Week 15: Maandag 11 april t/m maandag 18 april

Gestart door Koning Kriel, apr 01, 2022, 10:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Vanwege Pasen de maandag van de volgende week ook maar meegepakt.

Vrijdag 15 april: Grimsby Town - Stockport County
Zaterdag 16 april: Rotherham United - Ipswich Town
Zaterdag 16 april: Wigan Athletic - Cambridge United
Zondag 17 april: West Ham United - Burnley
Maandag 18 april: Stockport County - Solihull Moors

Arjen

#1
Leuk programma! Stockport wil ik zeker ook nog een keer naar toe. Ook een beetje een noodsprong op zondag gemaakt? Er is voor die dag helaas niet veel keus in noord Engeland na de uitkomst van de kwartfinales FA Cup. Wij slapen in Blackpool en gaan nu voor:

15-04 Fleetwood Town-Oxford United
16-04 Manchester United- Norwich City
17-04 Liverpool U23- West Ham United U23 (Wordt NIET gespeeld op Anfield)
18-04 Blackpool- Birmingham City

Saltacampos

#2
16/4: Toulouse-Rouen
Over land and sea

syntric

15/4: Harrogate - Swindon (89/92)
16/4: Scarborough - Gainsborough
17/4: United of Manchester - Chorley (vrouwen)
Niet zo'n fan van vrouwenvoetbal, maar zou op de main ground gespeeld worden, hebben we die meteen ook gevinckt and what else you gonna do on a (Easter) sunday :-)
18/4: Salford - Barrow (90/92)
Groundhopper for life :-)

Semper Fidelis

16-04 TSV 1860 München - VfL Osnabrück
17-04 1. FC Kaiserslautern - 1. FC Saarbrücken

Koning Kriel

Citaat van: Arjen op apr 01, 2022, 11:20:14
Ook een beetje een noodsprong op zondag gemaakt?

Yes, er is inderdaad maar weinig keus op zondag. Nog heel even Rangers - Celtic halve finale beker geprobeerd maar dat was zo kansloos als het maar zijn kon.

spons

Citaat van: Koning Kriel op apr 01, 2022, 15:50:38
Yes, er is inderdaad maar weinig keus op zondag. Nog heel even Rangers - Celtic halve finale beker geprobeerd maar dat was zo kansloos als het maar zijn kon.

Voor Rangers - Celtic is rond het stadion genoeg zwarte markt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Olav

Citaat van: Saltacampos op apr 01, 2022, 11:51:06
16/4: Toulouse-Rouen

Leuk! Hoop dat ze promoveren, ze zijn lekker bezig. Heb me destijds ook goed vermaakt in de stad.

spons

12/04. Excelsior Maassluis - RVVH
16/04. IJsselmeervogels - Excelsior Maassluis
18/04. Excelsior Maassluis - TEC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Echt allemaal prachtige programma's in Engeland. Jaloers op jullie allemaal.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Saltacampos

Citaat van: Olav op apr 01, 2022, 19:49:45
Leuk! Hoop dat ze promoveren, ze zijn lekker bezig. Heb me destijds ook goed vermaakt in de stad.
Ziet er wel naar uit, staan 7 punten voor met nog 8 wedstrijden te gaan.
Morgen de clash der clashes in Ligue 2 dit seizoen met TFC-Paris FC.
Ajaccio en Auxerre hopen de lachende derde te zijn, Ligue 2 is traditioneel spannend tot de laatste dag.
Is wel een stevige rit vanuit mijn vakantiehuis, maar de kalendermaker vervulde mijn hoop met een wedstrijd op zaterdagnamiddag om 15u.
Combinatie met de stad bezoeken en een hapje eten, kan niet verkeerd zijn.
Het stadion ligt ook heel centraal in de stad.
Over land and sea

Koning Kriel

Citaat van: spons op apr 01, 2022, 18:27:25
Voor Rangers - Celtic is rond het stadion genoeg zwarte markt

Nou heb ik dat een keer geprobeerd bij Rangers - Celtic, echt 0 kans op een ticket. Er is vooral kans op een ticket als er niets op het spel staat. Voor deze halve finale waar niet eens alle seizoenkaarthouders een kaart hebben verwacht ik erg weinig zwarte markt. Weinig zin om 2x 3,5 uur in de auto te zitten en geen voetbal te zien.

MichielB

14/4 PSV - Leicester City
17/4 PSV - Ajax

spons

Citaat van: Koning Kriel op apr 05, 2022, 09:32:14
Nou heb ik dat een keer geprobeerd bij Rangers - Celtic, echt 0 kans op een ticket. Er is vooral kans op een ticket als er niets op het spel staat. Voor deze halve finale waar niet eens alle seizoenkaarthouders een kaart hebben verwacht ik erg weinig zwarte markt. Weinig zin om 2x 3,5 uur in de auto te zitten en geen voetbal te zien.

Ik ben ook een keer met 4 man bij Rangers - Celtic geweest die nog overal om ging en alle 4 gewoon buiten een kaartje kunnen kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen