Week 11: maandag 11 maart t/m zondag 17 maart

Gestart door TeeZee, jan 05, 2019, 17:13:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

16/3 Notts County v Morecambe, de voltooiing van "mijn" 92.
Nu het dan toch echt lijkt te gaan gebeuren ben ik er best veel mee bezig. De 91e gaf me al een "raar" gevoel, het was de laatste "normale" wedstrijd vóór de 92e. Het begon ooit in 2001 met slechts de wens om de Engelse voetbalsfeer eens in het echt mee te maken. In april 2012 passeerde ik de 80 en dan komt het ineens dichtbij, maar we zijn nu al weer 7 jaar verder. Toch wist ik al heel lang dat Notss County de laatste moest worden. Founder member van The Football League in 1888 (waar het huidige competitievoetbal op gebaseerd is) en de oudste profclub ter wereld (1862). Ironisch genoeg zou het zomaar kunnen zijn dat Notts aan het einde van dit seizoen degradeert uit de League en dus de profstatus verliest.

Bier und Bratwurst

Dat laatste hoop ik niet!! Maar je hebt wel een mooie club uitgezocht om te voltooien!!
Het ene stadion is het andere niet!

Cyclebob

17-3   Antibarbari Rotterdam   - SVV
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Nort

Citaat van: TeeZee op jan 05, 2019, 17:13:11
16/3 Notts County v Morecambe, de voltooiing van "mijn" 92.
Veel plezier en gefeliciteerd met de mooie mijlpaal!

FCT1980

Geweldig TeeZee.
Notts COunty is idd een prachtige om mee af te sluiten.
Wat ga je na die wedstrijd doen? Wel weer naar Engeland of komen andere landen in the picture?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Rick

Gezien de stand in de National League is de kans groot dat er volgend jaar weer één of zelfs twee clubs debuteren in de Football League, er blijft altijd wat te doen haha.

Bier und Bratwurst

Gefeliciteerd Teezee!! Nu verder met de Ierse?
Het ene stadion is het andere niet!

casper.eniesee

Heel nice, "moet" je van jezelf ook naar bijvoorbeeld de nieuwe stadions van West Ham en Tottenham?.. of laat ik zeggen... wil.
Instagram: Groundhopper024

syntric

Citaat van: casper.eniesee op feb 06, 2019, 20:36:46
Heel nice, "moet" je van jezelf ook naar bijvoorbeeld de nieuwe stadions van West Ham en Tottenham?.. of laat ik zeggen... wil.

Ik wel, West Ham ondertussen gedaan, zoals bekend geen hoogvlieger. Dat van Tottenham lijkt me wel een mooi - ik ben niet persé tegen nieuwe stadions, sommige zijn zelfs een verbetering tegen het oude - en ook dat van Brentford schiet goed op.
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: syntric op feb 06, 2019, 21:53:15
Ik wel, West Ham ondertussen gedaan, zoals bekend geen hoogvlieger. Dat van Tottenham lijkt me wel een mooi - ik ben niet persé tegen nieuwe stadions, sommige zijn zelfs een verbetering tegen het oude - en ook dat van Brentford schiet goed op.

Ik denk dat Brentford en straks ook Luton met hun nieuwe stadions wel een eigen identiteit kunnen creëren.
Spurs heeft met het aanpassen van die ene zijde getracht het Emirates niet te kopiëren maar dat is volgens mij slecht gelukt. Een ovaal blijft een ovaal.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

casper.eniesee

Citaat van: FCT1980 op feb 07, 2019, 10:11:13
Ik denk dat Brentford en straks ook Luton met hun nieuwe stadions wel een eigen identiteit kunnen creëren.
Spurs heeft met het aanpassen van die ene zijde getracht het Emirates niet te kopiëren maar dat is volgens mij slecht gelukt. Een ovaal blijft een ovaal.
En op de beelden vind ik dat er veel te veel licht is vanuit de ledwalls... Een van de meest commerciele stadions die ik me zo kan voorstellen...
Instagram: Groundhopper024

Koning Kriel

Ik vind het nieuwe stadion van spurs juist wel wat hebben. Zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen.

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op feb 07, 2019, 11:48:20
Ik vind het nieuwe stadion van spurs juist wel wat hebben. Zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen.

Smaken verschillen en dat is juist heel goed.
Maar als je de stoelen rood maakt dan lijkt het toch net Emirates en Wembley?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Semper Fidelis


Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op feb 07, 2019, 12:45:45
Smaken verschillen en dat is juist heel goed.
Maar als je de stoelen rood maakt dan lijkt het toch net Emirates en Wembley?

Ik vind dat eigenlijk wel meevallen