Week 3: 17 januari t/m 23 januari 2022

Gestart door syntric, jan 15, 2022, 11:07:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op jan 21, 2022, 12:10:53
Ja, volgens hun eigen info verkopen ze 750 kaarten, online zijn ze nog te verkrijgen.

Thanks! Had bij andere club gezien dat het 750 is. Zag dat je een kaartje online kunt kopen. Overweeg te gaan. Heb wel weer eens zin in een potje en anders zou ik niet zo snel voor Straelen kiezen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Citaat van: MichielB op jan 18, 2022, 09:27:44
22/1: SV Straelen - Bonner SC
Ook naar Straelen! Wordt een Forum meeting? :)


Jeroen503

Citaat van: rogo_breda op jan 21, 2022, 15:54:50
Ook naar Straelen! Wordt een Forum meeting? :)

Ik heb heb ook met potlood in de planning staan:).

Heb ik het goed dat 2G voldoende is en niet nog een aanvullende test of iets dergelijks?

rogo_breda

2G inderdaad, maar in Duitsland kun je dat volgens mij alleen op papier aantonen en niet digitaal.

Jeroen503

#19
Citaat van: rogo_breda op jan 21, 2022, 16:33:46
2G inderdaad, maar in Duitsland kun je dat volgens mij alleen op papier aantonen en niet digitaal.

In de QR-code internationaal staat bij mij mijn booster (van 18-1) er gewoon bij.

Ik denk dat het mij sowieso niet lukt om erin te komen gezien de huidige regels aangezien ik het Janssen-vaccin heb gehad en volledig vaccinatie pas geld vanaf 3 prikken.

bagger010

Citaat van: Jeroen503 op jan 21, 2022, 16:41:32
In de QR-code internationaal staat bij mij mijn booster (van 18-1) er gewoon bij.

Ik denk dat het mij sowieso niet lukt om erin te komen gezien de huidige regels aangezien ik het Janssen-vaccin heb gehad en volledig vaccinatie pas geld vanaf 3 prikken.
Lijkt mij dat als je Janssen hebt gehad de eerste keer dat de tweede prik gewoon als volledig telt. Hetzelfde dat Janssen de eerste keer werd gezien als volledige vaccinatie.

Jeroen503

Citaat van: bagger010 op jan 21, 2022, 17:06:29
Lijkt mij dat als je Janssen hebt gehad de eerste keer dat de tweede prik gewoon als volledig telt. Hetzelfde dat Janssen de eerste keer werd gezien als volledige vaccinatie.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spoor volledig bijster ben, maar als ik het goed begrijp moet je ook bij Janssen nu 2 vaccinaties hebben gehad voor 2G. Daarbij moet de laatste prik mimimaal 14 dagen geleden zijn.

DannyH79

Ik heb 2 vaccinaties en vanaf 29-jan ook een geactiveerd herstelbewijs, dus als het goed is mag ik dan voorlopig gewoon naar binnen.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op jan 21, 2022, 16:33:46
2G inderdaad, maar in Duitsland kun je dat volgens mij alleen op papier aantonen en niet digitaal.

Via de CoronaCheck app kun je je bewijs laten scannen. Ik heb dit ook bij Nürnberg gedaan.

22/1 SV Straelen - Bonner SC
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Citaat van: DannyH79 op jan 21, 2022, 17:17:44
Ik heb 2 vaccinaties en vanaf 29-jan ook een geactiveerd herstelbewijs, dus als het goed is mag ik dan voorlopig gewoon naar binnen.

Geen idee wanneer twee vaccinaties nog geldt als volledig gevaccineerd en dus toegang indien 2G.
Dit kun je vast terugvinden op het wereldwijde web.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

DannyH79

Citaat van: watergatehopper op jan 21, 2022, 17:23:48
Geen idee wanneer twee vaccinaties nog geldt als volledig gevaccineerd en dus toegang indien 2G.
Dit kun je vast terugvinden op het wereldwijde web.

Nee klopt, maar ik heb dan in ieder geval herstelbewijs. Ik kan pas dan over 3 maanden m'n booster halen.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

rogo_breda

#26
Citaat van: Jeroen503 op jan 21, 2022, 16:41:32
In de QR-code internationaal staat bij mij mijn booster (van 18-1) er gewoon bij.

Ik denk dat het mij sowieso niet lukt om erin te komen gezien de huidige regels aangezien ik het Janssen-vaccin heb gehad en volledig vaccinatie pas geld vanaf 3 prikken.
Geen idee hoe dat met Janssen zit, maar je moet 14 dagen volledig gevaccineerd zijn inderdaad.

Mijn ervaring bij Duitse stadions is echter dat je niets aan een QR hebt, want die kunnen ze niet scannen. Ook een papieren bewijs meenemen dus.

Jeroen503

Voor zover ik het nu begrijp geldt specifiek voor Janssen: Personen mit einer zweimaligen Impfung, bei denen die zweite Impfung mehr als 14 aber weniger als 90 Tage zurückliegt (gilt auch für Johnson&Johnson-Geimpfte, die noch keine dritte Impfung erhalten haben).

Dat gaat het plan dus helaas voor mij.

Rob1977_PSV

Citaat van: rogo_breda op jan 21, 2022, 17:28:45
Geen idee hoe dat met Janssen zit, maar je moet 14 dagen volledig gevaccineerd zijn inderdaad.

Mijn ervaring bij Duitse stadions is echter dat je niets aan een QR hebt, want die kunnen ze niet scannen. Ook een papieren bewijs meenemen dus.

Bij Gladbach hebben ze in november mijn internationale QR-code gescand en kregen wij op de parkeerplaats een groen "geprüft" bandje om, zodat er bij de ingang geen onnodig lange wachtrijen waren. Werkte prima!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Voetbal in België vanaf 28/1 terug met 70 %
Groundhopper for life :-)