Verlanglijst/vooruitzicht 2019-2020

Gestart door Arjen, mei 26, 2019, 21:05:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Voor nu nog weinig op de lijst behalve:
Velez Mostar - Zrinjski Mostar    en/of      Fk Banja Luka - Fk Zeljeznicar
Alle etnische groeperingen binnen Bosnië-Herzegovina in twee wedstrijden gevangen...






Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jehoentelaar

Qua wensen ben ik er gauw uit voor komend seizoen:
- Brentford en/of Luton Town;
- Completering Eredivisie (AZ en Ajax).

Verder is het afwachten hoe het jaar uitpakt. Wellicht heb ik een seizoenkaart; indien dat niet het geval is overweeg ik een hoog spelende amateurclub wat intensiever te volgen (lees: aan de hand van hun schema veel binnen dezelfde competitie vincken). Een tripje naar België of een tweede keer naar Tsjechië zou ook zomaar kunnen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ricodejong4

Altijd leuk om over na te denken dit.

Nederland:
- De Graafschap;
- Telstar.

Buitenland:
- Minstens één Duitse "grootmacht" bij de grens (Dortmund/Schalke/Gladbach);
- Standard Luik.;
- Borussia Neunkirchen Ellenfeldstadion;
- Trip naar Engeland, liefst Sheffield Wednesday of Sunderland;
- Trip naar Spanje, lieft Valencia of Sevilla.

Geen hele grote wensenlijst, maar het wordt allemaal gecombineerd met een seizoenkaart bij Feyenoord en de regelmatige bezoeken aan Excelsior en FC Dordrecht.


rogo_breda

- Toch maar eens de Eerste Divisie complementeren (die 4 verschrikkelijke Jong teams)
- Wat wedstrijden in Noord Italië tijdens de vakantie
- De gebruikelijke tripjes naar België, Duitsland en Engeland, nog geen specifiek doel

Luccie

Altijd om na te denken over komend seizoen.

De volgende clubs zou ik graag willen bezoeken:
* Everton
* Club Brugge (bij voorkeur tegen Anderlecht)
* Lens

Verder de gebruikelijke bezoekjes aan clubs in landen als: Duitsland, België, Engeland en Noord-Frankrijk.
In september gaan we drie weken op rondreis door Slovenië, Kroatië en Bosnië. Daar hoop ik een aantal wedstrijden te kunnen doen.
Daarnaast hopelijk een weekendtripje naar Oost-Duitsland om daar een aantal wedstrijden te zien.

Joost

Citaat van: Luccie op mei 27, 2019, 11:49:59
Altijd om na te denken over komend seizoen.

De volgende clubs zou ik graag willen bezoeken:
* Everton
* Club Brugge (bij voorkeur tegen Anderlecht)
* Lens

Verder de gebruikelijke bezoekjes aan clubs in landen als: Duitsland, België, Engeland en Noord-Frankrijk.
In september gaan we drie weken op rondreis door Slovenië, Kroatië en Bosnië. Daar hoop ik een aantal wedstrijden te kunnen doen.
Daarnaast hopelijk een weekendtripje naar Oost-Duitsland om daar een aantal wedstrijden te zien.

Lens speelt komende donderdag een p/d wedstrijd. Wellicht een optie.

Luccie

Citaat van: Joost op mei 27, 2019, 14:35:35
Lens speelt komende donderdag een p/d wedstrijd. Wellicht een optie.

Dank voor de tip, maar die dag heb ik andere verplichtingen.
Hopelijk kan ik komend seizoen een bezoekje brengen aan Lens.

WATP

Nederland: zoveel mogelijk potjes bij nieuwe grounds in de Tweede Divisie het liefst gecombineerd met een fatsoenlijke vervoersregeling voor een uitwedstrijd van PSV later op de avond.

Minimaal 1 wedstrijd van PSV Europees uit.

België: Union St Gilles, omdat die nog mist in 1B. 1A is wel compleet.

Schotland: Cove Rangers, net onder Aberdeen komt erbij dus ik gok op een weekend met Cove Rangers - ? en Aberdeen - Rangers dubbel. Dan is de 42 ook weer compleet.

Duitsland: Sankt Pauli - HSV en verder hopelijk ook nog Holsten Kiel, Dresden met HSV.
Hertha BSC - Union Berlin (met een beetje geluk promoveren ze). Dan Bundesliga compleet.

Qua vakantie zijn we er nog niet helemaal uit. Maar iets Frans of Italiaans sluit ik niet uit.
The Quintessential British club

Rick

In ieder geval de Belgische profdivisies completeren. Dat zijn nog KV Oostende, Westerlo, Cercle Brugge, Lommel en Excelsior Virton (en daar kan door de omkoopzaak ook Tubize nog bijkomen).

