Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 28, 2013, 00:28:51
13-07-2013 Jong FC Twente - KFC Uerdingen 14.30 trainingscentrum Hengelo23-07-2013 BV Cloppenburg - Jong FC Twente 19.00  n.t.b.

17-07-2013 FC Den Bosch - FC Twente 19.00 trainingscomplex Jan Sluijtersstraat  €5,- entree (stond al in de lijst,maar niet volledig)

Dat lijkt me wel een leuke.

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op jun 28, 2013, 13:45:24
Dat lijkt me wel een leuke.

Wordt deze in het FBK-Stadion gespeeld, of op een trainingsveld?

Overigens wordt deze wedstrijd bij KFC helemaal niet vermeld en maakt Twente zelf melding van een wedstrijd tegen Bayer Uerdingen, dus ik ben benieuwd met wie ze die afspraak hebben gemaakt :-D.

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op jun 28, 2013, 13:47:37
Wordt deze in het FBK-Stadion gespeeld, of op een trainingsveld?

Overigens wordt deze wedstrijd bij KFC helemaal niet vermeld en maakt Twente zelf melding van een wedstrijd tegen Bayer Uerdingen, dus ik ben benieuwd met wie ze die afspraak hebben gemaakt :-D.

Volgens mij voetballen ze nooit in het FBK-stadion. Ik meen te herinneren dat na de verbouwing het veld niet groot genoeg is. Dus het zal wel op het veld zijn achter het stadion.

Ik had ook al op de site van KFC Uerdingen gekeken, en zag ook niks staan. Als het toch KFC is, dan lijkt het me wel leuk om daar een kijkje te nemen. Mits ik kan.


Bier und Bratwurst

#228
bestaat Bayer Uerdingen dan ook nog?

Dat wist ik helemaal niet. Danzal het ipv KFC  Bayer wel zijn ,getuige de site


En het bleek toch KFC te zijn!!
Jong Twente verloor met 0-1
Het ene stadion is het andere niet!

woutertwente

Ik was gisteren in Delden bij het Aparthotel(ik had er naast wedstrijd) en heb even geïnformeerd welke clubs er komen. Mij werd verteld dat AA Gent er nu zit, en dat de volgende teams nog komen:
-Excelsior Rotterdam
-Waasland-Beveren
-Ross County
-3 Engelse clubs

Weet iemand welke clubs die Engelse clubs zijn?

AthleticHolanda

De enige Britse clubs die - voor zover bekend - op Nederlandse bodem oefenen zijn: Ross County, Swansea City, Coventry City, Hartlepool United en Sevco Rangers.

Ross County noemde je al, Hartlepool oefent alleen in de kop van Noord-Holland, Swansea is natuurlijk niet Engels en oefent vooral in Zuid-Holland. Sevco Rangers oefent meer in Duitsland dus het lijkt me onlogisch dat die in Delden zitten. Dan blijft alleen Coventry over...

Ben benieuwd naar die overige twee.

woutertwente

Ross County is Schots, daarnaast zeiden ze dat er nog 3 Engelse clubs komen. Coventry City speelt binnenkort tegen Heracles, dus dat zou kunnen, maar wat zijn die andere clubs dan?

Joost

Villa speelt in Duitsland 2 keer. Misschien dat zij 1 van de 2 zijn?

Ook West Ham zit in Duitsland maar die spelen erg ver van Delden.

Bier und Bratwurst

Citaat van: woutertwente op jul 04, 2013, 12:57:11
Ross County is Schots, daarnaast zeiden ze dat er nog 3 Engelse clubs komen. Coventry City speelt binnenkort tegen Heracles, dus dat zou kunnen, maar wat zijn die andere clubs dan?

Ze spelen ook tegen GA Eagles en Willem 2
Het ene stadion is het andere niet!

Effzeh


LUFC

Den Haag op 27 juli thuis tegen OFI Kreta op Laakkwartier.

Verwijderd lid

en RKC - Standard Luik wordt op 9 juli a.s. om 17.00 uur op het veld van s.v. Beatrix in Hoenderloo gespeeld.

AthleticHolanda

Citaat van: LUFC op jul 04, 2013, 18:49:18
Den Haag op 27 juli thuis tegen OFI Kreta op Laakkwartier.

OFI speelt ook nog tegen Den Bosch en VVV.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Effzeh op jul 04, 2013, 17:23:01
Tegen Willem II inderdaad.

sorry,
kan die romeinse cijfers nooit vinden op dit toetsenbord
Het ene stadion is het andere niet!

FC_Emmen

Las net op Twitter dat het doorgaan van NAC - Swansea hoogst onzeker is door een burgemeester.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'