Zalig Kerstfeest & Een Gelukkig Nieuwjaar

Gestart door Han, dec 18, 2008, 00:10:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Als al in september de pepernoten in de winkel liggen en nú al de politicus van het jaar is gekozen kan de timing van dit topic niet als prematuur gekozen worden genoemd.

Ik wens leden en lezende bezoekers van dit platforum een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Zelf hopen Marjoleyn en ik na een aantal turbulente jaren in de Arabische regio ons voor het eerst sinds vier jaar in de vertrouwde kring van familie en andere dierbaren onder te dompelen in en te laven aan de sereniteit van de komende feestdagen. Ik ga me daarbij een bezinnend bezoek aan een katholieke nachtdienst in Zandvoort en een hoogmis in een andere kathedraal op Upton Park niet ontzeggen. Emoties en waarden zijn namelijk tijdloos en worden zo nu en dan zelfs melancholisch uitvergroot.

From Egypt with love:









Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Ik vier Kerst (althans, tweede kerstdag) voor het eerst niet in Nederland!  Je gaat toch wel steengrillen hoop ik, Han?


hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Antwerpen. Heerlijke stad.

Ook namens mij fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling voor iedereen!

Hielke

Iedereen goede kerstdagen en alvast veel goeds voor het nieuwe jaar, in het bijzonder bij de belangrijkste bijzaak van het leven!

Hugo

#5


Het was vandaag mooi weer om plaatjes te schieten, een soort Anton Pieck sfeertje.