Volledig gevaccineerden mogen weer naar Engeland

Gestart door red28, jul 28, 2021, 11:16:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: red28 op jan 24, 2022, 20:27:01
Bovenstaande klopt. Nederland is nu het probleem. De controle is streng maar als je je zaakjes op orde hebt is er niets aan de hand!

Wij worden geregeerd door een stel angsthazen van het OMT
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Robin

Citaat van: FCT1980 op jan 24, 2022, 16:45:47
Dat is top. Van waar en naar welke stad ben je gevlogen?

Amsterdam - Manchester retourtje

FCT1980

Citaat van: rogo_breda op jan 24, 2022, 19:43:06
En ook nog steeds een negatieve test hebben voor de terugreis, zie voorgaande berichten.

En als je naar Duitsland vliegt dan? Daar kan ik niet veel over vinden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op jan 24, 2022, 23:54:16
En als je naar Duitsland vliegt dan? Daar kan ik niet veel over vinden.
Dat heb ik hier al ergens op het forum geschreven en anders even Googelen/zoeken naar de Duitse overheidspagina voor reis adviezen.

syntric

Versoepelde regels gaan in op 11 februari, 4 u 's morgens. En toevallig vertrek ik 2 uur later naar Londen :-)
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Weekendje Eurostar gedaan:
Donderdagmiddag PCR test, avond negatieve uitslag.
Zaterdagochtend Eurostar Brussel: alleen PLF moeten tonen.
Zondagochtend Eurostar Londen: PLF, vaccinatiebewijs en negatieve test van max. 72uur moeten tonen.

syntric

Citaat van: rogo_breda op feb 06, 2022, 09:21:12
Weekendje Eurostar gedaan:
Donderdagmiddag PCR test, avond negatieve uitslag.
Zaterdagochtend Eurostar Brussel: alleen PLF moeten tonen.
Zondagochtend Eurostar Londen: PLF, vaccinatiebewijs en negatieve test van max. 72uur moeten tonen.
Maar die testen voor en na vervallen dan als ik het goed begrijp op 11/2?
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Nee, alleen de test bij aankomst op dag 2. Voor terug naar België of NL nog steeds benodigd.

syntric

Citaat van: rogo_breda op feb 06, 2022, 13:14:02
Nee, alleen de test bij aankomst op dag 2. Voor terug naar België of NL nog steeds benodigd.

Bron? Want veel mensen beweren dat je helemaal geen testen meer moet doen als je volledig gevaccinneerd bent, ook niet voor de terugreis.... enkel plf invullen, that's it
Groundhopper for life :-)

Gilles

Citaat van: syntric op feb 06, 2022, 15:02:29
Bron? Want veel mensen beweren dat je helemaal geen testen meer moet doen als je volledig gevaccinneerd bent, ook niet voor de terugreis.... enkel plf invullen, that's it
Als je als Belg naar België reist, dien je vooraf geen negatieve PCR test voor te leggen. 

syntric

Citaat van: Gilles op feb 06, 2022, 18:30:58
Als je als Belg naar België reist, dien je vooraf geen negatieve PCR test voor te leggen.
ja maar wat de terugreis betreft is er nog onduidelijkheid
Groundhopper for life :-)

Gilles

Citaat van: syntric op feb 06, 2022, 19:13:52
ja maar wat de terugreis betreft is er nog onduidelijkheid
Ik heb dit nog nooit nodig gehad voor een terugreis, ook niet voor landen buiten de EU. Je moet je als Belg pas laten testen na aankomst... of iedereen dat ook werkelijk doet is een andere vraag.

rogo_breda

Jullie hebben inderdaad gelijk. Excuses, niet goed gezien. Jullie Belgen hebben geluk wat dat betreft.

https://www.info-coronavirus.be/nl/reizen/

syntric

Citaat van: rogo_breda op feb 06, 2022, 19:55:55
Jullie hebben inderdaad gelijk. Excuses, niet goed gezien. Jullie Belgen hebben geluk wat dat betreft.

https://www.info-coronavirus.be/nl/reizen/
Ja en net deze week gaat Eurostar ook terug meer treinen laten rijden naar Brussel/Amsterdam & Parijs, ook weer een teken dat het stilaan terug beter wordt
Groundhopper for life :-)

casper.eniesee

Het is nu voor volledig gevaccineerden toch zo dat er voor de heenreis niets bijzonder is.. (behalve passenger locator form) en voor de terugreis dien je een negatieve test te hebben.

Iemand die weet hoe/waar je die test het beste/makkelijkste/goedkoopste kunt doen? En kun je 'm zelf uitvoeren of moet die door iemand worden gedaan?
Instagram: Groundhopper024