Week 40: maandag 28 september t/m zondag 4 oktober

Gestart door Olav, sep 22, 2020, 23:56:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: syntric op sep 28, 2020, 20:34:11
Jullie zijn allemaal vriendelijk uitgenodigd in België. Maar geen eigen consumpties meenemen hee Hollandse vrekken! :-p
Belgie is sinds vanmiddag code oranje, dus dat gaat hem ook niet meer worden voor Nederlanders.

Mokum1900

#16
Citaat van: Nort op sep 28, 2020, 20:42:24
Belgie is sinds vanmiddag code oranje, dus dat gaat hem ook niet meer worden voor Nederlanders.

hoezo niet ? ik bepaal zelf wat goed voor mij , ik heb schijt aan Rutte en co


bovendien is gezondheid meer dan corona , voor mij is naar de voetbal ontspanning , in een best vol stress vol leven haha dusja
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Citaat van: Mokum1900 op sep 29, 2020, 10:18:29
hoezo niet ? ik bepaal zelf wat goed voor mij , ik heb schijt aan Rutte en co

bovendien is gezondheid meer dan corona , voor mij is naar de voetbal ontspanning , in een best vol stress vol leven haha dusja
Weet je wie echt stress hebben? Ondernemers die hun zaak weer moeten sluiten of een deel van hun omzet zien wegvallen, zorgverleners die dubbele diensten moeten draaien, omdat er een paar idioten zo egoïstisch zijn.

hgrm

Citaat van: Mokum1900 op sep 29, 2020, 10:18:29
hoezo niet ? ik bepaal zelf wat goed voor mij , ik heb schijt aan Rutte en co


bovendien is gezondheid meer dan corona , voor mij is naar de voetbal ontspanning , in een best vol stress vol leven haha dusja

Aan mensen zoals jij hebben we het te danken dat we nu niet naar het voetbal kunnen. Hartelijk dank daarvoor.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Heel even logisch redeneren;

België heeft een aantal Nederlandse provincies code rood gegeven.
Als reactie daarop heeft Nederland geheel België op code oranje gezet.

Volgens de Belgische overheid zijn reizigers uit niet rode gebieden wél welkom in België maar de Nederlandse overheid zegt het tegenovergestelde.

Wie een wedstrijd bezoekt en afkomstig is uit een veilige regio is dan toch hooguit een beetje burgerlijk ongehoorzaam?

hgrm

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar.

De Belgische overheid heeft een aantal Nederlandse gebieden op rood gezet vanwege besmettingen in Nederland.
De Nederlandse overheid heeft België weer op oranje gezet vanwege het aantal besmettingen in België.

Als het een reactie was geweest op de Belgische codes rood, zou Nederland ook Duitsland op oranje moeten hebben gezet en dat is niet gebeurd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


Mokum1900

Citaat van: Nort op sep 29, 2020, 13:51:45
Weet je wie echt stress hebben? Ondernemers die hun zaak weer moeten sluiten of een deel van hun omzet zien wegvallen, zorgverleners die dubbele diensten moeten draaien, omdat er een paar idioten zo egoïstisch zijn.

Ik hoef niet op de ic ik ben ic niet waard .


Maar ik ken genoeg zorgverleners die in augustus en juli gewoon met z'n 5 op 1 foto stonden zonder 1.5 meter , ze doen het zelf ook
Waar je ook gaat ik volg je overal

Mrmtty20

Citaat van: Mokum1900 op sep 29, 2020, 20:32:01
Ik hoef niet op de ic ik ben ic niet waard .


Maar ik ken genoeg zorgverleners die in augustus en juli gewoon met z'n 5 op 1 foto stonden zonder 1.5 meter , ze doen het zelf ook
Nou niet overdrijven. Ik ken er genoeg die bergen hebben verzet hoor. Allemaal stonden ze in de eerste rij om hulp toe te dienen en draaiden ze dubbele diensten. Hun werk hoeft echt niet geminimaliseerd te worden.

Tribuneklanten

Er zijn hier genoeg kleine clubs in de regio waarvan het hoofdveld gewoon aan straat ligt dus je kan sowieso een pot voetbal kijken.
Voor de echte die hards is Duitsland nog altijd op en ik sluit niet uit dat ik zelf ook een keer de grens over ga om een potje voetbal in Duitsland te kijken.

hgrm

Citaat van: Tribuneklanten op sep 30, 2020, 08:17:14
Er zijn hier genoeg kleine clubs in de regio waarvan het hoofdveld gewoon aan straat ligt dus je kan sowieso een pot voetbal kijken.
Voor de echte die hards is Duitsland nog altijd op en ik sluit niet uit dat ik zelf ook een keer de grens over ga om een potje voetbal in Duitsland te kijken.

Die optie (Duitsland dus) vervalt ook als je in de randstad woont.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Citaat van: Mokum1900 op sep 29, 2020, 20:32:01
Ik hoef niet op de ic ik ben ic niet waard .

Maar ik ken genoeg zorgverleners die in augustus en juli gewoon met z'n 5 op 1 foto stonden zonder 1.5 meter , ze doen het zelf ook
Wat wellicht niet tot je doordringt is dat als jij besmet bent, je het kunt doorgeven aan mensen die daardoor in het ziekenhuis belanden.

Het is altijd fijn om naar een ander te kunnen wijzen, ''Ja maar Jantje deed het ook''. Wordt eens volwassen en neem je verantwoordelijkheid in deze.

rogo_breda

Citaat van: Mokum1900 op sep 29, 2020, 20:32:01
Ik hoef niet op de ic ik ben ic niet waard .


Maar ik ken genoeg zorgverleners die in augustus en juli gewoon met z'n 5 op 1 foto stonden zonder 1.5 meter , ze doen het zelf ook
Wat een domheid, ik ga er niet eens de moeite voor nemen hier inhoudelijk op te reageren.

Robbie

Citaat van: DannyH79 op sep 28, 2020, 18:53:26
FC Kleve staat bij mij voor midden oktober op de planning, al wordt het dus afwachten of dat allemaal kan....

België heeft nog meer Nederlandse provincies op code rood gezet. Het is wachten op wat wanneer Duitsland doet. Een race tegen de klok.

DannyH79

Citaat van: Robbie op okt 01, 2020, 07:09:32
België heeft nog meer Nederlandse provincies op code rood gezet. Het is wachten op wat wanneer Duitsland doet. Een race tegen de klok.

Wellicht inderdaad, maar ja het is dan even niet anders. Voorlopig weinig ruimte in de planning om iets eerder te plannen.......gelukkig mogen we voorlopig nog wel zelf voetballen....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper