Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Its Matchday

Oefenwedstrijd nr.3 voor Vitesse.
Woensdagavond 26 juni tegen regioteam Garderen. Aanvangstijd nog niet bekend, waarschijnlijk 19.00 of 19.30 op sportpark Westeneng in Garderen.
@ViezeVis

1893

Citaat van: 1893 op mei 30, 2013, 14:50:06
21-07-2013 Cercle Brugge - FC Groningen (15.00 uur, Jan Breydelstadion, Brugge)

Verplaatst naar 13.45 uur.

FC_Emmen

FC Emmen probeert om op 20 juli een wedstrijd in het stadion tegen Glasgow Rangers te regelen. Als dat niet doorgaat dan spelen ze tegen WKE.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Sebastiaan_W

Geen profclub, maar Excelsior '31 oefent op 4 juli tegen AA Gent. Locatie is nog niet bekend, maar zal waarschijnlijk in Delden worden gespeeld.

Sebastiaan_W

Citaat van: FC_Emmen op jun 11, 2013, 17:34:25
FC Emmen probeert om op 20 juli een wedstrijd in het stadion tegen Glasgow Rangers te regelen. Als dat niet doorgaat dan spelen ze tegen WKE.

Zijn ze op trainingskamp in Nederland of Duitsland?

FC_Emmen

Citaat van: witte leeuw op jun 11, 2013, 21:35:02
Zijn ze op trainingskamp in Nederland of Duitsland?
Dat weet ik niet maar iemand van de club vertelde mij het.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jehoentelaar

Dat zou ik ook een leuke oefenwedstrijd vinden om met een bezoek te vereren!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op jun 11, 2013, 22:54:43
Dat zou ik ook een leuke oefenwedstrijd vinden om met een bezoek te vereren!

Glasgow Rangers of WKE maakt toch niet zoveel verschil, is allebei het derde niveau in eigen land
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Nog een oefenwedstrijd van Utrecht toegevoegd, en Groningen-Getafe in Haren.

Aanvullingen zijn nog steeds welkom. Op Achilles'29 na staan er van elke club uit de hoogste twee afdelingen ondertussen wedstrijden in het schema. Veel clubs hebben het eerste deel van de voorbereiding helemaal bekend gemaakt, maar het tweede deel nog niet.

Van Achilles weet ik alleen dat ze oefenen tegen 'Borussia U23' uit de '3. Bundesliga', waarna wordt gelinkt naar de twitter van Borussia MG. Of ze oefenen tegen de reserven van Borussia MG of Borussia Dortmund is me dus niet duidelijk, maar ik gok die eerste.

Sebastiaan_W

Volgens de site van voetbalmagazine (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/programma-hervatting-eersteklassers-update/article-4000317129821.htm) verblijven de volgende Belgische eerste klassers in Nederland:

Anderlecht 1 t/m 5 juli
02/07 WKE - Anderlecht
04/07 oefent Anderlecht nog in Meppel, maar staat er niet tussen

RAEC Bergen 30 juni t/m 6 juli in Mierlo
05/07 16:00 RAEC Bergen - Quatar u23(in Mierlo)

Cercle Brugge 1 t/m 6 juli Kamperland
oefenwedstrijden nog te bepalen

SC Charleroi 24 t/m 29 juni in Doorwerth
oefenwedstrijden nog te bepalen

Racing Genk 8 t/m 13 juli in Tegelen
10/07 Irene - RC Genk(in Tegelen)
13/07 VVV Venlo - RC Genk(in Tegelen)

AA Gent 28 juni t/m 6 juli in Delden
02/07 19:00 AA Gent - Glasgow Rangers(in Delden)
04/07 19:00 Excelsior '31 - AA Gent(in Delden)

OH Leuven 1t/m 5 juli in Oisterwijk
03/07 RKC -OHL(in Oisterwijk)
04/07 Lommel United - OHL(in Oisterwijk)

Lierse SK 1 t/m 7 juli in Doorwerth
06/07 Borussia Mönchengladbach - Lierse SK

Lokeren 15 t/m 17 juli in Nederland
17/07 Sparta - Lokeren(in St. Maartensdijk)

Standard Luik 2 t/m 9 juli in NL
staan geen oefenwedstrijden bij



AthleticHolanda

Ondertussen wat gegoogled naar de Spaanse ploegen. Alleen van Getafe en Real Mallorca is bekend dat ze in het voorbereiding in Nederland verblijven. Osasuna twijfelt nog over Nederland of Engeland. Veruit de meesten hebben nog niets over het voorseizoen bekend gemaakt.

Qua Turkse en Griekse ploegen, die traditioneel toch ook veel in Nederland oefenen, is het nog erg stil. Maar googlen in het Turks of Grieks is dan ook niet mijn sterkste punt.

fcutrechtmarco

Panathinaikos verblijft in garderen
Op dit moment 1 wedstrijd bevestigd tegen regio team bij veluwsche Boys te garderen.

AthleticHolanda

Citaat van: fcutrechtmarco op jun 12, 2013, 21:54:44
Panathinaikos verblijft in garderen
Op dit moment 1 wedstrijd bevestigd tegen regio team bij veluwsche Boys te garderen.

Bedankt voor de informatie! En welkom op het forum! :-)