Hoofdmenu

Fixture Day!

Gestart door GiertjeNL, jun 18, 2014, 09:41:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GiertjeNL

Vandaag is de dag waarvan je wist dat hij zou komen: FIXTURE DAY!

Waar kijken jullie direct naar?

Dit is mijn respectabele lijstje:
Fulham - Brentford
Derby County - Nottingham Forrest

FCT1980

Burnley - Villa stond bovenaan mijn lijstje maar gaat hem dit seizoen niet worden. Twee weken daarna verwachten we onze tweede kleine en dat gaat uiteraard voor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Terranova

Fixtures staan inmiddels op de site van de FA.

GiertjeNL

Klopt mooi openingsweekend met:
09-08 Millwall - Leeds
09-08 Brentford - Fulham
10-08 City - Arsenal

Joost

Paaszaterdag Luton v Exeter.

FC_Emmen

Newcastle - Sunderland lijkt mij wel mooi om te bezoeken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Voetbalman

Citaat van: GiertjeNL op jun 18, 2014, 12:17:14
Klopt mooi openingsweekend met:
09-08 Millwall - Leeds
09-08 Brentford - Fulham
10-08 City - Arsenal

Brentford - Fulham wordt gespeeld op 22-11

09/08 staat Brentford - Charlton op het programma

Voetbalman

Weekend van 27 september steek ik het Kanaal over. Eerste keuze wedstrijd is Liverpool - Everton, anders wordt het Londen met keuze uit Arsenal - Spurs, Crystal Palace - Leicester en Chelsea - Aston Villa

Weekend van 22 november gaat de neus weer richting Engeland, en dan staat Brentford - Fulham met stip genoteerd. Ook Crystal Palace - Liverpool of Chelsea - West Brom komen in the picture.

wekke

Citaat van: FC_Emmen op jun 18, 2014, 12:38:46
Newcastle - Sunderland lijkt mij wel mooi om te bezoeken.

Aanrader! Hebben wij 2 seizoenen geleden gedaan. Geboekt via DFDS Seaways met vertrek in Ijmuiden.

FC_Emmen

Citaat van: wekke op jun 19, 2014, 00:57:26
Aanrader! Hebben wij 2 seizoenen geleden gedaan. Geboekt via DFDS Seaways met vertrek in Ijmuiden.
Daar zat ik over te denken. Is dat een beetje betaalbaar?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Arjen

Citaat van: FC_Emmen op jun 19, 2014, 09:10:14
Daar zat ik over te denken. Is dat een beetje betaalbaar?

Vanaf 23 juni zijn weer voetbalreizen te boeken via DFDS. Voorgaande seizoenen waren het redelijk schappelijke prijzen. 4-daagse reizen inclusief boot, hotel en ticket vanaf ongeveer € 149.

rogo_breda

Ipswich-Norwich lijkt me een mooie! Is dit een spectaculaire derby of valt dat wel mee?

FCT1980

Volgens mij is dat zelfs één van de leuksten. Zie de site van doingthe116 voor meer informatie.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

geraldando

Weekend van 25/26 oktober en in de week die volgt ben ik een paar dagen in Londen. Doordeweekse programma betreft de League Cup dus dat is nog een mogelijkheid. Voorlopig moet ik uit de vier hoogste divisies een keuze gaan maken welke ik van de volgende potjes graag wil doen.

Queens Park Rangers v Aston Villa
Tottenham Hotspur v Newcastle United
West Ham United v Manchester City

Fulham v Charlton Athletic
Millwall v Cardiff City

A.F.C. Wimbledon v Tranmere Rovers

West Ham en Fulham staan het hoogst op die lijst.

Favoriete ground: Bosuilstadion

Joost

Citaat van: rogo_breda op jun 19, 2014, 09:37:15
Ipswich-Norwich lijkt me een mooie! Is dit een spectaculaire derby of valt dat wel mee?
Dat is wel een aanrader. Ik heb de vorige versie bezocht en dat was een spektakel waarin Norwich heel ruim won.