Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Stadions die rond worden gebouwd hebben meestal niet mijn voorkeur maar dit ziet er zeker niet heel verkeerd uit. Het heeft zo te zien wel iets meer eigen elementen, dat missen die bakken in Engeland van Leicester, Reading en Southampton bijvoorbeeld.

spons

Citaat van: FCT1980 op jun 21, 2013, 07:49:05
Mag ik zeggen dat ik er echt helemaal niets aan vind?
Gewoon een dertien in het dozijn stadion waar ze in Engeland ook zo goed in zijn op dit moment.

Dat is ook mijn eerste indruk, lijkt volgens mij een beetje op het AZ stadion als ik de impressiefoto's van de binnenkant zie , maar je kunt pas echt oordelen als je er een keer geweest bent.

Hopelijk dat ik je dat na AA Gent - VfB Stuttgart op 17 juli kan vertellen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

headout

Citaat van: georgesv op jun 15, 2013, 10:53:41

Die foto in het midden, gaaf. De eerste reactie: welke ground gaat daar in vlammen op?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog


Joost

Iemand een idee wat er in Mechelen deze zomer gebeurt is? Er zou gesloopt en gebouwd worden maar in de foto's van de wedstrijd tegen Standard is niets nieuws te zien.

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op aug 02, 2013, 00:27:37
Iemand een idee wat er in Mechelen deze zomer gebeurt is? Er zou gesloopt en gebouwd worden maar in de foto's van de wedstrijd tegen Standard is niets nieuws te zien.

Ik heb ergens gelezen dat de plannen een jaar uitgesteld zijn. Misschien dat de Belgen op dit forum daar meer van weten.

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op aug 02, 2013, 01:00:50
Ik heb ergens gelezen dat de plannen een jaar uitgesteld zijn. Misschien dat de Belgen op dit forum daar meer van weten.

Klopt. De verbouwingswerken zijn uitgesteld tot na het huidige seizoen.

cafebac

Bij Olimpic Charleroi worden nieuwe floodlights geplaatst, zodat er ook weer 's avonds gespeeld kan worden. Ook komt er een ballenvanger aan de kant van de afgebroken tribune.

watergatehopper

Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de verbouwingen die gaande zijn in Belgie heeft Belstadions een update gemaakt. Check link.

http://www.belstadions.net/10/2014/06/24/stand-van-zaken-charleroi-waregem-lokeren-en-antwerpen/#more-2280

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jona93

Artikkel over het nieuwe stadion van Zulte Waregem met foto's
http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=430
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op jul 13, 2014, 08:37:47
Het nieuwe Daknam ziet er goed uit!!

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-07-12/nieuw-daknam-ziet-er-goed-uit
Inderdaad een verbetering, die reclamewanden achter het doel zonder tribunes (zoals helaas ook op De Bosuil op die business seats na) vind ik echt niks. Met 12.000 plaatsen zal er ook ruim plaats genoeg zijn, want het gemiddeld aantal toeschouwers in Lokeren bedraagt -ondanks de huidige sportieve hoogconjunctuur- nauwelijks meer dan de helft daarvan, wat ook niet onlogisch is voor een stad met slechts 40.000 inwoners. Bovendien ligt Lokeren net tussen Gent en Antwerpen in, waar echt wel nagenoeg niemand zonder Waaslandse roots Lokeren als zijn club zal kiezen.
Over land and sea

HRM1880

Citaat van: rrcg1899 op jul 13, 2014, 17:40:02
Inderdaad een verbetering, die reclamewanden achter het doel zonder tribunes (zoals helaas ook op De Bosuil op die business seats na) vind ik echt niks. Met 12.000 plaatsen zal er ook ruim plaats genoeg zijn, want het gemiddeld aantal toeschouwers in Lokeren bedraagt -ondanks de huidige sportieve hoogconjunctuur- nauwelijks meer dan de helft daarvan, wat ook niet onlogisch is voor een stad met slechts 40.000 inwoners. Bovendien ligt Lokeren net tussen Gent en Antwerpen in, waar echt wel nagenoeg niemand zonder Waaslandse roots Lokeren als zijn club zal kiezen.
Wij hebben nochtans achter beide doelen tribunes. Aan een kant is dat inderdaad die extreem lelijke visbokaal, maar er bestaan gelukkig plannen om die ooit plat te gooien.

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)