Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Volgens mij was feyenoord - ajax vorig jaar niet eens uitverkocht. In principe dus gewoon iemand met een clubcard zoeken en bestellen. Maar inderdaad zonder uitfans is het gewoon een wedstrijd ipv een klassieker. Met uitfans zal het een stuk moeilijker worden om aan kaarten te komen.

Batflyer

Waarschijnlijk 15 februari naar AC Milan v Arsenal!
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

spons

Citaat van: Wesley op dec 18, 2011, 22:32:59
hoe groot is de kans dan dat ik kaarten kan krijgen voor de klassieker (Feyenoord - Ajax) voor een schappelijke prijs (tot 60 euro per ticket)?

stuur maar een PB'tje kan ik wel wat voor je regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Aan alle groundhoppers die nog geen wedstrijd van Union SG hebben gezien: haast u! Na KSK Hasselt is bekend geraakt dat Union het volgende slachtoffer zou kunnen worden. De enorme schulden (tussen 500 000 en 700 000 euro) lijken stilaan niet meer weg te werken. Ze zijn nog niet failliet maar het water staat hun aan de lippen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bier und Bratwurst

Citaat van: 3434 op dec 22, 2011, 12:39:57
Aan alle groundhoppers die nog geen wedstrijd van Union SG hebben gezien: haast u! Na KSK Hasselt is bekend geraakt dat Union het volgende slachtoffer zou kunnen worden. De enorme schulden (tussen 500 000 en 700 000 euro) lijken stilaan niet meer weg te werken. Ze zijn nog niet failliet maar het water staat hun aan de lippen.

Dan zullen we moeten wachten tot 5 februari voor de eerste thuismatch tegen Rupel Boom.
De wedstrijd tegen Hasselt kan dus worden geschrapt op de 15e januari.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

De loting van Athletic voor de Copa, Albacete uit op 3 januari, is wel heel aantrekkelijk, ik ga eens onderzoeken of dat te doen is denk ik.

Cyclebob

Citaat van: 3434 op dec 22, 2011, 12:39:57
Aan alle groundhoppers die nog geen wedstrijd van Union SG hebben gezien: haast u! Na KSK Hasselt is bekend geraakt dat Union het volgende slachtoffer zou kunnen worden. De enorme schulden (tussen 500 000 en 700 000 euro) lijken stilaan niet meer weg te werken. Ze zijn nog niet failliet maar het water staat hun aan de lippen.
Twee weken terug Dudenpark weer eens afgetikt. Zou het toch zonde vinden van die museum-club, ook al spelen ze provinciaal hebbenze betaansrecht. Hasselt wilde ik vorige maand heen, maar zag er vanaf wegens mist en tijdgebrek. Als ik wist dat het daar tegen het einde aan zat, had ik er wat meer vaart achter gezet.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bier und Bratwurst

Ja maar ze vallen nu achter elkaar daar in Belgie.Das niet bij te houden. Ik wilde nog naar Olympic Charleroi ,maar daar was ik ook net te laat voor. Hasselt heb ik ook nooit bezocht. Toch wil ik 5 februari,als dat nog mogelijk is,nog even naar St Gilles. Heb er nog nooit een wedstrijd gezien ,wel het stadion bezocht.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Gelukkig is het Dudenpark inmiddels door Brussel beschermd, dat is wel veilig. Hopelijk overleeft stamnummer 10 het ook. Toch één van de clubs in België die ik een warm hart toedraag.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Wat is nu de status van Olympic Charleroi? Ik zie week na week 'forfaitscore' staan. Blijkbaar bestaan/vegeteren ze nog wel.
Is het de bedoeling dat ze blijven bestaan om volgend jaar te fuseren met FC Charleroi?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Dan wachten we het maar weer af....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

En nu hebben er ook weer 10 tweedeklassers een transferverbod gekregen waaronder ploegen als Eupen, Charleroi, Dender, Oostende,... De financiële problemen in de lagere Belgische reeksen zijn dus nog lang niet over.

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op dec 23, 2011, 23:48:01
En nu hebben er ook weer 10 tweedeklassers een transferverbod gekregen waaronder ploegen als Eupen, Charleroi, Dender, Oostende,... De financiële problemen in de lagere Belgische reeksen zijn dus nog lang niet over.

Heeft zo'n transferverbod nog gevolgen voor een eventuele promotie naar 1e klasse ?

HRM1880

Citaat van: Meester op dec 24, 2011, 00:02:16
Heeft zo'n transferverbod nog gevolgen voor een eventuele promotie naar 1e klasse ?
Aan het transferverbod zijn ook licentievoorwaarden verbonden. Als bepaalde schulden (diegene waardoor je het verbod kreeg) niet betaald worden dan kan een licentie inderdaad geweigerd worden. Al moet ik wel zeggen dat dit in de meeste gevallen gewoon nog in orde komt. Ben het uit het verleden zo gewoon als Antwerp-supporter en uiteindelijk hebben we toch elke keer onze licentie gekregen. Dit jaar is dan ook de eerste keer in drie jaar dat Antwerp geen transferverbod heeft, Kerstmis voelt niet meer hetzelfde aan.

Joost

Citaat van: Breda op dec 23, 2011, 23:19:54
De lagere elftallen (jeugd + B-ploeg) spelen de competitie nog uit. Formeel bestaat de club dus nog.

Verder is het giswerk. Er zullen allicht pogingen worden gedaan om Couillet tot een nieuwe fusie te bewegen (zoals geweten is FC Charleroi ontstaan na de ontvlechting van de vreemde fusie tussen Couillet en La Lou) en een FC Olympic Charleroi voor volgend jaar lijkt me een redelijk waarschijnlijke optie. Ik zit echter niet mee aan tafel bij besprekingen in Charleroi, dus your guess is as good as mine.

Je hoeft maar een par jaar het Belgische voetbal op een lager niveau te volgen om met zekerheid te kunnen zeggen dat dit wel een heel logische vervolgstap zou zijn.