Week 6: 7 februari t/m 13 februari 2022

Gestart door bagger010, feb 01, 2022, 09:20:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bagger010

12-2 VV DESK - The Gunners
12-2 KVC Lille United - KFC De Kempen

Saltacampos

#1
12/2: RC Lauwe-Meulebeke
13/2: Wetteren-Racing Gent
Over land and sea

syntric

12/2: Brentford - Crystal Palace
13/2: Saracens - Harlequins (rugby)
Groundhopper for life :-)

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Stadiumhopper

Citaat van: bagger010 op feb 01, 2022, 09:20:23
12-2 VV DESK - The Gunners
12-2 KVC Lille United - KFC De Kempen

DESK moet om 15:00 thuis tegen vv Dongen zie ik op Voetbal.nl. De club ligt toevallig om de hoek bij mij. Leuk hoofdveld met vele oude staantribunes. Oude prullenbakken van de Efteling en sinds kort een zaterdag vereniging. Als je de kantine in wilt zijn ze erg streng met mondkapjes en QR code. Maak geen gebruik van de kranen in het kleedkamer complex want daar zit legionella in ;).
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

spons

08/02. Excelsior Maassluis - RVVH
12/02. Scherpenzeel - SC Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

11/02 Brecht - Zoersel (dames)
12/02 St Jozef - Gierle (dames)
12/02 Lyra Lierse - City Pirates

ricodejong4

13-02: RWDM - Deinze

Lukt het voor bovenstaande wedstrijd om met de huidige restricties kaarten aan het loket te kopen?
Op de website zijn e-tickets beschikbaar (slechts €3,-, klopt dit??) maar ik ben een fervent verzamelaar van hardcopy tickets.

bagger010

Citaat van: Feijenoorder op feb 06, 2022, 19:33:03
DESK moet om 15:00 thuis tegen vv Dongen zie ik op Voetbal.nl. De club ligt toevallig om de hoek bij mij. Leuk hoofdveld met vele oude staantribunes. Oude prullenbakken van de Efteling en sinds kort een zaterdag vereniging. Als je de kantine in wilt zijn ze erg streng met mondkapjes en QR code. Maak geen gebruik van de kranen in het kleedkamer complex want daar zit legionella in ;).
Klopt, ik zag het ook toevallig vanmorgen. Was eerst tegen Gunners maar die wedstrijd is verplaatst. Ik zie het overigens met meer amateurwedstrijden dat data worden verschoven en omgeruild. Iig zal ik er zijn aanstaande zaterdag.

syntric

Citaat van: ricodejong4 op feb 07, 2022, 12:16:38
13-02: RWDM - Deinze

Lukt het voor bovenstaande wedstrijd om met de huidige restricties kaarten aan het loket te kopen?
Op de website zijn e-tickets beschikbaar (slechts €3,-, klopt dit??) maar ik ben een fervent verzamelaar van hardcopy tickets.
Er is altijd avondkassa bij RWDM
Groundhopper for life :-)

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

maikelll043

12/02  FC Dordrecht U21 - MVV Maastricht U21
12/02  Feyenoord Rotterdam U21 - NAC Breda U21