Community Shield, 10 augustus 2008

Gestart door Batflyer, jun 21, 2008, 17:58:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batflyer

Op zondag 10 augustus is de wedstrijd om de Community Shield tussen Manchester United en Portsmouth. Als ik die week toch in Londen ben, zou het wel gaaf zijn om daar heen te gaan in plaats van dat ik een rondleiding door Wembley doe, wat ik eerst in gedachten had.

Nou heb ik geen idee hoe ik hiervoor aan kaarten kom. Ja, via internetsites waar je minimaal 150 euro voor een ticket betaalt. Dat doe ik natuurlijk niet.

Als beide clubs bv. 30.000 tickets (ik noem maar wat) onder de supporters mogen verdelen, blijven er nog 30.000 over voor vrije verkoop. Dan moet het toch wel mogelijk zijn om ergens voor een normale prijs een kaartje te kopen?

Heb al naar ticketinformatie gezocht op de site van de FA, maar ik kan niks hierover vinden. Iemand enig idee hoe dit allemaal gaat en of het überhaupt mogelijk is voor een 'gewone' voetbalfan om kaartjes te halen voor dit duel?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Het is mij en hgrm ooit gelukt voor het Millennium Stadium. Via ticketmaster nota bene. Het was alleen wel zo dat er niet naar het buitenland werd verzonden, dus sloten we een pact met het B&B waar we zaten. Die mensen waren zo aardig om de kaartjes te ontvangen voor ons.

Ik hou die wedstrijd ook in de gaten, want als er naast Forest niks verschuift naar de zondag is het community shield ook voor mij een serieuze optie.

Batflyer

Was je toen veel geld kwijt voor een kaartje?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Ik betaalde £35 en zat toen op de tweede ring.

Batflyer

Op de site van Portsmouth staat iets over de kaartverkoop:
http://www.portsmouthfc.co.uk/index.php?cms_ref=entry

Weet iemand al wanneer er kaarten voor neutrale supporters in de vrije verkoop gaan?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Ik zou dat zelf ook wel willen weten. Ik heb mijn B&B inmiddels geboekt, ironisch genoeg een B&B waar ik 5 jaar geleden ook al eens zat. Het is een voetbalfamilie, aangezien hun zoon destijds editor was van een Man Utd-magazine.