Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

cafebac

Ik ben als scholier eens in Wit-Rusland geweest, toch wel een erg bijzonder land in Europa. Aanrader om die stad te bezoeken. Puur om te zien hoe anders het 'dicht' bij huis kan zijn.

Nico1880

Citaat van: cafebac op mrt 15, 2013, 21:42:23
Ik ben als scholier eens in Wit-Rusland geweest, toch wel een erg bijzonder land in Europa. Aanrader om die stad te bezoeken. Puur om te zien hoe anders het 'dicht' bij huis kan zijn.
Weet niet hoelang het geleden is dat je er bent geweest, maar zijn er zaken waarvoor ik moet 'oppassen'? Meen te hebben gelezen dat het communisme daar nog steeds hoogtijd viert ?

cafebac

Is alweer een jaartje of 10 geleden, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat daar veel veranderd is aangezien die dictator er nog steeds zit. Op straat over politiek praten werd destijds wel afgeraden maar verder eigenlijk weinig vreemde dingen gezien.
De stad is na de oorlog bijne geheel opnieuw opgetrokken(Rotterdam 20% gebombardeerd, Minsk 80%) en dit geheel in Commu-stijl. Grote grauwe flatgebouwen die ver uit elkaar staan vormen de woonwijken. Uit het zicht van de grote straten vallen de flats practisch uit elkaar van ellende. Metrostations zijn ook de moeite om even te bekijken.
Aan het stadion was destijds geen merchandise van Dynamo te koop, op de week(?)markt meer succes.

Wellicht dat Spons er ook ooit is geweest voor het Nederlands elftal?

Joost

Citaat van: Breda op mrt 18, 2013, 22:03:01
Paasweekend met o.a. drie wedstrijden in Schotland... uiteraard met eigen vervoer. Verheug me er enorm op.

Welke grounds staan er op het programma?

FCT1980

Weekend van 4 mei naar Norwich - Aston Villa. Hopen dat er nog een mooie wedstrijd naar de zondag gaat dat weekend.
Verder stadions in de omgeving daar bekijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op mrt 19, 2013, 16:35:53
Weekend van 4 mei naar Norwich - Aston Villa. Hopen dat er nog een mooie wedstrijd naar de zondag gaat dat weekend.
Verder stadions in de omgeving daar bekijken.

Zondag 5 mei wordt het de finale van de play-offs in de Conference op Wembley. Eindelijk een wedstrijd daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Die hoop ik te krijgen op Wembley met de CL Finale
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

at is net een paar dagen daarvoor toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sander11

Citaat van: FCT1980 op mrt 20, 2013, 19:44:25
Zondag 5 mei wordt het de finale van de play-offs in de Conference op Wembley. Eindelijk een wedstrijd daar.

Moet je vrijdagochtend zeker vroeg weg met de auto na Engeland??
HEYA DEN BOSCH!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 21, 2013, 09:05:04
Die hoop ik te krijgen op Wembley met de CL Finale

Zou ik maar niet te hard op rekenen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

tja afwachten he. @ FCT1980 het is op 25 mei
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: Sander11 op mrt 21, 2013, 10:19:36
Moet je vrijdagochtend zeker vroeg weg met de auto na Engeland??

Hoe bedoel je? Denk dat we vrijdags wat later gaan. Maar snap je niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jona93

12/5 normaal naar feyenoord-NAC breda is dit te doen als neutrale supporter voor feyenoord te bezoeken?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Tripje Norwich away (4 mei) met Villa staat vast nu.
Vrijdag 3 mei overtocht met overnachting nabij The Valley. Daar een kijkje nemen en eveneens Welling even aandoen.
Wedstrijddag via Colchester naar Norwich. Volgende dag via Cambridge en Luton naar Wembley. Daar is de finale van de Conference play offs. Na de wedstrijd even feestje vieren met de winnende supporters en dan gelijk terug naar NL.

Via Bier und Bratwurst de mooiste sjaal ter wereld mee naar Norwich. FC Twente in claret and bleu.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: jona93 op apr 16, 2013, 15:06:23
12/5 normaal naar feyenoord-NAC breda is dit te doen als neutrale supporter voor feyenoord te bezoeken?

Als je geen (s)CC hebt kun je het vergeten!