Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op jun 03, 2013, 21:39:00
Je hebt het voordeel dat je niet naar Europacup wedstrijden hoeft komend seizoen

Qua geld heb je gelijk. Zou de eerste uitwedstrijden niet halen
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op jun 04, 2013, 22:55:36
Gaat Twente voor een oefenpot helemaal naar Aberdeen? Zijn die niet ergens op trainingskamp?

Eerlijk gezegd weet ik dat niet. Niks nog over gehoord. Zou zo maar kunnen omdat Twente een supportersvereniging heeft in Stranraer. Bovendien heeft Twente vaak tegen Aberdeen geoefend.(de laatste keer in Enschede). Dit is ooit ontstaan met de overgang van Theo Snelders.
Het ene stadion is het andere niet!

Thijs

27/06 - 19.30 - Selectie Zwolle-Zuid - PEC Zwolle wordt gespeeld op het terrein van de Zwolsche Boys, Sportpark Jo van Marle.

12/07 - 19.30 - PEC Zwolle - NEC (Garderen, Sportpark De Westeneng)

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 04, 2013, 23:06:23
Eerlijk gezegd weet ik dat niet. Niks nog over gehoord. Zou zo maar kunnen omdat Twente een supportersvereniging heeft in Stranraer. Bovendien heeft Twente vaak tegen Aberdeen geoefend.(de laatste keer in Enschede). Dit is ooit ontstaan met de overgang van Theo Snelders.
Van Stranraer naar Aberdeen is ook een slordige 400km.

De link met Theo Snelders kende ik niet. Het is overigens in Aberdeen;

Aberdeen FC is delighted to confirm a pre-season friendly at Pittodrie against Dutch side FC Twente.

The match will take place on Friday 26th July, K0 7.30pm and will provide the manager with the final piece of his pre season plans before the 2013/2014 season kicks off on Saturday 3rd August.

Tickets for this match will go on sale on Tuesday 18th June at 9am.

Prices will be as follows:

Adults - £10

Under 18 - £5

Under 12 - £1

Verwijderd lid

Citaat van: spons op jun 04, 2013, 21:57:32
Denk het niet want de UEFA kijkt niet naar wat er rond dit soort oefenpotjes gebeurd maar helaas zijn dit soort wedstrijdjes voor ons niet meer mogelijk en is Feyenoord zo verstandig om in ieder geval niet meer in Duitsland en Belgie te oefenen.

Zelfs Hull en Barnsley werden 2 jaar geleden afgelast wegens een te grote belangstelling.

Ik las ergens dat zelfs oefenwedstrijden in De Kuip tegen Duitse, Engelse en Belgische clubs al niet meer mogen van de lokale driehoek; volgens mij een citaat van Martin van Geel in een krant.

spons

#110
Citaat van: Meester op jun 05, 2013, 22:59:20
Ik las ergens dat zelfs oefenwedstrijden in De Kuip tegen Duitse, Engelse en Belgische clubs al niet meer mogen van de lokale driehoek; volgens mij een citaat van Martin van Geel in een krant.

Ja inderdaad een citaat van Martin van Geel, ik heb het ook ergens op een website gelezen, had er nog nooit eerder over gehoord. Een paar jaar geleden was er nog een toernooi met Celtic, Dortmund en Spurs in De Kuip
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De Duis

Citaat van: AthleticHolanda op jun 04, 2013, 22:16:58
Inderdaad, treurige ontwikkeling. Feyenoord kan niet meer tegen Engelse of Duitse teams oefenen en moet het daarom in de openingswedstrijd doen met de Mallorca's en Getafe's van deze wereld. ADO durft het terrein van Laakkwartier niet meer af en voor Utrecht behoren leuke oefenwedstrijden ook al een tijd tot het verleden.

Laakkwartier is in eerste instantie omdat hun hoofdveld als enige vrij wordt gegeven zo vroeg in het seizoen. Qua veiligheid heeft het daarmee weinig te doen. Kortrijk werd ook gewoon daar ontvangen.

wekke

Op dinsdag 16 juli 2013 ontvangt Lierse om 19u00 de Nederlandse Eredivisieclub NEC Nijmegen. De wedstrijd zal worden gespeeld op het veld van VC Herentals en tickets kosten 10€.

Saltacampos

Nieuw stadion KAA Gent wordt op 17 juli officieel geopend met een wedstrijd tegen VfB Stuttgart.
Over land and sea

wekke

Citaat van: rrcg1899 op jun 06, 2013, 16:03:38
Nieuw stadion KAA Gent wordt op 17 juli officieel geopend met een wedstrijd tegen VfB Stuttgart.

Verkeerde topic, maar toch bedankt voor de info. Ik zal het in mijn overzicht plaatsen ;-)


AthleticHolanda

Volgens mij is de enige club waarvan slechts een wedstrijd bekend is, Vitesse. Van het grootste deel is meer dan de helft van het oefenprogramma al vrij gegeven.

Its Matchday

Citaat van: AthleticHolanda op jun 06, 2013, 19:39:19
Volgens mij is de enige club waarvan slechts een wedstrijd bekend is, Vitesse. Van het grootste deel is meer dan de helft van het oefenprogramma al vrij gegeven.

Zojuist bekend, Vitesse oefent tegen Standard Luik op 14 juli om 16.00 in Waver.
@ViezeVis

Its Matchday

@ViezeVis

wekke

Geen Nederlandse profclubs, maar toch ter info:  Zat 20/7    De Kempen – KSK Heist (op stage in Nederland)