Hugo

Citaat van: rogo_breda op mei 27, 2019, 11:24:47
- Toch maar eens de Eerste Divisie complementeren (die 4 verschrikkelijke Jong teams)

Als het zo verschrikkelijk is zou ik daar geen tijd in steken. Het is toch geen werk?

rogo_breda

Wel een soort onbevredigend gevoel dat ik eerst alle clubs uit het NL betaald voetbal gezien had en door de toetreding van deze 4 nu niet meer. We zien wel, het is geen doel op zich. Ik hoop na de degradatie van mijn eigen club (NAC) deze stadions nu op deze manier te kunnen bezoeken, maar grote kans dat er weer wordt uitgeweken naar de Arena, Jan Louwers, Galgenwaard en Afas.

Nort

Citaat van: rogo_breda op mei 27, 2019, 19:46:05
Wel een soort onbevredigend gevoel dat ik eerst alle clubs uit het NL betaald voetbal gezien had en door de toetreding van deze 4 nu niet meer. We zien wel, het is geen doel op zich. Ik hoop na de degradatie van mijn eigen club (NAC) deze stadions nu op deze manier te kunnen bezoeken, maar grote kans dat er weer wordt uitgeweken naar de Arena, Jan Louwers, Galgenwaard en Afas.
Jan Louwers/Philips Stadion voor 100%, omdat de gemeente Eindhoven geen toestemming geeft voor risico wedstrijden waar veel uitsupporters op af komen.

Galgenwaars en AFAS kun je ook wel noteren.

Saltacampos

*de uitwedstrijden van mijn dorpsclub Drongen bij niet bezochte clubs in Tweede Provinciale A (Sint-Laureins, Kleit, Lembeke, Assenede en Ursel in het huidige reeksvoorstel) en idem voor Racing Gent in Tweede Amateur en Beker
*wellicht nog een paar Nederlandse clubs, ik denk voornamelijk aan Utrecht, Den Haag of Zwolle
*de plannen van het vaste reisgezelschap meedoen: Luxemburg (wellicht een Europese voorronde), Gillingham (of een andere Engelse club met Kerst), Twente (?), NAC uit in Almere en/of Volendam, Fortuna of Viktoria Köln
*Paris Saint-Germain
*Eintracht Frankfurt

Over land and sea

Olav

Het is lastig om een verlanglijst voor een seizoen samen te stellen. Mocht het niet lukken, dan schuift het zonder haast een jaartje op. Afgelopen seizoen was zo mooi dat het lastig lijkt te evenaren!

- Eind deze zomer hoop ik wederom een trip te maken naar Slowakije en Polen.

- In Spanje zou ik graag de stad Sevilla met een bezoek aan Betis en in Frankrijk FC Nantes, St. Etienne+Lyon of Nice+OGC. Andere optie is Griekenland of een bezoek aan Athene incl. AEK. Tsjechië was goed bevallen, maar Italië is ook alweer 3 jaar terug.. En België voor Union St. Gilloise. Gelukkig is er nog zat tijd om de knopen door te hakken.

- Keuken Kampioen Divisie: enkel Roda te gaan. Mochten ze failliet gaan dan heb ik de Eredivisie gecompleteerd met een gestaakte wedstrijd en de Keuken Kampioen Divisie al in januari onbewust gecompleteerd.

- De kans is groot dat ik voor m'n studie in maart drie maanden in Sarajevo zal doorbrengen. Bosnië is qua infrastructuur niet ideaal, maar ik kon het niet laten om alvast busreizen en andere opties te checken voor eventuele bezoekjes.. Al is het nog wel afwachten hoeveel tijd ervoor is. Afhankelijk van hoever ik ben gekomen zou ik ook de zomer van 2020 graag willen doorbrengen in Bosnië, Servië, Bulgarije en/of Albanië. To be continued!

Verder geld voor mij de laatste tijd kwaliteit boven kwantiteit. Daarom sluit ik een revisit in Nederland of buitenland (PAOK, Marseille, Wisla Krakow) zeker niet uit.

Vinnn

Heb niet echt doelen voor het komende seizoen maar dit staat wel op de planning:

- Wedstrijd in Boekarest als ik er op vakantie ben
- 1 wedstrijd in Engeland om aan de carnavalsgekte in de stad te ontsnappen
- Europees met Feyenoord als Feyenoord niet een typisch Feyenoord doet en in augustus al weer klaar is