Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Defender

Momenteel stellen veel stadions hun tickets voor tours nog niet beschikbaar, dit pas 3 maand op voorhand
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

casper.eniesee

Wil in het weekend van 10/11 november een weekend naar Londen. Aangezien de speelschema's nog niet geheel bekend zijn nog niet het idee wat voor programma ik kan maken.

Ik verwacht dat we 's ochtends vroeg op zaterdag naar Londen vliegen en 's avonds laat terug naar Nederland.

- Hoeveel wedstrijden bezoeken zou in zo'n weekend te doen moeten zijn?
- Oop welk vliegveld kan je het beste vliegen (en op welke niet)?
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: casper.eniesee op jun 14, 2018, 12:42:21
Wil in het weekend van 10/11 november een weekend naar Londen. Aangezien de speelschema's nog niet geheel bekend zijn nog niet het idee wat voor programma ik kan maken.

Ik verwacht dat we 's ochtends vroeg op zaterdag naar Londen vliegen en 's avonds laat terug naar Nederland.

- Hoeveel wedstrijden bezoeken zou in zo'n weekend te doen moeten zijn?
- Oop welk vliegveld kan je het beste vliegen (en op welke niet)?
Beste vliegveld: London City (uiteraard samen met Heathrow wel direct het duurste)
Aantal wedstrijden: 1 - 3 kleine kans dat je op zaterdag een dubbel kan doen en het is maar afwachten of er iets op zondag speelt (en waarvoor je tickets kan krijgen).

De publiekswissel

Citaat van: casper.eniesee op jun 14, 2018, 12:42:21
Wil in het weekend van 10/11 november een weekend naar Londen. Aangezien de speelschema's nog niet geheel bekend zijn nog niet het idee wat voor programma ik kan maken.

Dus zou ik rustig wachten tot de speelschema's wel bekend zijn.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

ALenstra

Premier League is net bekend gemaakt, de drie divisies eronder worden volgende week bekend gemaakt. Exacte tijden voor november worden waarschijnlijk ergens in september bekend gemaakt. Er is dat weekend de eerste ronde van de FA-Cup, dus geen programma in League One en Two.

Nort

Citaat van: ALenstra op jun 14, 2018, 14:09:45
Premier League is net bekend gemaakt, de drie divisies eronder worden volgende week bekend gemaakt. Exacte tijden voor november worden waarschijnlijk ergens in september bekend gemaakt. Er is dat weekend de eerste ronde van de FA-Cup, dus geen programma in League One en Two.
7 augustus om precies te zijn (als de tv-partijen zich aan de datum houden).

Hugo

Hou ook rekening met dat " 's avonds laat" terug vliegen lang niet altijd te combineren is met een aftrap van 15:00 uur.


Nik

Citaat van: kimtheil91 op jul 04, 2018, 21:59:01
Ik ga de eerste speelronde 11 augustus naar london.
Ik verblijf net als vorig jaar in het 'hotel' Canary Heights.
Zeer low budget ! Maar prima ligging !


https://www.expedia.nl/Canary-Heights.h11791260.Hotel-Information?chkin=10-08-2018&chkout=12-08-2018&regionId=2114&destination=Londen%2C+Engeland%2C+Verenigd+Koninkrijk&rm1=a3&x_pwa=1&top_dp=166&top_cur=EUR&rfrr=HSR&pwa_ts=1530446072262

En heb je al wedstrijden op het oog? Het zal lastig worden om een combi te maken maar je hebt genoeg keuze die zaterdag!

Vinnn

Ik ga 11/8 wss naar Wimbledon, iemand tips hoe daar met het OV makkelijk te komen? Zag iets voorbij komen van de trein pakken, kan je daar met je Oystercard ook betalen?

Nort

Citaat van: Vinnn op jul 05, 2018, 09:15:30
Ik ga 11/8 wss naar Wimbledon, iemand tips hoe daar met het OV makkelijk te komen? Zag iets voorbij komen van de trein pakken, kan je daar met je Oystercard ook betalen?
Gewoon met de trein naar New Malden en vanaf daar is het nog z'n +- 20 minuutjes lopen. De meeste regionale rondom London treinen zijn compatible met de Oyster card, al is het verstandig om dat even via Google te checken.

jdebruin96

Citaat van: Vinnn op jul 05, 2018, 09:15:30
Ik ga 11/8 wss naar Wimbledon, iemand tips hoe daar met het OV makkelijk te komen? Zag iets voorbij komen van de trein pakken, kan je daar met je Oystercard ook betalen?

Er stopt een bus op nog geen100 meter van het stadion. De naam van het busstation weet ik even niet maar je kan gewoon met die kaart betalen.

kimtheil91

Citaat van: Nik op jul 05, 2018, 08:14:12
En heb je al wedstrijden op het oog? Het zal lastig worden om een combi te maken maar je hebt genoeg keuze die zaterdag!

Een combi is tijdens de eerste speelronde inderdaad lastig.( zelfde aanvang)
Misschien dat arsenal - city in de avond is , dan is een combi mogelijk
Maar onbetaalbaar...

Zal waarschijnlijk QPR worden of misschien Crawley Town

Nort

Citaat van: kimtheil91 op jul 06, 2018, 11:28:39
Een combi is tijdens de eerste speelronde inderdaad lastig.( zelfde aanvang)
Misschien dat arsenal - city in de avond is , dan is een combi mogelijk
Maar onbetaalbaar...

Zal waarschijnlijk QPR worden of misschien Crawley Town
Gezien de vakantietijd kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die een spare hebben, waarvoor ze niet de hoofdprijs hoeven te hebben...

Nik

De tv-verschuivingen zijn zojuist bekend gemaakt;
Arsenal v City is naar zondag 13.30 waardoor je eventueel wel een combi kan maken met zaterdag.