Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op jul 07, 2013, 20:26:41
Oke, dat is mooi.

Ik las dit een week geleden.
http://www.veluwseboys.nl/index.php?page=home.php&news_id=366&pagina=

Ik krijg het vermoeden dat ze Nederland als uitvalsbasis gebruiken om eventueel europees te gaan spelen, want er schijnt ook een duel met IJsselmeervogels op het menu te staan, al kan ik daar nergens iets zinnigs over terug vinden.

Sebastiaan_W

Citaat van: Meester op jul 07, 2013, 21:53:22
Ik krijg het vermoeden dat ze Nederland als uitvalsbasis gebruiken om eventueel europees te gaan spelen, want er schijnt ook een duel met IJsselmeervogels op het menu te staan, al kan ik daar nergens iets zinnigs over terug vinden.

Even teruglezen, zie pagina 15.

FC_Emmen

De wedstrijd NAC Breda-Swansea City wordt komende woensdag op het trainingscomplex van Laakkwartier gespeeld, maar achter gesloten deuren.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op jul 08, 2013, 15:05:40
De wedstrijd NAC Breda-Swansea City wordt komende woensdag op het trainingscomplex van Laakkwartier gespeeld, maar achter gesloten deuren.

Leuk als je als Swansea supporter naar Nederland bent gekomen voor deze oefentrip.

Ik denk dat ze gewoon vermelden dat het achter gesloten deuren gespeeld zal worden maar dat die 30 Swansea supporters die er zijn toch toegelaten zullen worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jul 08, 2013, 15:17:52
Leuk als je als Swansea supporter naar Nederland bent gekomen voor deze oefentrip.

Ik denk dat ze gewoon vermelden dat het achter gesloten deuren gespeeld zal worden maar dat die 30 Swansea supporters die er zijn toch toegelaten zullen worden

Gelukkig zie je vanaf de straat ook helemaal niets van het veld;
https://www.google.nl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d4.321427!3d52.054978!2m2!1f352.04!2f89.07!4f75!2m5!1e1!2m3!1s66dgSSoD2Kf9fOWzOu301w!2e0!7e11&fid=5

LUFC

Ze hebben nu wat reclamevlaggen her en der opgehangen. Maar vanaf de andere kant kan je nog steeds kijken. Vraag me ook af hoe ze dat willen gaan, ME in zetten of zo?


Sebastiaan_W


LUFC

Citaat van: witte leeuw op jul 08, 2013, 22:20:43
NAC - Swansea definitief van de baan.
Klopt. Is nu Haaglandia - Swansea geworden. Om 16.00 op Laak dacht ik. Ik sla hem over.

AthleticHolanda

Het schema van Real Mallorca, de 19e spelen ze vrijwel zeker tegen Achilles'29, nog officieel bevestigd, wel officieus.

CiteerDía 11 julio - Salida destino Oosterbeek, en la región de Arnhem, Holanda
Día 13 julio - Partido amistoso contra el COLONIA (2ª División Alemania)
Día 16 julio - Partido amistoso contra el NEC NIJMEGEN (1ª División Holanda)
Día 19 julio - Posibilidad de partido amistoso. Rival a confirmar
Día 21 julio - Partido amistoso contra el KSC LOKEREN (1ª División Bélgica)
Día 23 julio - Partido amistoso contra el CAMBUUR LEEUWARDEN (1ª División Holanda)
Día 24 julio - Regreso a Palma

Niels1977

GA Eagles - Coventry City op 16 juli is verboden.

AthleticHolanda

Citaat van: Niels1977 op jul 10, 2013, 15:22:32
GA Eagles - Coventry City op 16 juli is verboden.

Achjee daar gaan we weer... hopelijk hebben niet veel Engelse supporters alles al geboekt etc.

FC_Emmen

Wat triest dat er zoveel verboden wordt. Ik hoop niet dat de burgemeester hier besluit om Emmen - Rangers nog te annuleren...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op jul 10, 2013, 15:26:12
Achjee daar gaan we weer... hopelijk hebben niet veel Engelse supporters alles al geboekt etc.

Valt niet veel te boeken ... wedstrijd zou gewoon in Nederland worden gespeeld ...

spons

Citaat van: Meester op jul 10, 2013, 22:33:37
Valt niet veel te boeken ... wedstrijd zou gewoon in Nederland worden gespeeld ...

Dan hadden die Engelsen toch al een vlucht geboekt kunnen hebben ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen