Hoofdmenu

Voetbalsjaals

Gestart door Sander11, mrt 14, 2012, 07:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joostkl92

#45
Daar ging ik ook niet van uit, neemt niet weg dat ik het wel leuk vind om r een te hebben. Verder zal men het me iig niet kwalijk nemen dat ik wat moeite doe denk ik?;)

Is de kans aanwezig dat ik r op stamford bridge nog eentje kan kopen?

FCT1980

Wat een drukte om een sjaal.
Heb nog wel een Villa sjaal voor je liggen. Weet alleen niet of ze dat kunnen waarderen daar.

Zelf een nieuwe sjaal van Schalke gekocht zaterdag. Was een nieuwe uit tegen Dortmund. Vind ik altijd wel humor die anti-sjaaltjes
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joostkl92

Citaat van: FCT1980 op feb 25, 2013, 09:08:06
Wat een drukte om een sjaal.
Heb nog wel een Villa sjaal voor je liggen. Weet alleen niet of ze dat kunnen waarderen daar.

Zelf een nieuwe sjaal van Schalke gekocht zaterdag. Was een nieuwe uit tegen Dortmund. Vind ik altijd wel humor die anti-sjaaltjes

Haha nee thanks. Villa sjaals zijn over t algemeen nog wel te krijgen ook. WBA niet zo populair, jammer.

LUFC

Zag trouwens gisteren bij het opruimen dat ik nog een sjaal van De Graafschap heb. Weet niet eens meer hoe ik eraan kom. Iemand interesse? Hoef er niet veel voor te hebben. Ruilen kan ook :)

scarfcollector

Liggen bij mij allemaal te verstoffen in een kast, maar ben wel fanatiek verzamelaar.
heb ze maar op een site gezet (volgt binnenkort trouwens een groundhop gedeelte op ook)
http://home.kpn.nl/kortleven

Hugo

Citaat van: Breda op mei 24, 2013, 17:26:46
Bij mij staat de teller intussen op 419, vrijwel allemaal sjaals van clubs die ik zelf heb bezocht, waarvan 140 uit België.

Als ik opnieuw mocht beginnen verzamelen met voetbalparafernalia, zou ik iets kiezen wat minder plek in beslag neemt. Intussen zelfs de ruimte tussen de keukenkastjes en het plafond van de keuken gevuld met sjaals.

Ik heb net contact gehad met Peter van der Vorst en hij staat binnenkort bij jouw op de stoep met een hele grote vuilcontainer.


Sander11

Iemand hier die mij blij kan maken met sjaals van Lommel United en van kas Eupen.. Die ontbreken kn mijn verzameling! Omdat op moment bij bezoek geen verkoop was!
HEYA DEN BOSCH!

McCloud

Ik heb alles verkocht, heb alleen mijn toegangskaartjes nog.
Van het geld wat je uitgeeft aan 10 sjaals bij diverse clubs kan je minimaal een dagtrip Engeland maken.
Pins en programmaboekje is ook iedere keer weer 5 a 10 euro.


FCT1980

Ik heb bij mijn eerste Engelse wedstrijd de fout gemaakt om een wedstrijdshirt aan te schaffen.
Dat doe ik nu bij iedere nieuwe club nog steeds al bestel ik ze vaak aan het einde van het seizoen als ze in de sale gaan. Maar blijft een vervelende verzameling voor de portemonnee. Van de 25 bezochte clubs moet ik alleen Ipswich en Rochdale nog ergens op de kop tikken. Meestal lukt dat wel via Ebay.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

belfast

Citaat van: FCT1980 op jul 18, 2014, 08:46:23
Ik heb bij mijn eerste Engelse wedstrijd de fout gemaakt om een wedstrijdshirt aan te schaffen.
Dat doe ik nu bij iedere nieuwe club nog steeds al bestel ik ze vaak aan het einde van het seizoen als ze in de sale gaan. Maar blijft een vervelende verzameling voor de portemonnee. Van de 25 bezochte clubs moet ik alleen Ipswich en Rochdale nog ergens op de kop tikken. Meestal lukt dat wel via Ebay.

Ik verzamel alleen herinneringen. Neemt verder weinig plaats in, kost niets en ze worden met de jaren sterker...
D3T=Lief

FCT1980

Citaat van: belfast op aug 05, 2014, 12:48:39
Ik verzamel alleen herinneringen. Neemt verder weinig plaats in, kost niets en ze worden met de jaren sterker...

Kijk en bij mij vervagen die. Moet dus wel iets meenemen ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op sep 11, 2014, 19:11:58
Kijk en bij mij vervagen die. Moet dus wel iets meenemen ;)

je word ook een dagje ouder he!!
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

Citaat van: Sander11 op apr 09, 2014, 23:58:29
Iemand hier die mij blij kan maken met sjaals van Lommel United en van kas Eupen.. Die ontbreken kn mijn verzameling! Omdat op moment bij bezoek geen verkoop was!

Zoek je nog steeds een sjaal van Lommel? Volgens mij hb ik deze nog wel op zolder liggen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Mokum1900

ik koop bijna elke Europa Cup uitwedstrijden van Ajax een dassie , alleen mis ik die van PSG-Ajax , Djepper - Ajax omdat ze die niet hadden helaas...

Dit doe ik nog maar 3 seizoenen jammer dat ik er niet vanaf begin mee begonnen :(
Waar je ook gaat ik volg je overal

Jeje

Citaat van: Mokum1900 op jul 15, 2015, 19:46:03
ik koop bijna elke Europa Cup uitwedstrijden van Ajax een dassie , alleen mis ik die van PSG-Ajax , Djepper - Ajax omdat ze die niet hadden helaas...

Dit doe ik nog maar 3 seizoenen jammer dat ik er niet vanaf begin mee begonnen :(

Ajax heeft inderdaad bij EL wedstrijden die redelijk laat bekend worden gemaakt bijna nooit sjaals. Mis er daarom ook een paar.

Koop zelf alleen sjaals van clubs waar ik echt het stadion in ben geweest. Vaak ook nog een vaantje erbij.