Voetbaltijdschriften

Gestart door AthleticHolanda, mrt 30, 2009, 13:57:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hielke

Leestip: de reportage over Aad de Mos in Griekenland, vandaag in VI. Een heerlijk verhaal over een Grieks clubje met een voorzitter die net zoveel trainers ontslaat als hij sigaren rookt.

Het sfeerbeeld dat wordt opgetekend komt overeen de manier waarop wij in Thessaloniki het Griekse voetbal hebben ervaren: een aan krankzinnigheid grenzende gekte.

Verwijderd lid

*kuch* *hoest* * kuch*
Hé Breda,

voortaan even waarschuwen als je een lading stof van een oud topic af gaat halen !!

*kuch* *kuch* Hatsjoe*

Kan je de foto wellicht inscannen ? Ik lees de VI namelijk niet.

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op nov 24, 2010, 21:44:42
Helaas, foto beslaat 2x A4 en mijn scanner is 1x A4. Misschien toch de moeite waard om morgen het losse nummer te kopen.

Overigens zocht ik eenvoudig naar het juiste topic om deze opmerking te plaatsen; deze leek me de geschikte, of weet jij een betere?

Ik zou geen beter topic weten, bedoelde m'n *kuch-hoest*-opmerking alleen humoristisch.

Sebastiaan_W

De column van Nico Dijkshoorn, geweldig!!!

Cyclebob

Ha Breda,
Grappig. Het is bij deze derby aanmerkelijk drukker dan bij ONA-SVV.
De foto's van die wedstrijd zullen vanaf de tribune met de herfstkleuren mooier zijn, en natuurlijk ontbreekt in de VI de Schiedamse delegatie, met zwemmer :)

Citaat van: Breda op nov 24, 2010, 18:26:30
Kijk nou toch eens in de nieuwe VI, pagina's 52-53. Die foto heb ik zelf een paar weken geleden precies zo gemaakt bij ONA-SVV!

Fraai decor, het ONA-stadion. Zeer aanbevelenswaardig voor een verloren zondagmiddag.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

In de 11 Freunde van januari (eindelijk) de stadionposter van één van de mooiste stadions ter wereld ;-).

TeeZee

Ik heb het idee dat Johan Derksen gebrouilleerd is met het tijdschrift Voetbal International. Eerst werd op de plek van zijn wekelijkse column melding gemaakt van een vakantie, maar sinds een paar weken is zijn column volledig vervangen door gastcolumns.
In de media verschenen er een enkele maal wat wildwestverhalen over, maar verder is het opmerkelijk stil gebleven. Knap hoe dat geruisloos gebleven is. Of er is niks aan de hand, dat kan ook natuurlijk.

Over Voetbal International gesproken, hoeveel jaar zou het geleden zijn dat er een nummer uitkwam waarin de naam "Johan Cruijff" niet genoemd werd?

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Johan heeft VI toch zelf al een jaar of tig geleden naar de klote geholpen?

ALenstra

Beetje flauw van Derksen. Kort geleden hemelde hij zijn opvolgers nog op.

TeeZee

Ik vind het blad nauwelijks anders dan in de laatste maanden van het tijdperk Derksen.
Niet dat ik het nog erg uitgebreid lees, want het voetbal is natuurlijk erg repeterend aan het worden met steeds dezelfde namen.

ALenstra

En daarvoor fakkelde Johan Derksen zijn voorganger Cees van Cuilenborgh af. Terwijl hij jarenlang diezelfde Cees van Cuilenborgh enorm ophemelde.

hgrm

Volgens mij bereikt Johan D. precies wat hij wil: Er wordt (hier en elders) over hem en over VI gepraat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Elk woord gezegd over de snor is er een teveel!

En voor de rest, welk blad je hier ook openslaat. Overal staan fouten in. Factchecking schijnt niet meer voor te komen in de journalistiek.

TonyS

Leuke magazines in het Duitse taalgebied, ook te volgen op Twitter:
stadionwelt.de
transparent-magazin.de
ballesterer.at
zeitspiel-magazin.de

En natuurlijk de bekendste en grootste: 11freunde.de