingham City in de pocket, zelf speel ik de zaterdag ervoor nog de derby in de 3e klasse met FC Perkouw uit bij Spirit. Logistiek een mooie uitdaging....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Luccie

Afgelopen week mijn zoon gelukkig gemaakt en twee staanplaatsen geregeld voor de wedstrijd Bayer München - Hertha BSC die 24 februari wordt gespeeld.

Robin

Citaat van: Defender op jan 02, 2018, 14:51:30
Ik ben bezig met weekendje Londen, in gezelschap van de wederhelft..
Blijkt 28/04 - 30/04 een zeer interesant Londens voetbalweekend te zijn :

QPR - Birmingham City
Fulham - Sunderland
Crystal Palace - Leicester
Tottenham - Watford
West Ham - Man City

De prijzen voor de trein liggen nog iets te hoog heb ik gehoord van mensen die vaker trein nemen (zou men 1ste maal zijn)
Hebben jullie enig idee of het moet voor bepaalde clubs op voorhand te registreren/contacteren voor kaarten of gaat dit dag zelf aan kassa ?
Wat me opvalt is een dure hotelkamerprijzen op booking.com, voor 2 nachtjes bijna niets onder 300 a 350 euro

Ik verblijf altijd in het Wombats Hostel. Leuk barretje erbij. Schoon en netjes, en ook 2 persoonskamers te boeken voor een hele redelijke prijs. Of ik boek een 4 persoonskamer, ook prima te doen. Je doet toch je ogen dicht en de volgende dag ben je zo weer weg.

Arjen

Citaat van: Defender op jan 02, 2018, 14:51:30
Ik ben bezig met weekendje Londen, in gezelschap van de wederhelft..
Blijkt 28/04 - 30/04 een zeer interesant Londens voetbalweekend te zijn :

QPR - Birmingham City
Fulham - Sunderland
Crystal Palace - Leicester
Tottenham - Watford
West Ham - Man City

De prijzen voor de trein liggen nog iets te hoog heb ik gehoord van mensen die vaker trein nemen (zou men 1ste maal zijn)
Hebben jullie enig idee of het moet voor bepaalde clubs op voorhand te registreren/contacteren voor kaarten of gaat dit dag zelf aan kassa ?
Wat me opvalt is een dure hotelkamerprijzen op booking.com, voor 2 nachtjes bijna niets onder 300 a 350 euro

https://www.travelodge.co.uk

Niels1977

Voor de liefhebber van obscure wedstrijden.
Eind mei/ begin juni is het Conifa WK in Londen. Landen/ regio's die niet zijn aangesloten bij FIFA.
Kiribati, Tibet, Abchazië to name a few.

Zie hier de loting
https://twitter.com/CONIFAOfficial/status/950841434432778245

Zie hier voor meer info
http://www.conifa.org/en/2017/09/03/conifa-brings-2018-world-football-cup-to-london/
Wedstrijdschema en stadions worden later deze maand bekend.

ALenstra

Geweldig, ik denk dat ik een weekendje Londen doe begin juni! Zo te zien zijn de stadions nog niet bekend?

Nort

Citaat van: Niels1977 op jan 17, 2018, 10:07:43
Voor de liefhebber van obscure wedstrijden.
Eind mei/ begin juni is het Conifa WK in Londen. Landen/ regio's die niet zijn aangesloten bij FIFA.
Kiribati, Tibet, Abchazië to name a few.

Zie hier de loting
https://twitter.com/CONIFAOfficial/status/950841434432778245

Zie hier voor meer info
http://www.conifa.org/en/2017/09/03/conifa-brings-2018-world-football-cup-to-london/
Wedstrijdschema en stadions worden later deze maand bekend.
Alleen hoort z'n WK natuurlijk niet thuis in London en is de charme er voor 90% wel van af.

FCT1980

Citaat van: Nort op jan 17, 2018, 11:10:29
Alleen hoort z'n WK natuurlijk niet thuis in London en is de charme er voor 90% wel van af.

Want?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: Nort op jan 17, 2018, 11:10:29
Alleen hoort z'n WK natuurlijk niet thuis in London en is de charme er voor 90% wel van af.
Londen als huis voor zo ongeveer alle nationaliteiten lijkt me best een mooie locatie.