Week 40 / 29 sep - 5 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batflyer

Haha idd.
Ik ben benieuwd of ik op de perstribune wél droog kan blijven :P
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Ici c est Paris

Ik denk erover om donderdag bij SC Heerenven - Vitoria Setubal te gaan kijken.

Houseman

Citaat van: Ici c est Paris op sep 30, 2008, 13:50:34
Ik denk erover om donderdag bij SC Heerenven - Vitoria Setubal te gaan kijken.

Het schijnt nu toch aardig te lopen met de kaartverkoop. Ik weet niet of je al 1 hebt? Ik weet niet of de kassa's open gaan op de wedstrijddag.

Ici c est Paris

Citaat van: Houseman op sep 30, 2008, 14:00:55
Het schijnt nu toch aardig te lopen met de kaartverkoop. Ik weet niet of je al 1 hebt? Ik weet niet of de kassa's open gaan op de wedstrijddag.

Nee, het kwam ook opzetten uit het niets, we beslissen donderdag dan wel wat we doen. Bedankt voor de info.

Houseman

ik hou het wel even in de gaten

Ici c est Paris

Citaat van: Houseman op sep 30, 2008, 14:31:50
ik hou het wel even in de gaten

Merci. Wel leuk dit soort acties. Zo trek je een vol stadion. Daar zijn ze in Utrecht nog niet achter (19 euro voor een oefenpotje tegen Wigan).

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op sep 30, 2008, 13:50:34
Ik denk erover om donderdag bij SC Heerenven - Vitoria Setubal te gaan kijken.

Nu denk ik er ook over na. Wist niet eens dat het zonder clubcard mogelijk was bij Heerenveen. Denk dat ik morgen een kaartje ga regelen. Iemand tips voor welk vak waar ik een goed zicht heb (op de Heerenveen-supporters)?? Voor de prijs hoef ik t niet te laten:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Het is eerder de vraag voor welk vak nog kaarten beschikbaar zijn. Ik zal thuis even kijken straks of ik meer info kan achterhalen. Voor de mooiste sfeer moet je op de Noordtribune zitten, alleen kan je het dan niet goed zien.

Houseman

de online verkoop is inmiddels niet meer beschikbaar dus ik kan niet kijken voor welke vakken nog kaarten te koop zijn. Vorige week stond in de Leeuwarder Courant dat er 22.000 kaarten verkocht waren, er zouden dus nog zo'n 3000 te koop zijn. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is.

Ici c est Paris

Citaat van: Houseman op sep 30, 2008, 17:32:58
de online verkoop is inmiddels niet meer beschikbaar dus ik kan niet kijken voor welke vakken nog kaarten te koop zijn. Vorige week stond in de Leeuwarder Courant dat er 22.000 kaarten verkocht waren, er zouden dus nog zo'n 3000 te koop zijn. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is.

Feest gaat voor mij zoiezo niet door, is wat tussen gekomen. 2 vrienden van me gaan wel. Toch bedankt.

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op sep 30, 2008, 16:13:19
Het is eerder de vraag voor welk vak nog kaarten beschikbaar zijn. Ik zal thuis even kijken straks of ik meer info kan achterhalen. Voor de mooiste sfeer moet je op de Noordtribune zitten, alleen kan je het dan niet goed zien.

02-10-2008 SC Heerenveen - Vitoria Setubal

Ik heb een kaartje voor de Oosttribune op rij 8. Lijkt me wel een goede plaats.
Kun je goed parkeren bij het stadion?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

#26
Vanaf Zwolle
U neemt de afrit Heerenveen-Oranjewoud (afrit 11); onderaan de afrit gaat u linksaf en volgt u de borden. Voor p6 en p7 neemt u afrit 12. Onderaan de afrit gaat u rechtsaf, daarna houdt u rechts aan. Op de minirotonde gaat u rechtdoor en volgt u de borden.



P6 is voor jou ideaal. Gratis en je loopt direct naar de goede kant van het stadion, richting de oosttribune.

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op okt 01, 2008, 10:37:32
02-10-2008 SC Heerenveen - Vitoria Setubal

Hoe kan het zijn dat je nog nooit in Heerenveen bent geweest?

Zelfs PSV heeft daar vrij vervoer naartoe neem ik aan?

Maroboduus

Citaat van: AthleticHolanda op okt 01, 2008, 12:41:34
Hoe kan het zijn dat je nog nooit in Heerenveen bent geweest?

Zelfs PSV heeft daar vrij vervoer naartoe neem ik aan?

Dat vraag ik me nu ook al jaren af. Ben er zelf in totaal toch zeven keer geweest....:-)

AthleticHolanda

Citaat van: Maroboduus op okt 01, 2008, 12:47:39
Dat vraag ik me nu ook al jaren af. Ben er zelf in totaal toch zeven keer geweest....:-)

Ik alweer acht, moet ook zeggen dat ik het vaak goed naar m'n zin heb in Friesland.