Extreme football tourism

Gestart door Breda, mei 26, 2013, 13:06:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Breda

asdf

Verwijderd lid


AthleticHolanda

Dat werd een keer tijd! ;-)

TeeZee

Leuk! Je hebt in ieder geval materiaal genoeg om tot ver na je pensioen iedere week iets te plaatsen, denk ik.

Niels_Zitterd

Leuk! Ik zal de pagina ook linken vanaf mijn eigen site.

cafebac

Top! Ik ga 'em ook volgen Breda! Post je hier ook een notificatie van je updates?

cafebac

#6
Ik vind die 'skybox' in Bercheux echt geniaal. In IJsland zal het wel hard waaien, dat zelfs stadions meegesleurd worden...

Even vriendje toevoegen dus!

edit: Hoe moet ik een community volgen? Gewoon liken en de updates komen vanzelf binnen?

cafebac

Ik ben weer even bijgelezen en toch weer een hoop mooie foto's gezien.

Vraag Breda, deel jij je hobby ook wel eens met je leerlingen, en zoja, wat vinden ze hiervan?

Bier und Bratwurst

Ziet er mooi uit "Breda"!!!
Het ene stadion is het andere niet!

wekke

Citaat van: Breda op sep 24, 2013, 16:56:00
Vandaag heb ik eindelijk de laatste 'oude' updates op het blog geplaatst; het heeft een paar maanden tijd gekost. De laatste updates betreffen acht stadions in Albanië, waar ik op een conventionele vakantie in 2006 o.a. het geluk had een Europacup-voorrondewedstrijd te kunnen bijwonen.

Vanaf nu komen er dus alleen nog 'nieuwe' stadionbezoeken bij.

http://extremefootballtourism.blogspot.nl/

Top! Ik heb me deze week, via de index, eens verdiept in je Belgische grounds. Ben je echt nog nooit bij beide clubs uit Lier geweest of moet de index bijgewerkt worden?

wekke

Ik dacht al dat de index onder de domeinnaam van Sjoerd stond. In ieder geval knap werk! Ik zou zelf niet weten hoe eraan te beginnen :-)

cafebac

Mooi werk Breda! Het is een zeer compleet naslagwerk geworden voor de grounds in de lage landen :)

Cyclebob

Nu ben je wel klaar met je oude archief te uploaden, maar ik merk dat je met dezelfde frequentie er nieuwe bezoeken aan toevoegt... goed werk!
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ðe waan

Ik ben laatst ook bij Ter Leede geweest, maar delen die twee clubs nu het hoofdveld?

Dat had ik nog niet eerder ergens gezien.

Cyclebob

DSVP en Oliveo delen in Pijnacker ook het hoofveld, met twee aparte kantines...
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga