Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KoenvdD

Citaat van: DylanK op mei 24, 2022, 17:41:04
Jij zit er ook volgende week? Waar zit je?:)

Yes! Vak 123 rij 11 en jij?

headout

Citaat van: ricodejong4 op mei 19, 2022, 16:47:28
Ook voor de Conference League finale? Ik heb de optie om dit te kunnen doen even gemist dan denk ik..
Vergeet het maar. Uefa gaf aan bij me dat ze geen "souvenir ticket" aanbieden.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

DylanK

Citaat van: KoenvdD op mei 24, 2022, 17:48:00
Yes! Vak 123 rij 11 en jij?

Tof, lekkere plekken! Ik zit korte zijde achter de goal. Vak 133 rij 4.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Mokum1900

Hallo

Ik ben niet zo goed in plannen van tripjes hahah dus ik vraag ik hier advies of iemand op de bonnefooi vliegtickets ooit heeft geboekt , mijn plan is eigenlijk de eerste week van juli naar oost Europa te vliegen op bijv maandag en dinsdag voorronde cl pakken woensdag cl plakken en donderdag voorronde conference leauge En vrijdag weer terug te vliegen het liefste in verschillende landen een potje te pakken ( ja ik ben een vreselijke landenpunt hopper ) ooit moet de uefa members compleet zijn natuurlijk wat is jullie advies de loting af te wachten of een vliegtuigticket naar centraal oost Europa te boelen ?

Groetjes
Bob
Waar je ook gaat ik volg je overal

ALenstra

Ik zou eerst eens kijken welke clubs allemaal meedoen. En dan nog moet je de mazzel hebben dat ze thuis spelen. Ikzelf zou eerst de loting afwachten.

KoenvdD

Citaat van: DylanK op mei 25, 2022, 00:00:58
Tof, lekkere plekken! Ik zit korte zijde achter de goal. Vak 133 rij 4.

Mooi man! Hopen op een mooie pot en sfeer!

Joost

Citaat van: DylanK op mei 23, 2022, 17:42:53
Ik ga volgende week naar de Finalissima op Wembley (ook georganiseerd door UEFA). Enig idee welk adres ik kan mailen voor dit soort dingen? Kan het nergens vinden en wil echt graag die hardcopy haha.

Wat is er eigenlijk leuk aan een oefenwedstrijd tussen twee landen die ook nog eens in een andere stad gespeeld wordt?
Er zijn talloze mogelijkheden om een officiële wedstrijd op Wembley te zien.

DylanK

Citaat van: Joost op mei 25, 2022, 23:55:05
Wat is er eigenlijk leuk aan een oefenwedstrijd tussen twee landen die ook nog eens in een andere stad gespeeld wordt?
Er zijn talloze mogelijkheden om een officiële wedstrijd op Wembley te zien.

Vind dit een heel negatieve benadering, zeg. Voor mij een aantal beweegredenen:
-Ik heb een tijd in Argentinië gewoond en toen helaas niet de kans gekregen het nationale elftal te zien. Ik voel me ook gedeeltelijk Argentijns en heb altijd gedroomd om het nationale elftal live in actie te zien.
-Ideale kans dit dus want Wembley een mooi stadion+dichtbij. Dus dat is wat makkelijker en goedkoper dan naar de andere kant van de aardbol vliegen voor een potje van ze. Het ging me niet per se om de vinck van Wembley, maar om het Argentijnse elftal dus.
-Het is een officiële prijs en zo wordt het (in ieder geval in Argentinië) ook beleefd.
-Komen voldoende echte Argentijnen op af, dus sfeer zal er zeker zijn.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

KoenvdD

Citaat van: Joost op mei 25, 2022, 23:55:05
Wat is er eigenlijk leuk aan een oefenwedstrijd tussen twee landen die ook nog eens in een andere stad gespeeld wordt?
Er zijn talloze mogelijkheden om een officiële wedstrijd op Wembley te zien.

Ik heb een Argentijnse vrouw met Italiaanse roots (zoals heel veel Argentijnen), dus die was razend enthousiast. Mooi excuus om lekker een potje voetbal te kijken. En inderdaad, in Argentinië is het een groot ding!
Voor mij ook eerste keer Wembley. Stond al een paar keer op de agenda met Tranmere, maar kwam goen steeds niet uit. Dus nu eindelijk.

ALenstra

Mooi toch om een wedstrijd tussen de kampioenen van Europa en Zuid Amerika te zien in een stad die prima te bereiken is.

Joost

Citaat van: DylanK op mei 26, 2022, 00:14:36
Vind dit een heel negatieve benadering, zeg. Voor mij een aantal beweegredenen:
-Ik heb een tijd in Argentinië gewoond en toen helaas niet de kans gekregen het nationale elftal te zien. Ik voel me ook gedeeltelijk Argentijns en heb altijd gedroomd om het nationale elftal live in actie te zien.
-Ideale kans dit dus want Wembley een mooi stadion+dichtbij. Dus dat is wat makkelijker en goedkoper dan naar de andere kant van de aardbol vliegen voor een potje van ze. Het ging me niet per se om de vinck van Wembley, maar om het Argentijnse elftal dus.
-Het is een officiële prijs en zo wordt het (in ieder geval in Argentinië) ook beleefd.
-Komen voldoende echte Argentijnen op af, dus sfeer zal er zeker zijn.

het was niet per se negatief bedoelt, ik was vooral verbaasd vanwege de animo.
Maar de link met Argentinie verklaart veel.

spons

Citaat van: ALenstra op mei 26, 2022, 08:35:07
Mooi toch om een wedstrijd tussen de kampioenen van Europa en Zuid Amerika te zien in een stad die prima te bereiken is.

Helemaal mee eens, jammer dat het net mijn werk helaas niet uitkomt anders was ik hier ook graag naartoe gegaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Heeft iemand ervaring met Oldenburg?
Ik wil graag naar de wedstrijd tegen BFC Dynamo komende week. Online zijn kaarten al te bestellen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

MichielB

Iemand enig idee wanneer het speelschema van La Liga uitkomt?

Saltacampos

Citaat van: MichielB op jun 15, 2022, 12:28:22
Iemand enig idee wanneer het speelschema van La Liga uitkomt?
23 juni.
Exacte speelmomenten (dagen en uren) zullen daar nog niet bij zijn normaal, wel wie er op welke speeldag tegen wie speelt en in welk weekend (of moment van de week) die valt.
Over land and sea